آرایش

معرفی 13 محصول پرطرفدار آرایشی برند کالیستا

1AAAA==

بگذارید ابتدا با الفبای این برند شروع کنیم, کلمه کالیستا به معنای زیباترین است. این برند مجموعه ای رنگارنگ و متنوع از لوازم آرایشی را با ویژگی های خاص و منحصر به فرد در کنار قیمت مناسب دارا است. هدف این برند طراحی و تولید محصولات آرایشی براساس نیاز دنیای مدرن و افزایش زیبایی چهره و بالا بردن اعتماد به نفس بانوان است. شاید بتوان گفت اولین چیزی که در محصولات برند کالیستا جلب توجه می کند استفاده از رنگ های خیره کننده در طراحی بسته بندی محصولاتش است. این رنگ بندی سبب شده تا هر بیننده ای را جذب خود کند. در این مقاله از سایت ویتالوکس قصد داریم تا به معرفی برترین و پرطرفدارترین محصولات تولید شده توسط این برند ایرانی بپردازیم.

  1. بادی اسپلش کالیستا مدل تیلر

بادی اسپلش ها به دلیل ایجاد رطوبت، نرمی و درخشان کردن پوست محبوبیت خاصی در بین افراد دارد. بادی اسپلش کالیستا مدل تیلر یکی از محصولات برند کالیستا است که با رایحه ای گلی و مشکی تولید شده است. بادی اسپلش تیلر با رنگ صورتی نماد دختری شاد و پر انرژی را که عاشق زندگی است نشان می دهد. نت های این محصول گرم و شیرین بوده و می تواند شما را در جشن ها و مهمانی ها در معرض توجه جمع قرار دهد. حجم این بادی اسپلش 200 میلی لیتر است.

بادی اسپلش تیلر

  1. بادی اسپلش کالیستا مدل کایلی

بادی اسپلش کالیستا کایلی که به رنگ بنفش است حس جوانی را در شما القا می کند. داشتن رایحه میوه ای، گلی و وانیلی با نت های خنک، شیرین و کمی تند تداعی کننده تصویری از عشق است. کایلی نماد دختر جوانی است که آزادی را در موسیقی گرم و دلنشین عشق پیدا کرده و زندگی او بر پایه ضربان عشق است. حجم این بادی اسپلش 200 میلی لیتر است.

بادی اسپلش کایلی

  1. بادی اسپلش کالیستا مدل سلنا

رایحه به کار رفته در بادی اسپلش کالیستا سلنا میوه ای، گلی و چوبی با نت های میوه ای است. رنگ زرد و تصویر به کار رفته بر روی این محصول نماد دختری شاد، خلاق و محبوب که عاشق زندگی است را نشان می دهد. رایحه این بادی اسپلش سبب متفاوت شدن شما در دیدن اطرافیان و جذابیت بالای شما می شود. حجم این بادی اسپلش 200 میلی لیتر است.

بادی اسپلش کالیستا

  1. لوسیون بدن کالیستا مدل کایلی

لوسیون ها نقش مهمی در نرمی، لطافت و حفظ رطوبت پوست دارند. لوسیون بدن کالیستا مدل کایلی یکی از محصولات برند کالیستا است که ترکیبات به کار رفته در آن با سایر لوسیون های معمولی متفاوت است. این محصول از ترکیب 5 روغن گیاهی که ویژه دست، صورت و بدن است و رطوبت پوست را حفظ می کند تشکیل شده است. این پنج روغن عبارتند از: روغن آووکادو، روغن جوجوبا، شی باتر، روغن آفتابگردان و روغن آرگان. همچنین در کنار این روغن های گیاهی از ویتامین های E و B5 نیز در فرمولاسیون آن استفاده شده است. این ترکیبات به کار رفته در لوسیون صورت کالیستا  کایلی سبب زیبایی، مرطوب کنندگی و لطافت پوست شما می شوند. رایحه ای این محصول نیز ترکیبی از نت های گل بنفشه، زنبق و رز است.

لوسیون کایلی

  1. لوسیون صورت و بدن کالیستا مدل سلنا

لوسیون ها علاوه بر استفاده شدن بعد از استحمام کاربردهای دیگری نظیر استفاده برای ماساژ و رهایی از استرس های محیطی نیز دارند. لوسیون بدن کالیستا سلنا که مناسب برای استفاده دست، صورت و بدن است از 5 روغن آووکادو، جوجوبا، شی باتر، آفتابگردان و آرگان و ویتامین های E و B5 تشکیل شده است. ترکیبات به کار رفته در ساخت این لوسیون سبب افزایش رطوبت پوست با استفاده از مواد مغذی می شود. نت های به کار رفته در رایحه این لوسیون عبارتند از: گلی، سوسن، گل صدتومانی و چوب سدر.

لوسیون سلنا

  1. لوسیون صورت و بدن کالیستا مدل تیلر

لوسیون بدن کالیستا  تیلر که یکی دیگر از محصولات برند کالیستا است به سلامتی و زیبایی پوست شما کمک می کند. ترکیبات به کار رفته در این لوسیون روغن آووکادو، روغن جوجوبا، شی باتر، روغن آفتابگردان و روغن آرگان و ویتامین های E و B5 است. این ترکیبات به آب رسانی و تغذیه پوست شما کمک بسزایی می کنند. رایحه این لوسیون از نت های میوه‌ای، گلی، یاسمن، زنبق بنفش و توت‌های وحشی تشکیل شده است.

لوسیون بدن تیلر

لوسیون بدن تیلر

  1. خط چشم کالیستا Liner and Sharper

خط چشم کالیستا Liner and Sharper در دسته خط چشم های مویی قرار دارد که استفاده از آن زیبایی و جذابیت صورت شما را دو چندان می کند. این خط چشم دارای یک قلم طراحی حرفه ای است که به شما امکان طراحی انواع خط چشم را متناسب با فرم چشم هایتان می دهد. این خط چشم مایع بوده و فاقد ارابن و مواد مضر است و برای انواع فرم چشم نیز قابل استفاده می باشد.

خط چشم کالیستا

  1. خط چشم نمدی لاین اکسپرس کالیستا مدل Dip Liner

خط چشم نمدی لاین اکسپرس کالیستا  Dip Liner یکی از محصولات برند کالیستا است که طرفداران زیادی را به خود اختصاص داده است. دلیل شناخته شدن این خط چشم به عنوان خط چشم نمدی، داشتن اپلیکاتور از جنش نمد است. ترکیبات به کار رفته در فرمولاسیون این محصول ویتامین E و ترکیبات گیاهی است؛ استفاده از این ترکیبات نه تنها ضرری برای پوست ندارد، بلکه سبب سلامت پوست شما نیز می شود. این خط چشم فاقد پارابن و هرگونه مواد مضر بوده و علاوه بر هدیه دادن زیبایی به بانوان، مانع از پیری زودرس پوست نیز می شود.

خط چشم کالیستا

  1. ریمل حجم دهنده واندر ولوم ۴*۱

اگر فضای بین مژه های شما خالی است و به دنبال پر کردن فضای بین آن ها و بلندی و خوش حالت کردن مژه های خود هستید ریمل حجم دهنده واندر ولوم یک گزینه مناسب از محصولات برند کالیستا برای شما است. این ریمل علاوه بر قابلیت حجم دهی، به بلند کنندگی و پرپشت کنندگی مژه ها کمک کرده و با حالت دادن به مژه ها سبب زیبایی و گیرایی چشم ها می شود. استفاده از موم زنبور عسل در فرمولاسیون این محصول سبب شده که گزینه ای مناسب برای افرادی که چشم ها و بن مژه های حساس به مواد آرایشی دارند، باشد.

ریمل کالیستا

  1. ریمل حجم دهنده کالیستا مدل Wonder Volume

همه بانوان به داشتن مژه های پرحجم و لیفت شده علاقه مند هستند و برای زیباتر کردن چشم های خود از انواع محصولات آرایشی استفاده می کنند؛ یکی از محصولات آرایشی پرطرفدار و پر مصرف در بین بانوان ریمل است. ریمل ها انواع گوناگون دارد که نوع حجم دهنده آن طرفداران بیش تری در بازار دارد. ریمل حجم دهنده کالیستا یکی از محصولات برند کالیستا است که ویژه بانوان با مژه هایی با حجم کم یا نازک می باشد. این ریمل بدون ایجاد کوچک ترین چسبندگی سبب حجیم و پرپشت نشان دادن مژه ها می شود. بنابراین اگر مژه های کم حجم و نازکی دارید پیشنهاد ما به شما این است که این ریمل را حتماً به کیف آرایشی خود اضافه کنید.

کالیستا وندور ولوم

 

  1. کانسیلر مایع کاور آپ کالیستا

کانسیلرها یکی از بهترین گزینه ها برای کاور کردن لک ها و بستن منافذ پوستی به منظور زیبایی پوست می باشند. اگر شما نیز به دنبال کاور کردن نقص های پوستی خود هستند و می خواهید که با پوستی صاف و زیبا در مهمانی و مجالس حاضر شوید پیشنهاد ما به شما کانسیلر مایع کاور آپ کالیستا که یکی از محصولات برند کالیستا با طرفدار زیاد می باشد، است. این کانسیلر با تغییر رنگ پوست انواع خال، جوش، چین و چروک و انواع خطوط و ناهمواری های پوستی را کمرنگ کرده و پوستی صاف و یک دست به جا خواهد کذاشت.

کانسیلر مایع کالیستا

 

  1. کرم پودر کالیستا مدل Long Lasting And Matt

داشتن یک کرم پودر ایده آل با پوست یک گزینه مناسب برای شیک و ماندگار کردن آرایش شما است. کرم پودر کالیستا Long Lasting And Matt یکی از انواع محصولات کالیستا است که به دلیل سازگاری با پوست و ماندگاری طولانی مدت نظر افراد زیادی را به خود جلب کرده است. چربی و رطوبت ایجاد شده توسط این کرم پودر کنترل شده است و همین امر سبب شده تا برای انواع پوست مناسب باشد. کرم پودر لانگ لستینگ و مات کالیستا که در دسته کرم پودرهای مایع قرار دارد، فاقد هرگونه پارابن بوده و با بهره گیری از مواد مرغوب ظاهری نرم و مخملی بر روی پوست شما به جای می گذارد. این کرم پودر که در 6 رنگ متنوع تولید شده علاوه بر پوشانندگی بالا دارای خاصیت التیام بخشی نیز می باشد.

کرم پودر تیوپی کالیستا

  1. پنکک ساده کالیستا سری Smooth

داشتن پوستی صاف و یکدست دغدغه بسیاری از خانم ها است. زیرا در صورت صاف بودن پوست زیبایی صورت دو چندان می شود. برند کالیستا که به زیبایی بانوان اهمیت زیادی می دهد محصولی با عنوان پنکک ساده کالیستا سری Smooth تولید و به بازار عرضه کرد. این پنکک که در 6 توناژ رنگی مختلف تولید شده، مناسب افرادی است که می خواهند پوستی صاف و یک دست داشته باشند. رنگ های این پنکک پوست های بسیار روشن تا تیره را در بر می گیرد؛ بنابراین تمامی بانوان با پوست سفید، گندمی و حتی پوست میانه می توانند از بین این طیف رنگی؛ محصول مناسب و یکدست با رنگ پوست خود را انتخاب و خرید نمایند.

پنکک ساده کالیستا

پنکک ساده کالیستا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *