1-چرا باید به ویتالوکس اعتماد کنیم؟

فروشگاه آنلاین ویتالوکس دارای نماد اعتماد و نشان ملی ثبت رسانه های دیجیتال و در حال دریافت پروانه کسب فروشگاه های مجازی می باشد.

می توانید با کلیک بر روی هر کدام از صحت این موضوع مطلع شوید.

logo logo-samandehi

2-از کجا مطلع بشم که این محصول واقعا در ویتالوکس موجود است؟

در 99/9 درصد موارد موجودی سایت با موجودی انبار یکی می باشد یعنی کالایی که در سایت موجود است قطعا در انبار ویتالوکس موجود می باشد.

3-از کجا بفهمیم که این کالایی که سفارش میدیم واقعا همون کالا مورد نظر ماست است (اصل بودن کالا و یا …)یا اصلا تاریخ انقضا دارد یا خیر؟

شما قبل از خرید می توانید با شماره پشتیبانی سایت که واتس آپ دارد 09028610171 تماس بگیرید و دستور بدید تا عکس دقیق کالا به همراه تاریخ تولید و انقضا جهت بررسی شما برایتان ارسال شود.

هر چند تمام محصولات موجود در فروشگاه آنلاین ویتالوکس دارای ضمانت اصالت می باشند.

4-در صورت پشیمانی از خرید آیا می توانم پول خود را پس بگیرم؟

بله تنها کافی است که کالایی را که خرید نموده اید را به آدرس فروشگاه آنلاین ویتالوکس که در پایین وبسایت و یا قسمت ارتباط با ما ثبت شده است ارسال نمایید و ما بلافاصله پس از دریافت کالا هزینه شما را بدون قید و شرط به شماره کارت یا حساب شما عودت می دهیم.

5-امکان پرداخت آنلاین برای من وجود ندارد آیا ممکن است مبلغ را کارت به کارت کنم؟

بله فقط کافی است با پشتیبانی شماره  02191031659 در ساعات اداری و 09028610171 هم ساعت اداری و هم بعد از ساعت اداری از طریق تماس یا واتس آپ هماهنگ کنید.

6-بسته بندی و ارسال کالا چگونه است؟

تمامی سفارشات ابتدا توسط تیم انبار سلفون پیچ شده و سپس توسط کارتن پستی تا ساعت 12 ظهر تحویل اداره پست می شوند که معمولا بین 3 تا 6 روز کاری زمان میبره تا کالا به دست شما برسد.

این تعدادی از سوالات پیش از خرید مشتریان می باشد اگر شما هم سوال دیگری دارید که در بالا و یا در صحفه سوالات متداول سایت جواب آن را پیدا نکردید.از طریق تلفن ثابت یا تلفن همراه پشتیبانی سایت با ما در میان بگذارید تا در سریع ترین زمان ممکن پاسخ گوی شما باشیم.