اطلاعات ارسال کالا

برای اطلاع از وضعیت سفارش، می‏‌توانید وارد حساب کاربری خود شوید و با کلیک روی گزینه “سفارشات من” از وضعیت آن مطلع شوید.

یا در قسمت پیگیری سفارشات کد سفارشی که برای شما ایمیل شده به همراه ایمیل خود را وارد کنید تا از وضعیت سفارش خود مطلع شوید.

برای دریافت رهگیری مرسوله پستی در واتس آپ به شماره پشتیبانی 09028610171 پیام بدهید.

بله، پس از انتخاب کالاهای موردنظر و اضافه کردن آنها به سبد خرید، ثبت سفارش در 4 مرحله تکمیل خواهد شد:

1) انتخاب محصولات و افزودن به سبدخرید

2) مشاهده سبدخرید و انتخاب استان و شهر

3) وارد کردن اطلاعات و آدرس

4) انتخاب روش ارسال و پرداخت و ثبت سفارش

در مرحله وارد کردن اطلاعات و آدرس و بخش ” انتخاب آدرس”، شما می‌توانید با انتخاب گزینه “افزودن آدرس جدید” آدرس و مشخصات تحویل گیرنده سفارش را وارد کنید.

با کلیک روی لیست علاقه مندی میتونید نوشته‌ها و محصولاتی که بهشون علاقه دارید و یا اینکه این صفحات را مطالعه کردید اما هنوز به طور کامل مطالعه نکرده و بخشی از اون باقی مونده را با کلیک روی دکمه علاقه مندی به لیست علاقه‌مندی خودتون اضافه کنید تا در سر فرصت برید و ادامه اونو مطالعه کنید تا با دقت بیشتری کنید.

خیر، در حال حاضر تنها کالاهایی امکان سفارش گذاری دارند که در سایت با وضعیت موجود و همراه با قیمت مشخص شده‌‏اند.

تا پیش از تایید نهایی سفارش و کلیک روی آیکون اتمام خرید شما می‌توانید سفارش را از سبد خرید خود حذف و یا اصلاح کنید.
پس از تایید نهایی سفارش و اتمام خرید و در مرحله پرداخت و ثبت سبد، شما قادر به حذف و تغییر سفارش نیستید. از این مرحله به بعد برای لغو یا تغییر آن، با واحد پشتیبانی تماس بگیرید.

خیر در حال حاضر پرداخت تنها از طریق درگاه اینترنتی و با استفاده از همه کارت‏‌های بانکی عضو شبکه شتاب انجام می پذیرد

گاهی ممکن است در هنگام پرداخت شبکه بانکی قطع شود و پرداخت ناموفق انجام شود. اما در این مواقع جای نگرانی وجود ندارد. در این حالت معمولاً پول شما در حساب‏‌های میانی بانک است و خود بانک مغایرت‏‌ها را رفع کرده و مبلغ را به صورت خودکار به حساب شما برگشت می‌‏دهد. اگر تا 72 ساعت پول به حسابتان برگشت نخورد، آنگاه با بانک عامل پرداخت اینترنتی تماس بگیرید تا مغایرت برطرف شود.

بله، شما برای رهگیری سفارشی که با پست ارسال شده می‏‌توانید شماره 10 یا 20 رقمی مرسوله را در آدرس زیر وارد کنید:

http://itemtracking.post.ir

از آنجائیکه حفظ رضایت مندی مشتریان در اولویت فعالیت های ویتالوکس است، این شرکت امکان بازگرداندن و تعویض کالای خریداری شده توسط مشتریان را با توجه به شرایطی عمومی ارجاع کالا فراهم نموده است.

شما می توانید کالای خریداری شده را ( درصورت باز نکردن پوشش دور بسته بندی خود محصول ) تا ۳ روز پس از دریافت کالا با انجام مراحل بازگشت کالا مرجوع نمایید.

  • در صورت باز کردن پوشش پلاستکی دور جعبه محصول و مشاهده ی هر گونه عیب و نقص و مغایرت کالای ارسال شده ( اختلاف در مدل، رنگ، حجم و…)  با کالای درخواستی در صورت انجام درست مراحل ارجاع کالا و اعلام عدم رضایت تحت شرایط عمومی تا ۲۴ ساعت به واحد خدمات پس از فروش امکان تعویض کالا وجود دارد.

در صورتی که از خرید پشیمان شده اید و قصد مرجوعی کالای خود را دارید با شماره پشتیبانی تماس بگیرید تا سریع ترین روش بازگشت وجه را به شما بگویند.

وجه شما بلافاصله پس از دریافت کالای مرجوع شده توسط انبار برای شما انتقال داده خواهد شد.

محصولات موجود در وبسایت ویتالوکس همگی دارای تخفیف می باشند و نسبت به قیمت روی محصول و یا حتی قیمت بازار مناسب تر می باشند.

اطلاعات پرداخت

شما می‏‌توانید مشخصات کاربری خود را ویرایش کنید. برای این کار باید با وارد کردن پست الکترونیکی و کلمه عبور، وارد حساب کاربری خود بشوید، سپس با کلیک روی گزینه “پروفایل من” به صفحه‏‌ای منتقل می‏‌شوید که در بخش “اطلاعات کاربر” امکان “ویرایش اطلاعات” وجود دارد.

در انتهای هر ایمیل درج شده ” چنانچه تمایل به دریافت ایمیل از طرف ما ندارید، بر روی لغو اشتراک کلیک کنید ” شما می توانید پس از دریافت اولین ایمیل ، عضویت خبرنامه را لغو کنید.

لطفاً ایمیل‌های اسپم(spam) خود را چک کنید. به ویژه ایمیل‌های ارسال شده به حساب‏‌های کاربری gmail گاهی spam می‌شوند. توجه داشته باشید که link تغییر رمز برای شما ارسال می‏‌شود نه خود رمز

برای دسترسی به اطلاعات خریدهای قبلی، باید با حساب کاربری خود وارد شوید، سپس روی گزینه “سفارشات من” کلیک کنید تا سوابق خرید شما نشان داده ‏شود.

جهت بازگشت وجه تنها کافی است با پشتیبانی تماس بگیرید تا وجه شما بازگشت داده شود.

شما در 24 ساعت شبانه روز و 7 روز هفته می‌‏توانید سفارش خود را ثبت کنید.

خیر، پس از انجام مراحل خرید و ثبت سفارش، پردازش سفارش شما به صورت خودکار از طریق سرویس پیامک یا ایمیل اطلاع‏ رسانی خواهد شد و در صورتی که نیاز باشد کارشناسان فروش با شما تماس خواهند گرفت.

همگی کاربران می‌توانند از طریق درگاه اینترنتی و با استفاده از همه کارت‏‌های بانکی عضو شبکه شتاب در سایت، هزینه سفارش را به صورت آنلاین پرداخت کنند.

هزینه‏ ارسال بسته به شرایط سفارش، محل تحویل و نوع ارسال متفاوت است و در فرم سبد خرید به آگاهی مشتریان می‏‌رسد.

زمان رسیدن سفارش به دست مشتری بر اساس فاکتورهایی مانند محل و نحوه تحویل متفاوت است ولی معمولا بین 2 تا 5 روز کاری طول می کشد

همه سفارش‌‏ها پس از طی مراحل پردازش، به طور روزانه تحویل واحد پستی مستقر در محل پردازش سفارشات می‏‌شوند.

ویتالوکس اصالت همۀ کالاهایش را تضمین و همۀ آن‌ها را با گارانتی اصلی و معتبر عرضه می‌کند. از آنجا که ویتالوکس برای تامین کالاهای ارائه شده در وب سایت، تنها با شرکت‌های تولید کننده معتبر و واردکنندگان رسمی و قانونی همکاری می‌کند، مشتریان می‌توانند مطمئن باشند که کالای دارای هولوگرام و برچسب معتبر که هیچگونه دخل و تصرفی در آن صورت نگرفته و از مجاری قانونی وارد کشور شده است، را از زیباما خریداری می‌کنند.