محصولات بهداشتی

بهترین درمان ریزش مو در آقایان و خانمها

بهترین درمان ریزش مو در آقایان و خانمها

بهترین درمان ریزش مو در مردان و زنان همیشه یکی از دغدغه های ما بوده است برای اینکه بتوانیم بهترین درمان را برای ریزش موی خودمان پیدا کنیم ابتدا باید دلیل به وجود آمدن آن را بررسی نماییم.

همان طور که می دانید ریزش چند عدد تار مو در روز یک موضوع طبیعی در بین خانم ها و آقایان محسوب می شود اما زمانی که میزان ریزش از حد نرمال بالاتر رفت آن موقع است که باید به فکر درمان باشیم و همانطور که در بالا گفته شد قبل از درمان باید علت به وجود آمدن را بررسی نمود.

باید بدانید که ریزش مو پدیده‌ی شایعی است و در هر سنی، از نوزادی تا سالمندی ممکن است اتفاق بیفتد. بر خلاف تصور بسیاری از افراد، ریزش مو فقط در آقایان اتفاق نمی‌افتد و خانم‌ها نیز از این مشکل در امان نیستند.

بهترین درمان ریزش مو در آقایان و خانمها

بهترین درمان ریزش مو در آقایان و خانمها

مهمترین عوامل ریزش مو در خانمها :

عوامل هورمونی مانند هورمون استروژن و تستسترون غده تیروئید

قرص های ضد بارداری

یائسگی

استرس

و غیره اشاره نمود .

دلایل ریزش مو در مردان :

بهترین درمان ریزش مو در آقایان و خانمها

بهترین درمان ریزش مو در آقایان و خانمها

عوامل ژنتیک

هورمون ها

گردش خون ضعیف در ناحیه سر

استفاده از کلاه ایمنی

بهداشت ضعیف پوست سر

استفاده بیش از حد از سشوار

استرس

عفونت و رژیم غذایی ضعیف

اشاره نمود ،بدیهی است به جز عوامل ژنتیکی، برای انتخاب بهترین درمان ریزش مو ابتدا لازم است علت به وجود آمدن را برطرف نمود و سپس می‌توان درمان‌های متفاوتی را برای خانم ها و آقایان در نظر گرفت.

مثلاً برای آقایان از از محلول ماینوکسیدیل قرص ویتا استراید قرص دوتاستراید شامپو کتوکونازول و غیره استفاده نمود که هر یک از این درمان ها ممکن است در بعضی از افراد دارای عوارض باشند.

برای درمان ریزش یا کم پشتی مو در خانمها به علاوه مصرف داروها و یا همچنین محلول ماینوکسیدیل می توان از مصرف قرص آهن ، مکمل های ویتامین b ، مصرف امگا 3 ، مصرف ویتامین d ، مصرف آجیل و حبوبات به کنترل ریزش مو و کم پشتی موها رسید.

بهترین درمان ریزش مو بدون عوارض:

در سالهای اخیر و با توجه به پیشرفت علم و تکنولوژی شامپو ها و تونیک های ضد ریزش مختلفی توسط متخصصین و دانشمندان در جهان تولید شده‌اند که بسیاری از این محصولات توسط شرکت های پیشرو در در علم پزشکی که در ایران فعالیت دارند با فرمولاسیون پیشرفته و تحت نام برندهای ایرانی در حال تولید می باشند یکی از معتبرترین برندهای ایرانی در تولید محصولات ضد ریزش برند سریتا می باشد که با تنوع محصولات خود در درمان انواع ریزش هورمونی ریزش ژنتیکی و ریزش مو سکه ای محصولات مختلفی را به بازار عرضه کرده است.

از مهمترین محصولات ضد ریزش این برند می توان به:

شامپو کافئین سریتا

شامپو کافئین سریتا ضد ریزش 200 میل حاوی عصاره ساوپالمیتو می باشد که باعث تقویت مو- ترمیم و افزایش استحکام مو ، از ریزش مو هورمونی جلوگیری می نماید.

شامپو پرومین سریتا 

شامپو ضد ریزش پرومین سریتا 200 میل از محصولات تخصصی این برند می باشد این شامپو باعث افزایش خون رسانی و تغذیه بهتر فولیکول مو و جلوگیری از ریزش مو و کنترل ریزش موی آندروژنیک , تقویت و افزایش ضخامت تارهای مو و ترمیم و استحکام موی آسیب دیده نیز می باشد.

تونیک تی 2 سریتا

هیرتونیک T2 سریتا ضد ریزش مو حاوی کافئین، عصاره گیاهان رزماری، مورد، بابونه رومی، ساوپالمیتو، عصاره گزنه، عصاره نعناع فلفلی و همچنین ویتامین می‌باشد که موجب کنترل و مهار عوامل ریزش مو، جلوگیری از تبدیل تستسترون به DHT ، موثر در انواع ریزش مو و کمک به رویش مجدد تارهای مو می‌گردد، عصاره های گیاهی به کار رفته در این هیرتونیک باعث افزایش حجم تارهای مو و بهبود ضخامت مو می شوند.

تونیک پرومین سریتا

تونیک مو پرومین سریتا دارای ترکیبات منحصر به فردی از عصاره های گیاهی، ویتامین ها و ترکیبات فعال نقش مهمی در پیشگیری ازریزش مو دارد. علاوه بر این با تقویت فولیکول های مو، باعث رویش مجدد تارهای مو می گردد.

کرم ژل آلوپسی آره آتا سریتا(درمان ریزش سکه ای مو)

ریزش مو سکه ای

ریزش مو سکه ای

کرم- ژل آلوپسی آره آتا سریتا (ریزش سکه ای مو) یک کرم مؤثر و تخصصی برای کمک به درمان ریزش سکه ای نقاط مختلف بدن (سر، ابرو، ریش، سیبیل) است. این کرم از اجزاء و مواد موثرهای (نارینجینین، عصاره جلبک گالبانا، آمینکسیل و ویتامین D3) تشکیل شده است که التهاب و استرس ریشه مو را مهار کرده و موجب  رویش مجدد مو می شود.

می توان گفت برند سریتا یکی از بهترین محصولات ایرانی در زمینه ریزش مو می باشد این برند در بسیاری از محصولات خود مورد توجه متخصصین پوست و مو قرار گرفته است به طوری که جایگزین بسیاری از برند های خارجی در انتخاب متخصصین برای نسخه جهت درمان ریزش مو بیماران است.

انتخاب بهترین درمان برای ریزش مو  و جلوگیری از شدت ریزش گزینه های بسیار متفاوتی پیش روی شما می باشد ولی با مقدار کمی وقت گذاشتن و بررسی عملکرد و ترکیبات هریک از محصولات موجود در بازار می توان به یک نتیجه مفید برای درمان و کنترل ریزش مو رسید.

سخن آخر:

تجربه شما برای جلوگیری از ریزش موی خود و انتخاب بهترین درمان ریزش مو چه کارهایی بوده است؟

آیا تا به حال دچار ریزش غیر طبیعی موهایتان شده‌اید؟

شما چه راه درمانی را انتخاب کرده اید  یا تجربه استفاده از چه محصول ضد ریزش را داشته اید؟ آیا انجام این راه‌کارها برایتان موثر بوده است؟ چه روش‌های دیگری برای پیشگیری از ریزش مو می‌شناسید؟ تجربه‌هایتان را با ما و سایر خوانندگان به اشتراک بگذارید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *