مراقبت از مو

معرفی 22 تا از زیباترین رنگ موهای ترند 1402

رنگ مو های ترند

بدون شک شما نیز با نزدیک شدن به سال جدید به دنبال ایجاد تغییر در چهره خود هستید. یکی از راه های ایجاد تغییر و تنوع در چهره برای سال جدید استفاده از رنگ موها است. برای انتخاب رنگ مو کافیست با رنگ موهای ترند 1402 آشنا شوید. تکنیک های مختلفی نظیر آمبره، سامبره، هایلایت، بالیاژ و غیره برای رنگ مو وجود دارد که می توانید با توجه به ترندهای هر سال از آن ها استفاده کنید. همچنین می توانید موهای خود را به طور کامل و یکدست نیز رنگ کنید و جذابیت خود را افزایش دهید. در این مقاله از سایت آرایشی ویتالوکس قصد داریم تا در نزدیکی سال نو شما را با چندین رنگ مو ترند 1402 آشنا کنیم. با ما همراه باشید.

رنگ موهای ترند سال 1402

برای انتخاب بهترین رنگ موهای ترند 1402 در ابتدا لازم است که به رنگ پوستتان توجه کنید. پس از آشنایی با رنگ های متناسب با رنگ پوستتان می توانید طبق سبک مورد علاقه تان رنگ موی خود را انتخاب و تغییر دهید. امروزه به دلیل وجود تناژهای متنوع و زیبای رنگ مو می توانید به راحتی رنگ و سبک مورد نظر خود را پیدا کنید.

رنگ موی بلوند پلاتینی

یکی از رنگ موهای ترند 1402 که همیشه طرفداران خاص خود را داشته و دارد، رنگ موی بلوند پلاتینی است. این رنگ مو حاصل استفاده از عوامل سفید کننده، تونرها، ماسک های آبرسان پودرهای شیمیایی و مقدار زیادی پراکسید هیدروژن است. تناژ پوستی هماهنگ با این رنگ مو پوست های روشن یا گلگون است. بنابراین اگر شما فردی با پوست روشن هستید رنگ بلوند پلاتینی می تواند گزینه ایده آلی برای شما باشد.

رنگ مو پلاتینی

رنگ موی بلوطی

رنگ موی بلوطی در واقع ترکیبی از رنگ قهوه ای با تناژ قرمز یا نارنجی است. تناژهای این رنگ مو از روشن تا تیره وجود دارد. این رنگ که یکی دیگر از رنگ های ترند سال 1402 است، برای تمامی تناژهای پوستی متناسب است؛ اما می توان گفت که استفاده از این رنگ مو در پوست های سرد به دلیل ایجاد کنتراست بسیار بالایی که ایجاد می شود، گزینه ایده آل تری است. رنگ بلوطی بهترین و طبیعی ترین رنگ موی ترند 1402 معرفی شده است.

رنگ مو بلوطی

رنگ مو بلوند

رنگ موی بلوند از سالیان بسیار دور تا به امروز همچنان پرطرفدار بوده و در دسته موهای ترند 1402 قرار دارد. رنگ موی بلوند انواع مختلف دارد که ترندترین آن ها در سال 1402 رنگی بین بلوند اسکاندی و بلوند دارچینی است. افراد با رنگ پوست گرم بیشتر به دنبال رنگ های بلوند با تناژهای نارنجی و زرد هستند. همچنین اگر قصد استفاده از تناژهای مختلف رنگ مو بلوند دارید به توازن طبیعی آن با رنگ ابروهایتان نیز توجه کنید.

رنگ مو بلوند

رنگ موی بلوند قارچی

این رنگ مو شاید در حال حاضر چندان شناخته شده و پرطرفدار نباشد، اما در حال حاضر در لیست رنگ موهای ترند 1402 قرار دارد. این رنگ تشکیل شده از هایلایت های خاکستری و قهوه ای روشن است. به طور کلی این رنگ مو یک گزینه ایده آل برای خلاصی از رنگ های بسیار روشن است.

رنگ مو بلوند قارچی

انواع هایلایت

هایلایت موها به دو صورت با کلاه و با فویل انجام می شود. روش با کلاه به بش کلاهی معروف است. جنس این کلاه سیلیکون بوده و هزاران سوراخ بر روی آن وجود دارد. برای انجام مش با این روش فرد باید به انتخاب خود قسمت های مورد نظر را از سوراخ ها بیرون کشیده و رنگ آن ها را تغییر دهد. هایلایت یکی دیگر از روش رنگ موهای ترند 1402 است که محبوبیت بالایی داشته و دارد.

در هایلایت به روش فویلی موها به صورت بخش های کوچک جدا شده و در فویل آلومینیومی با دکلره پیچیده می شود. در این روش هیچ گونه دردی احساس نخواهید کرد و با روش قبلی کمی تفاوت دارد. برخی از رنگ های ترند و پرطرفدار برای سال جدید بلوند طلایی، شنی و مرواریدی است.

رنگ موی بلوند مسی

رنگ موی مسی که یکی دیگر از رنگ موهای ترند 1402 است، شباهت زیادی به موهای قرمز دارد. این رنگ جذابیت بسیار بالا و خیره کننده ای دارد و گزینه ای بسیار ایده آل برای موهای بلند است. رنگ موی مسی برای تمامی تناژهای پوستی مناسب می باشد، اما برای افراد با رنگ پوستی مایل به زرد مناسب تر است.

بلوند مسی

یکی از روش های رایج تشخیص رنگ پوست ترفند آنالیز ساعد است. طبق گفته کارشناسان اگر رنگ رگه ها مایل به آبی و بنفش باشد، تناژ پوستی شما سرد و اگر رنگ پوست شما کمی زرد و رگه ها کمی سبز باشد، تناژ پوستی شما گرم است.

رنگ موی مایل به قرمز

رنگ مایل به قرمز در واقع همان قرمز تیره است که درخشندگی خاصی داشته و موها را زیباتر و جذاب تر نشان می دهد. این رنگ مو نیز در دسته رنگ موهای ترند 1402 قرار دارد. رنگ موی قرمز تیره به دلیل آن که تغییرات زیادی بر روی موها ایجاد نمی کند و نیازی به دکلره ندارد آسیبی به موها وارد نمی کند.

رنگ مو مایل به قرمز

تمامی رنگ موهای متمایل به قرمز دارای سایه های قهوه ای هستند که باعث گرم تر به نظر رسیدن تارها می شوند. این رنگ مو گزینه ایده آل برای افراد با تناژهای پوستی تیره است.

رنگ موی قرمز پرشین Viva Magenta

رنگ موی قرمز پرشین دیگر گزینه در بین رنگ موهای ترند 1402 است که توسط شرکت پنتون انتخاب شده است. تناژ این رنگ مو مایل به زرشکی و رنگ گل قرمز است. شما می توانید متناسب با رنگ پوست خود تناژ تیره یا روشن این رنگ مو را انتخاب کنید.

قرمز مایل به بنفش

رنگ موی قرمز شرابی Rich Burgundy

رنگ موی قرمز تناژهای مختلفی دارد که یکی دیگر از آن ها قرمز شرابی است. این رنگ مو نیز در سال 1402 در دسته رنگ های ترند اضافه شده است. در فرمولاسیون این رنگ مو همچنین مقدار کمی رنگ بنفش نیز اضافه شده است.

رنگ مو Rich Burgundy

رنگ موی رز گلد Dusty Rose

از دیگر رنگ موهای ترند 1402 می توان به رنگ موی رزگلد نیز اشاره کرد. اگر در دسته افراد علاقه مند به رنگ موهای فانتزی با تناژ خیلی روشن علاقه مند باشیدف به شما پیشنهاد می کنیم که این رنگ موی جذاب را از دست ندهید. رنگ موی رزگلد تیره شباهت بسیار کمی به رنگ مسی داشته و جذابیت چهره شما را دوچندان می کند.

Dusty Rose رنگ مو

هایلایت جلوی صورت Face-Framing Highlights

تکنیک هایلایت جلوی صورت به این صورت است که دو تکه جلوی موی سر هایلایت شده و سایر قسمت ها رنگ یکدستی دارند. اگر به دنبال ایجاد تغییر اندک در چهره خود هستید و نمی خواهید تمامی موهای خود را رنگ کنید، پیشنهاد ما به شما استفاده از این تکنیک ترند 1402 است.

هایلایت جلوی صورت

رنگ مو مشکی براق Midnight Onyx

رنگ موی مشکی براق سال های زیادی است که طرفداران خاص خود را دارد. این رنگ مو همچنین در دسته رنگ موهای ترند 1402 معرفی شده است. با استفاده از این رنگ مو درخشندگی زیبایی بر روی موهایتان ایجاد می شود. همچنین می توانید برای زیباتر شدن موها از هایلایت آبی نیز استفاده کنید.

رنگ مو مشکی

رنگ موی بلوند عسلی Honey Gold

رنگ موی بلوند عسلی یکی دیگر از رنگ موهای محبوب 1402 است. عسلی درواقع یکی از طیف های رنگ مو بلوند است که دارای تناژ گرم بوده و جذابیت موهایتان را دوچندان می کند. دقت کنید که این رنگ مو را با بلوند نارنجی اشتباه نگیرید.

رنگ موی بلوند عسلی

رنگ مو قهوه‌ای مایل به قرمز تیره Deep Auburn

اگر طرفدار رنگ موهای تیره با کمی سایه روشن هستید به شما پیشنهاد می کنیم که این رنگ مو را از دست ندهید. در این رنگ مو در واقع زمینه اصلی قهوه ای تیره بوده و در بین آن سایه های قهوه ای مایل به قرمز وجود دارد. این سایه ها اگر زمینه موها قهوه ای روشن باشد ممکن است نارنجی به نظر برسند.

رنگ مو قهوه‌ای مایل به قرمز تیره

رنگ موی قهوه‌ای تیره Expensive Brunette

اگر طرفدار رنگ های تیره به صورت یکدست باشید رنگ موی قهوه ای تیره نیز در دسته رنگ موهای ترند 1402 قرار دارد. اگر می خواهید موهایتان کاملاً یکدست نباشد نیز می توانید کمی هایلایت روشن به موهایتان اضافه کنید.

رنگ موی قهوه‌ای تیره

رنگ موی یخی Winter White

در بین رنگ های بلوند ترند 1402 تناژهای روشن تری از رنگ مو نیز وجود دارد که رنگ موی یخی یکی از آن ها است. برای جذاب تر کردن این رنگ مو می توانید کمی هایلایت همرنگ پایه در موهایتان ایجاد کنید. با این رنگ مو می توانید در زمان سفر کنید و به دوران بازیگران هالیوود قدیم نظیر مرلین مونرو و جین منسفیلد بروید. رنگ موی یخی برای تمامی افراد مناسب است، اما اگر موهای روشنی دارید فرآیند انجام آن برای شما راحت تر خواهد بود.

رنگ موی یخی Winter White

بالیاژ قهوه ای Brown Balayage

یک راه عالی برای تجدید رنگ موهای تیره بدون رنگساژ کردن ایجاد هایلایت های ظریف است. با استفاده از بالیاژ قهوه ای که یکی از رنگ موهای ترند 1402 است، می توانید ابعاد زیادی به موهای خود ببخشید. بالیاژ قهوه ای ظاهری زیبا و لطیف در موهایتان به وجود خواهد آورد و برای تمامی افراد مناسب است.

رنگ مو بالیاژ قهوه ای

رنگ مو خاکستری Embracing Gray

به طور تقریبی می توان گفت که در طول یک سال گذشته بسیاری از بانوان تصمیم به داشتن ظاهر طبیعی گرفته اند و به موهای خاکستری خود اجازه رشد می دهند. برای جذاب تر به نظر رسیدن موها در بین آن ها هایلایت های خاکستری ایجاد می کنند و این خود یک تغییر بزرگ در تکنیک رنگ مو است. نتیجه نهایی این کار بسیار زیبا خواهد بود.

رنگ مو خاکستری

رنگ موی شنی Sand Tropez 

این رنگ مو که یکی از رنگ موهای ترند 1402 است ترکیب زیبایی از  تناژ خاکستری و طلایی دارد. رنگ موی شنی در بین موهای شما سایه های بژ و ماسه ای و سرد ایجاد می کند و برای افرادی که می خواهند حال و هوای ساحل را در طول سال حفظ کنند گزینه ای ایده آل است.

رنگ موی شنی

رنگ مو شنی با هایلایت کمرنگ Barely There Highlights

اگر موهای تقریباً بلندی دارید و به دنبال تغییر در موهای خود هستید کافیست چند سایه روشن بر روی موهای خود ایجاد کنید.

رنگ مو شنی

Winterizing

اگر شما در دسته افرادی قرار دارید که به دنبال تغییرات ظریف در رنگ مویشان هستید، رنگ موی قهوه ای کاراملی می تواند یک گزینه ایده آل برای فصل بهار و تابستان شما باشد.

رنگ مو قهو ه ای

رنگ موهای فانتزی برای نوروز 1402

رنگ مو آبی

یکی از پرکاربردترین و در عین حال پرطرفدارترین رنگ های این روزها رنگ موی آبی است. طبق اطلاعات استایلیست ها این رنگ مو در سال 1402 یک ترند بزرگ خواهد بود. استفاده از تومر ها یکی از بهترین راه ها برای آبی کردن موها است. با کمک این روش می توان گفت که به طور تقریبی این رنگ تا 12 بار شست و شو باقی می ماند و با کمرنگ شدن کم کم از بین می رود.

رنگ مو آبی

رنگ موی بنفش

برای داشتن این رنگ موی فانتزی لازم است که از پودر بنفش استفاده کنید. برای اولین قدم لازم است که ابتدا موهای خود را دکلره کنید. سپس رنگ یاسی را با مقداری اکسیدان مخلوط کنید و سپس بر روی موهای خود قرار دهید. اگر به دنبال چهره ای متفاوت و پوست روشن هستید این رنگ مو بهترین گزینه است. با استفاده از رنگ موی بنفش در تمامی فصول گرم سال به چشم می آیید.

رنگ مو بنفش

سخن آخر

در این مقاله به معرفی انواع رنگ موهای ترند 1402 پرداختیم. رنگ های گفته شده در این مقاله مهم ترین و پرطرفدارترین رنگ مو تایید شده توسط اصول مد و فشن است. بنابراین اگر شما به دنبال تغییر در ظاهر و موهای خود هستید می توانید پس از آشنایی با تناژ پوستی خود رنگ و سبک موردنظرتان را انتخاب کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *