مراقبت از مو

بهترین سرم مو برای موهای آسیب دیده

بهترین سرم مو

سرم مو محصولی غنی و حاوی ویتامین های بسیار زیادی است که موهای شما و مشکلات عمده آن ها را بعد از گذشت مدت زمان زیادی از مصرف رفع خواهد نمود. این نمونه محصولات در دسته محصولات آرایشی توسط شرکت ها و برند های متنوعی در دنیا تهیه و تولید می شوند. در چنین شرایطی هر کدام دارای فرمولاسیون متنوعی هستند و وظایف متنوعی را نیز بر عهده خواهند داشت. در بسیاری از موارد سرم های مخصوص مو را با نام تقویت کننده مو نیز می شناسند، اما این نمونه محصولات تنها به عنوان تقویت کننده مورد استفاده قرار نمیگیرند. انواع سرم ها با ترکیبات متنوع، ویژگی های مختلفی را دارا می باشند و قطعا تاثیرات متنوعی را با توجه به نوع موهای شما، بر موهای شما خواهند گذاشت. در ادامه انواع سرم مو را معرفی خواهیم نمود و ویژگی های آن ها و اطلاعات دقیقی در خصوص آن ها را نیز عنوان خواهیم کرد.

سرم مو چیست؟

سرم مو ترکیباتی گیاهی و گاهی ترکیبات مغذی هستند. شما با استفاده از این نمونه محصولات و با زدن این محصولات روی موهای خود( بر روی ساقه و یا ریشه) می توانید سلامت موهای خود را تضمین نمایید. در مواد غذایی که ما مصرف می کنیم، میزان زیادی ویتامین وجود دارد. میزان مصرفی این نمونه ویتامین ها که از طریق مواد غذایی دریافت می شود برای مو ها، پوست و ناخن کافی نیست. ما مجبور هستیم برای تقویت مو، پوست و ناخن و زیبایی خود، انواع تقویت کننده ها را با در نظر داشتن مشکل پیش آمده، ویتامین مازاد مصرف کنیم. سرم های مو، نقش این نمونه تقویت کننده ها را بازی می کنند و ترکیبات مغذی را به صورت مستقیم به منطقه آسیب دیده مو تزریق خواهند کرد. در این حالت در مدت زمان بسیار کوتاهی آسیب های وارد شده به موهای شما رفع خواهند شد.

سرم ها، هر کدام وظایف متنوعی را برعهده دارند و قطعا روش استفاده آن ها با یکدیگر متنوع است. در نظر داشته باشید در کنار استفاده از سرم مو، بهتر است رژیم غذایی عالی را نیز داشته باشید، در این حالت تاثیر آن دو چندان خواهد بود.

چه زمان هایی به سرم مو نیازمند خواهیم بود؟

عوامل آسیب زننده بسیار زیادی در محیط هایی که ما زندگی می کنیم و جود دارند. این نمونه عوامل همگی به عنوان عوامل آسیب زننده و یا مضر شناخته می شوند. تاثیر این عوامل مخرب بر روی مو که پروتئینی مرده است، از دیگر نقاط بدن بیشتر خواهد بود. در چنین حالتی متخصصین پوست، مو و زیبایی عنوان می کنند که مو های شما آسیب دیده است و برای درمان باید اقدام نمایید. از انواع آسیب های وارد شده می توانیم به موارد زیر اشاره کنیم:

  1. موخوره
  2. شکنندگی مو
  3. از دست رفتن براقی مو
  4. کشسان شدن مو
  5. عدم رشد منطقی مو
  6. دفرمه شدن مو
  7. از بین رفتن حالت طبیعی مو

این نمونه آسیب ها، همگی به عنوان نشانه هایی هستند که باید بعد از مشاهده آن ها برای رفع این مشکلات اقدام نمایید. بهتر است در صورت بروز جدی مشکلات، از استفاده خودسرانه دارو جدا خودداری نمایید. قطعا در چنین موقعیت هایی به سرم مو نیاز دارید.

عوامل مضر و تخریب کننده موهای شما کدامند؟

بعد از استفاده از سرم مو باید در نظر داشته باشید که بار دیگر در معرض این نمونه عوامل آسیب پذیر قرار نگیرید. دار چنین حالتی باید بدانید که نباید استفاده از سرم های مو را ترک کنید، بلکه باید تا بهبود کامل هم از سرم مورد نظر استفاده نمایید و هم باید از عوامل تخریب کننده تا حد ممکن دوری کنید. از عوامل مخرب و آسیب زننده مو می توانیم به موارد زیر اشاره کنیم:

  1. نور بیش از اندازه آفتاب
  2. آلودگی و گرد و غبار موجود در هوا
  3. خشک بودن هوا و نرسیدن رطوبت به موهای شما
  4. استفاده از شامپو های نامرغوب و دارای سولفات
  5. خشک نمودن مو ها بعد از استحمام توسط حوله با حالت مالشی
  6. عدم رسیدگی به مو ها به واسطه سرم مو
  7. رنگ نمودن مداوم مو ها و دکلره نمودن آن ها با مواد نامرغوب
  8. شانه کردن مو ها، در حالت خیس و شکنندگی مو
  9. خوابیدن بر روی فرش و انتقال کلک و پرز به مو ها

با در نظر داشتن این عوامل می توانیم عنوان کنیم که باید بسیار از موهای خود مراقبت کنید. در این حالت قطعا به سرم مو مناسب با ترکیبی مناسب به عنوان تقویت کننده مو نیازمند خواهید بود.

سرم مو مای

نگهداری و مراقبت از مو، عاملی موثر در زیبایی استایل شما

مو همواره در زیبایی استایل شما دارای اهمیت است. اگر قصد دارید همواره مرتب به چشم بیایید، بهتر است همواره موهای سالم و مرتب، ناخن های مرتب و زیبا و پوستی شفاف داشته باشید. این نمونه موارد تاثیر بسزایی در زیبایی شما و افزایش اعتماد بنفس تان خواهند داشت. یکی از روش های عمده نگهداری و مراقبت از مو انتخاب بهترین نمونه سرم مو مورد نیاز برای مو های شما است. در این حالت قطعا می توانید مواد مورد نیاز مو های خود را به آن ها تزریق نمایید و زیبایی آن ها را دو چندان کنید. در نظر داشته باشید بهترین نمونه سرم مو برای موهای آسیب دیده را انتخاب و خریداری نمایید تا در انتها تاثیر مثبتی را دریافت کنید.

بهترین سرم مو برای موهای آسیب دیده

انتخاب و خرید بهترین نمونه سرم مو می تواند آسیب های محیطی و غیرمحیطی وارد شده به موهای شما را رفع نماید. به همین دلیل بهتر است ابتدا اطلاعاتی در خصوص چند نمونه سرم مو مطرح در بازار به دست آورید. از این نمونه سرم ها  که در سایت آرایشی ویتالوکس عرضه می شود می توانیم به موارد زیر اشاره کنیم:

سرم موی پریم نرم کننده تخصصی مو RS پریم Kera Moist Expertise No Frizz حجم ۱۲۰ میل: این نمونه محصول برای موهایی که خشک شده اند و دارای موخوره هستند، مناسب خواهد بود. با روش آبرسانی به مو ها، این نمونه سرم عملکرد مثبتی خواهد داشت. همچنین به دلیل داشت ویتامین D3 می توانیم عدم وز شدگی و خوش حالتی مو ها را در زمان استفاده احساس نماییم.

سرم موی بیوتین پلاس ایروکس حجم 30 میلی لیتر: این نمونه سرم مو، حجم دهنده و تقویت کننده مو است و برای موهایی که آسیب دیدگی جدی دارند، مناسب خواهد بود. این سرم همچنین برای تحریک رشد مو و جلوگیری از ریزش مو مورد استفاده قرار میگیرد. از دیگر وظایف این سرم می توانیم به افزایش ضخامت و کراتین سازی اشاره کنیم.

سرم موی بیوتین پلاس ایروکس 30 میلی لیترسرم موی سریتا  حجم ۶۰ میل: این نمونه سرم نیز از نمونه های مطرح موجود در بازار است که دارای ویژگی هایی مانند جلوگیری از وز شدن مو های فر، افزایش درخشندگی و دوام رنگ مو، ایجاد حالت پذیری بهتر مو، ترمیم ساقه و مناسب برای مو های کراتینه شده می باشد.

سرم کراتینه 60 میل

سرم مو مورانو MURANO ضد وز 100 میل: این نمونه محصول هم همچنین برای براقیت و حالت دهندگی هر چه بیشتر به مو مورد استفاده قرار میگیرد. همچنین این نمونه سرم به عنوان درخشان کننده، آبرسان و نرم کننده، حالت دهنده، تقویت کننده و محافظت کننده مورد استفاده افراد قرار میگیرد.

سرم مو مورانو MURANO ضد وز 100 میل

 

نه تنها این نمونه سرم ها، بلکه نمونه های متنوعی را در بازار می توانید بیابید. همچنین می توانید برای خرید اینترنتی سرم مو نیز اقدام نمایید و بهترین نمونه محصول را در انتها تهیه کنید.

 

بهترین سرم مو

بهترین زمان برای استفاده از انواع سرم مو

سرم مو دارای تنوع بسیار زیادی در بازار است و هر کدام شیوه استفاده متنوعی دارند. در نظر داشته باشید در بسیاری از موارد، سرم مو را به ساقه های خشک و دفرمه شده مو می زنند. این در حالی است که تقویت کننده ها و تحریک کننده های رشد، از این نمونه سرم ها، برای ریشه مو استفاده می کنند. با در نظر داشتن نوع آسیب وارد شده به مو های شما و با توجه به شدت آسیب ها می توانیم عنوان کنیم که میزان مصرف در هر نمونه سرم مو با دیگری متفاوت است. در نظر داشته باشید مقداری از سرم را در دستان خود بریزید و آرام و با حالتی دورانی به ریشه مو و یا به ساقه های مو انتقال دهید. بهتر است بعد از خرید سرم ابتدا اطلاعات داخل بروشور و یا روی جعبه را مطالعه نمایید و سپس برای مصرف اقدام کنید.

خرید سرم های متنوع و استفاده از آن ها

در زمان خرید سرم های متنوع به برند سرم مویی که قصد خرید آن را دارید دقت نمایید. امروزه برند های مطرحی در زمینه پوست، مو و زیبایی فعالیت می کنند و نمونه سرم های مختلفی را تولید خواهند نمود. شما با توجه به نیاز خود می توانید بهترین نمونه سرم مو را برای مو های آسیب دیده خود انتخاب و خریداری نمایید. همچنین در نظر داشته باشید باید برای دریافت نتیجه مطلوب چند ماه از این نمونه سرم ها استفاده نمایید تا در انتها مو ها احیا گردند و سلامتی خود را به دست آورند. همچنین می توانید برای خرید به صورت اینترنتی و از سایت های معتبر که بهترین نمونه محصولات را با قیمت عالی عرضه می کنند، خرید نمایید. در این حالت خریدی مطمئن را تجربه خواهید نمود و بدون نگرانی از محصول خریداری شده خود در راستای سلامتی هر چه بیشتر استفاده خواهید نمود. شما می توانید به راحتی سفارش خودتان را در سایت آرایشی ویتالوکس  ثبت نمایید.

3 دیدگاه در “بهترین سرم مو برای موهای آسیب دیده

  1. Avatar of نسترن نسترن گفت:

    سلام ممنون بابت مطلبتون . من موهام نازک و کم حجمه باید از سرم مو مورانو استفاده کنم ؟ با تشکر

    1. Avatar of vitalux vitalux گفت:

      بله عالیه این محصول

  2. Avatar of Nazanin Nazanin گفت:

    سلام سرم مو مورانو عالیه 🌺👌

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *