دسته‌بندی نشده

رنگ مو بیسکویتی بدون دکلره + معرفی 4 ترکیب خاص از آن

رنگ مو بیسکویتی

برخلاف گذشته امروزه رنگ موهای زیادی وجود دارند که می توانید با توجه به تناژ پوستی خود آن ها انتخاب کنید و جذابیت چهره خود را افزایش دهید.

انتخاب رنگ مو باید به درستی و مطابق با تناژ پوستی شما صورت گیرد، در غیر این صورت ممکن است چهره شما را بی روح یا حتی بسیار تیره نشان دهد. بنابراین در وهله اول باید تناژ پوستی خود را تشخیص دهید و بدانید که در کدام یک از گروه های پوست های روشن، گندمی، سبزه و برنزه قرار دارید. در صورتیکه تشخیص شما به درستی انجام شود چهره شما بسیار زیبا، جوان تر و جذاب تر به نظر می رسد.

رنگ موی بیسکویتی یکی از انواع رنگ موهای پرطرفدار در بین بانوان است که به جذابیت چهره کمک بسیار زیادی می کند. همچنین یا ترکیب این رنگ مو با سایر تناژهای رنگی می توانید جذابیت چهره خود را دو چندان کنید.

اگر شما نیز از طرفداران رنگ موی بیسکویتی هستید و می خواهید با ترکیب های مختلف با دکلره و بدون دکلره آن آشنا شوید تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید.

انتخاب رنگ مو بیسکویتی

قبل از انتخاب رنگ مو بیسکویتی لازم است که با تناژ پوستی خود آشنا شوید تا بدانید که کدام یک از ترکیب های این رنگ مو برای شما مناسب است. به عنوان مثال رنگ موی بیسکویتی کاراملی یکی از ترکیب رنگ هایی است که با پوست های گندمی همخوانی دارد. افرادی که در ایران زندگی می کنند به دلیل آن که پوست اکثریت آن ها گندمگون است، تمایل زیادی به استفاده از این رنگ دارند. اما به دلیل آن که این ترکیب از رنگ مو نیاز به دکلره دارد برخی افراد به دلیل داشتن موهای آسیب دیده از این رنگ مو دوری می کنند. اما در واقع فرمول های مختلفی حتی به صورت بدون دکلره برای این رنگ مو وجود دارد که در زیر به آن می پردازیم.

رنگ مو بیسکویتی کاراملی بدون دکلره

رنگ مو بیسکویتی

برای ترکیب رنگ موی بیسکویتی کاراملی فرمول های مختلفی وجود دارد که در زیر این فرمول ها را در اختیار شما قرار می دهیم:

رنگ مو بیسکویتی کاراملی تیره

اگر شما از طرفداران رنگ موی بیسکویتی کاراملی تیره هستید به شما تبریک می گوییم. زیرا برای داشتن این رنگ مو نیازی به دکلره کردن موهای خود ندارید.

اگر موهایی کاملاً مشکی و طبیعی دارید لازم است که از رنگ های تیره تر استفاده کنید. اما اگر پایه موهای شما روشن و بین 3 تا 7 است امکان استفاده از رنگ های روشن تر نیز برای شما وجود دارد. به عنوان مثال می توان گفت که افراد با موهای بلوند می توانند از ترکیب رنگ های روشن تر بیسکویتی کاراملی استفاده کنند. برای داشتن این ترکیب رنگ باید از فرمولاسیون زیر استفاده کنید:

رنگ مو بیسکویتی تیره

  1. رنگ بیسکویتی شماره 5
  2. رنگ کاراملی شماره 5
  3. اکسیدان 6 درصد اسکالیم
  4. واریاسیون مسی: 5 سانتی متر

مواد آورده شده در بالا را به خوبی با یک دیگر مخلوط کنید تا به غلظت مناسب برسند.

دقت کنید که اگر مواد ترکیب شده بیش از حد غلیظ هستند، مقدار اکسیدان اضافه شده به آن را افزایش دهید؛ همچنین می تواند از نصف لیوان آب جوش بدون رسوب ولرم شده نیز استفاده کنید.

پس از انجام این مراحل حال با استفاده از فرچه مخصوص رنگ مو، تمامی قسمت های موهای خود را از ریشه تا انتها به رنگ آغشته کنید.

پس از اتمام مرحله رنگ کردن کلاه مخصوص رنگ را بر روی سر خود قرار داده و 45 دقیقه تا یک ساعت به موهای خود استراحت دهید.

پس از طی این مدت زمان با بررسی اینکه موهایتان رنگ گرفته است، آن ها را با آب و نرم کننده آبکشی کنید. توجه کنید که به هیچ عنوان از شامپو استفاده نکنید زیرا شامپو سبب از بین رفتن رنگ مو شما خواهد شد.

رنگ موی بیسکویتی کاراملی روشن بدون دکلره

بسیاری از بانوان که طرفدار ترکیب رنگ بیسکویتی کاراملی هستند، علاقه ای به نوع تیره این ترکیب رنگ مو نداشته و می خواهند که رنگ مویی روشن داشته باشند. اما ممکن است به دلیل آسیب رسیدن به موها یا داشتن موهای آسیب دیده از دکلره کردن خودداری کنند. در زیر فرمول رنگ موی بدون دکلره بیسکویتی کاراملی روشن نیز آورده شده است. برای داشتن این ترکیب رنگ کافیست به صورت زیر عمل کنید:

توجه کنید به دلیل آن که برای داشتن رنگ موی بیسکویتی کاراملی روشن لازم است موها به پایه 9 یا 10 برسند، برای دکلره نکردن آن ها باید ابتدا روشن کننده طبیعی 000 اسکالیم را با اکسیدان 6 درصد اسکالیم ترکیب کرده و با کمک آن موها را به پایه برسانیم.

از آن جا که ممکن است موهای شما تنها با یکبار استفاده از رنگ موی 000 به پایه نرسد و مجبور به تکرار دو یا حتی سه باره آن شوید، برای این کار لازم است که بین هربار استفاده دو روز فاصله بیندازید تا موها آسیب نبینند و کیفیت خود را از دست ندهند.

رنگ مو بیسکویتی روشن

پس از به پایه رساندن موها نوبت به ترکیب مواد زیر می رسد:

  1. رنگ کاراملی شماره 8.08 مارال
  2. رنگ بیسکویتی شماره 8
  3. اکسیدان 6 درصد اسکالیم
  4. واریاسیون مسی: 5 سانتی متر

مواد گفته شده در بالا را با یکدیگر ترکیب کرده و سپس از بخش ریشه تا انتهای موهای خود را رنگ کنید.

پس از اتمام رنگ، 15 الی 20 دقیقه به موهای خود استراحت دهید و سپس بررسی کنید که موها حتماً رنگ گرفته باشند و نیازی به تکرار مجدد آن یا تمدید مدت زمان نباشد. در انتها موهای خود را با آب ولرم و نرم کننده آبکشی کنید.

فرمول ترکیبی رنگ موی بیسکویتی

رنگ مو بیسکویتی تنوع بسیار بالایی دارد، به گونه ای که انتخاب ترکیب های مختلف آن برای خانم ها بسیار دشوار است. رنگ موی بیسکویتی، رنگ موی نسکافه ای و رنگ موی شکلاتی در دسته رنگ های محبوب بانوان قرار دارد و ترکیب هر کدام از آن ها با هم می تواند یک گزینه ایده آل و جواب برای تناژهای پوستی مختلف باشد. در ادامه به معرفی فرمولاسیون پرطرفدارترین ترکیب های رنگ موی بیسکویتی میپردازیم.

رنگ مو بیسکویتی فندوقی

  1. فرمول ترکیب رنگ مو فندقی بیسکویتی

. پایه دکلره 8

. رنگ بیسکویتی شماره 6

. رنگ موی فندقی شماره 7: 7 سانت

. رنگ مو بلوند متوسط طبیعی شماره 7

. اکسیدان 6 درصد

  1. فرمول ترکیب رنگ مو بیسکویتی کاپوچینو

رنگ مو کاپوچینویی بیسکویتی

. پایه دکلره 8

. رنگ بیسکویتی شماره 6

. رنگ کاپوچینو شماره 6

. رنگ مو بژ شماره 7: 5 سانت

. رنگ مو بنفش روشن: 2 سانت

  1. فرمول ترکیب رنگ مو بیسکویتی بژ

رنگ مو بیسکویتی بژ

. دکلره پایه 8 یا رساندن موها به پایه با رنگ موی 000

. رنگ مو نسکافه ای شماره 8

. رنگ بیسکویتی شماره 6

. رنگ مو بژ شماره 7

  1. فرمول ترکیب رنگ مو بیسکویتی کاراملی با دکلره

رنگ مو بیسکویتی کاراملی

. دکلره پایه 9

. رنگ بیسکویتی متوسط

. رنگ کاراملی متوسط

. رنگ مسی 7: 5 سانت

. اکسیدان 6 درصد اسکالیم

سخن آخر

همانطور رنگ موی بیسکویتی در دسته رنگ های محبوب و پرطرفدار بانوان قرار دارد. از آن جا که یکی از دغدغه های خانم ها انتخاب زنگ مو است در این مقاله از مجله ویتالوکس یه معرفی این رنگ مو و ترکیب آن با سایر رنگ موها پرداختیم. شما می توانید با توجه از فرمول های معرفی شده در بالا، متناسب با رنگ پوست خود اقدام به رنگ کردن موهای خود کنید.

5 دیدگاه در “رنگ مو بیسکویتی بدون دکلره + معرفی 4 ترکیب خاص از آن

  1. Avatar of نازنین نازنین گفت:

    ببخشید من قبلا موهام رو پر کلاغی کردم خود موهام هم مشکی طبیعیه اگه بیسکوییتی بخوام باید دکلره کنم حتما؟
    و قسمتایی که هنوز یکم پر کلاغی مونده چطوری جواب میدن البته الان رنگ از روشون پریده و بیشتر به قهوه ای میخورن

  2. Avatar of زهرا کیایی جمالی زهرا کیایی جمالی گفت:

    نشکر

  3. Avatar of شهرکی شهرکی گفت:

    سلام،موهای من رنگ شرابی داره،وریشه ها۲الی۳سانت سیاه و بغل گوشهاسفیدی داره،بیسکوییت تیره می خوام بدون دکلره،بایدچکارکنم؟

    1. Avatar of ایدان ایدان گفت:

      موهاتون قرمزی داره به احتمال خیلی زیاد نمیتونین اون طور که رضایت بخش باشه این رنگ رو بدون دکلره دربیارین
      دکلره کنید

  4. Avatar of شهربانو شهربانو گفت:

    خیلی عالی بود

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *