محصولات بهداشتی

معرفی 13 تا از پر فروش ترین محصولات سریتا در بازار آنلاین

nvthBhWQ+JUDkV6+KRkmQ5w1bG8JBUg2qWe1PIDdVa78kXdNfnk0elfUYAAAA=

در این مقاله قصد داریم تا در خصوص معرفی تعدادی از پر فروش ترین محصولات سریتا، اطلاعاتی را به صورت مختصر و مفید در اختیارتان بگذاریم، همچنین در مورد ویژگی های این محصولات نیز صحبت می کنیم. پس با ما همراه باشید.

محلول تقویت مژه سریتا

افزایش سن و یا استفاده افراد از کرم ها و انواع چسب مژه غیر اصل، باعث ریزش و یا ضعیف شدن مژه در افراد می شود. با افزایش سن فولیکول های مو دیگر توان بازسازی و یا رشد خود را از دست می دهند. در نتیجه این روند، مژه ها طی مرور زمان نازک تر می شوند و حالت خود را از دست می دهند.

خرید تقویت مژه سریتا

محلول تقویت مژه سریتا با دارا بودن فرمولاسیونی کارآمد باعث رشد ریشه در افراد می شود. این محلول با تحریک فولیکول های مژه باعث رشد مجدد مژه ها می شود. شاید برایتان جالب باشد که این محصول باعث پر پشت شدن مژه ها و افزایش قد در مژه ها نیز می شود. همچنین این محصول زیبایی و طراوت را به مژه های شما باز می گرداند.

نحوه مصرف این محلول بسیار راحت می باشد و بعد از یک دوره مصرف به نتایج باورنکردی آن دست پیدا می کنید. قیمت تقویت مژه سریتا در داروخانه ها کمی متفاوت است، برای خرید این محصول می توانید از فروشگاه ویتالوکس با پایین ترین قیمت ثبت سفارش کنید.

شامپو ضد زردی سریتا

شامپو زردی سریتا

شامپو ضد زردی سریتا با فرمولاسیون قدرتمندی که دارد باعث می شود زردی های ایجاد شده در مو از بین برود. با استفاده از این شامپو دیگر نیازی به استفاده از اکسیدان های خنثی و یا انواع آن ندارید. در نتیجه مو های شما آسیب کمتری می بیند. اگر بخواهیم به ویژگی این مدل از شامپو اشاره کنیم به شرح ذیل می باشد:

از بین رفتن کامل زردی مو بعد از دکلره و یا رنگ کردن

این شامپو غنی شده از اسید های آمینه می باشد.

این شامپو با آلوئه ورایی که دارد باعث نرمی و لطافت بخشیدن به مو ها می شود.

باعث بازسازی ساقه های مو می شود.

باعث ترمیم ساقه های مو می شود.

نحوه مصرف این شامپو بسیار راحت می باشد. تنها کافی است قبل از رنگ کردن و یا رنگساژ مو هایتان از آن استفاده کنید. برای مصرف این شامپو اجازه دهید 5 دقیقه بر روی موهایتان بماند و بعد آبکشی را انجام دهید.

کرم  آنتی پسو سریتا

creamantipso

کرم آنتی پسو سریتا برای درمان التهاب های ایجاد شده می باشد. این کرم برای درمان بیماری پسوریازیس مورد استفاده قرار می گیرد. این کرم با مکانیسم کارآمدی که دارد باعث درمان و از بین رفتن آثار به وجود آمده از این بیماری می شود. همچنین استفاده از این کرم باعث جلوگیری از عود کردن این بیماری و بازگشت آثار آن می شود. نحوه کار آن برای درمان بیماری پسوریازیس این گونه می باشد که با کنترل پوسته ریزی و با رطوبت رسانی و مهار خشکی های پوستی باعث درمان این بیماری می شود. ترکیبات موثر این کرم به شرح ذیل می باشد:

ویتامین d3

کوروکومین

روغن آرگان

موم زنبور عسل

و شی باتر

نحوه مصرف این کرم بسیار راحت می باشد و تنها کافی است بر روی پوست نواحی حساس مالیده شود تا طی مرور زمان شاهد بهبود پوست خود باشید.

شامپو کافئین سریتا

شامپو کافئین سریتا

شامپو کافئین سریتا با فرمولاسیون کارآمدی که دارد باعث جلوگیری از ریزش مو در افراد می شود. به طور خلاصه به چند مورد از ویژگی های این محصول اشاره می کنیم:

این شامپو محرک ریشه مو می باشد در نتیجه رشد مو را به همراه دارد.

باعث انرژی رسانی به ریشه های مو می شود.

این شامپو باعث حفظ تعادل چربی در کف سر می شود. در نتیجه این شامپو مناسب افرادی با پوست سر چرب تا معمولی می باشد.

این شامپو مناسب هر نوع ریزش مو اعم از ریزش در اثر زایمان و یا کم کاری تیروئید می باشد.

این شامپو باعث افزایش رشد مو ها و همچنین افزایش ضخامت در مو ها می شود.

نحوه مصرف این شامپو بسیار آسان می باشد. تنها کافی است مانند انواع شامپو های دیگر از آن استفاده نمایید.

شامپو پرومین سریتا

شامپو پرومین سریتا

ریزش مو مشکلی است که افراد زیادی با آن دست به گریبان هستند این مشکل می تواند ناشی از عوامل ارثی و یا مصرف داروهای خاصی باشد. این شامپو با فرمولاسیون فوق العاده ای که دارد باعث رشد مو و کاهش ریزش مو در افراد می شود. از ویژگی های این شامپو می توان به موارد ذیل اشاره نمود:

شامپو پرومین سریتا دارای آمینکسیل می باشد. آمینکسیل فرمول جدید ماینوکسیدیل می باشد. قطعا می دانید ماینوکسیدیل محلولی می باشد که برای رشد مو ها استفاده می شود. در این شامپو از فرمول جدید این محلول استفاده شده است.

این شامپو باعث مهار ریزش مو در افراد می شود.

تقویت فولیکول های مو یکی دیگر از مزیت های استفاده از این شامپو می باشد.

همچنین مصرف این شامپو باعث خونرسانی به ناحیه پوست سر می شود. که نتیجه آن رشد ریشه و افزایش ضخامت تار های مو می باشد.

رطوبت رسانی به مو ها یکی دیگر از مزیت های استفاده از این شامپو می باشد.

نحوه مصرف این مدل شامپو هم مشابه مدل های دیگر می باشد و به راحتی می توانید از آن استفاده کنید و نتایج آن را مشاهده نمایید.

سرم ابرو سریتا

سرم ابرو سریتا

سرم ابرو سریتا با فرمولاسیون کارآمدی که دارد باعث افزایش جذابیت ابرو ها و می شود. این محصول به واسطه ویژگی هایی که دارد علاقمندان زیادی را به خود جذب کرده است و افراد متقلب به دنبال سوء استفاده از این محصول پرکاربرد می باشند. در نتیجه در هنگام خرید این محصول به برچسب اصالت کالا و به فروشگاهی که قصد خرید این محصول را دارید دقت نمایید.

مواردی که باید در هنگام خرید سرم ابرو سریتا اصل و تقلبی بدانید و به آن دقت کنید به شرح ذیل می باشد:

لیبل وزارت بهداشت

شناخت فروشگاهی که قصد خرید محصول از آن را دارید.

از ویژگی های این سرم می توان به موارد ذیل اشاره نمود:

1-تحریک کننده ریشه مو های ابرو برای رشد مجدد

2-باعث ترمیم و احیای تارهای آسیب دیده در ابرو می شود.

3-افزایش ضخامت ابرو ها

4-باعث جلوگیری از ریزش ابرو ها می شود.

5-این محلول فاقد الکل می باشد.

ماسک مو سریتا

ماسک مو سریتا

ماسک مو سریتا با فرمولاسیون پیشرفته ای که دارد باعث ترمیم مو های خشک و آسیب دیده می شود. خشک شدن ساقه های مو می تواند علت های فراوانی داشته باشد که به چند مورد از آن ها اشاره خواهیم کرد:

شستشوی غلط مو ها یکی از دلایل خشکی مو ها می باشد.

شانه زدن غیر اصولی

دکلره کردن مداوم مو

رنگ کردن مو

و علت های فراوان دیگر می تواند باعث خشکی مو ها شود. استفاده از ماسک مو سریتا می تواند باعث جلوگیری از خشکی مو ها و ترمیم مو های آسیب دیده شود.  از مزایای استفاده این ماسک مو می توان به موارد ذیل اشاره نمود:

بازسازی و احیای مو های آسیب دیده

باعث رفع موخوره و شکنندگی در مو ها می شود.

افزایش طراوت و شادابی را به همراه دارد.

نحوه مصرف این ماسک مو اینگونه می باشد که بعد از آبکشی مو ها از این ماسک مو استفاده می شود. در قسمت ساقه های مو باید از این ماسک مو استفاده نمود. این ماسک مو باید 5 دقیقه بر روی مو هایتان بماند و بعد شروع به آبکشی نمایید.

کرم ابرو سریتا

کرم ابرو سریتا

کرم ابرو سریتا غنی شده از انواع ترکیبات گیاهی و مواد تقویتی جهت رشد و بهبود ابرو ها می باشد. مصرف این کرم باعث افزایش ضخامت در ابرو ها می شود. همچنین این کرم قابل استفاده برای انواع ابرو های رنگ شده می باشد. این کرم برای خانم ها و آقایان قابل استفاده می باشد و هیچ محدودیتی برای مصرف آن وجود ندارد.

نحوه مصرف این کرم بسیار راحت می باشد. تنها کافی است سطح ابرو های خود را کاملا پاک و عاری از آلودگی نمایید و بعد با استفاده از این کرم به تقویت ابرو های خود کمک کنید.

شامپو جوانه گندم سریتا

wheatcerita

شامپو جوانه گندم سریتا غنی شده از انواع اسید های آمینه و سرشار از ویتامین جوانه گندم می باشد. باعث افزایش استحکام ریشه و کاهش ریزش مو در افراد می شود. باعث افزایش حجم دهندگی به مو ها می شود و استقامت ساقه مو را به همراه دارد. باعث ایجاد رطوبت مناسب در مو ها می شود و درخشندگی و شفافیت در مو ها را تقویت می کند. این شامپو برای استفاده محدودیتی ندارد و می توانید روزانه از آن استفاده نمایید.

تونیک مینوتا سریتا

minuta-cerita

تونیک مینوتا سریتا با استفاده از تکنیک جدید سلول های بنیادی باعث افزایش رشد مو ها و افزایش استقامت در ریشه و ساقه مو ها می شود. این شامپو با استفاده از تکنیک جدید تنظیم چرخه رشد مو باعث تقویت مو ها و ایجاد گردش خون در مو ها می شود. این شامپو موثر در کاهش ریزش مو در زنان و مردان می باشد. استفاده از این شامپو محدودیتی ندارد و افراد می توانند از این شامپو به صورت روزانه استفاده نمایند.

شامپو شپش سریتا

شامپو ضد شپش سریتا

شپش ها حشرات کوچک بی بالی هستند که از خون کف سر افراد تغذیه می کنند. استفاده از این شامپو برای نابودی این حشرات بسیار موثر می باشد. از ویژگی های شامپو شپش سریتا می توان به موارد زیر اشاره نمود:

بهبود خارش های پوستی ناشی از وجود شپش در پوست سر

جلوگیری از چسبندگی تخم شپش ها به ساقه ی مو ها

پاکسازی کامل پوست سر از شپش ها

مناسب برای خانم ها و آقایان

مناسب برای انواع موها

تونیک t2 سریتا

t2cerita

تونیک t2 سریتا به واسطه دارا بودن کافئین موجود در خود برای افزایش رشد مو و تقویت تار های مو بسیار کارآمد و موثر می باشد. افزایش خونرسانی به پوست سر یکی از ویژگی های این محصول می باشد. نتیجه این گردش خون افزایش ضخامت تارهای مو و کاهش ریزش در موها می باشد.

شامپو ایپلنت سریتا

سریتا شامپو ایمپلنت

شامپو ایپلنت سریتا برای افرادی که پیوند مو انجام داده اند بسیار کارآمد و موثر می باشد. این شامپو دارای موادی برای کاهش التهاب در افرادی که پیوند مو انجام داده اند می باشد. دارای پایه ای ملایم برای پاکسازی مو های پیوندی می باشد. طریقه استفاده از این شامپو بسیار راحت می باشد. تنها کافی است مانند شامپو های دیگر از این محصول استفاده نمایید.

فروشگاه خرید آنلاین لوازم آرایشی و بهداشتی ویتالوکس

برای خرید محصولات سریتا می توانید از فروشگاه خرید آنلاین لوازم آرایشی و بهداشتی ویتالوکس خرید خود را انجام دهید و از اصل بودن کالای خریداری شده اطمینان حاصل کنید. این مجموعه با دارا بودن تمامی محصولات آرایشی و بهداشتی دسترسی شما برای داشتن یک سبد خرید کامل را فراهم کرده است تنها کافی است با مراجعه به سایت ما اقدام به خرید محصولات مد نظر خود کنید. ویتالوکس بهترین ها را برای شما می خواهد چرا که شما لایق بهترین ها هستید. برای کسب اطلاعات بیش تر و تکمیلی تر با ما در ارتباط باشید.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *