مراقبت از مو

رنگ موی کنفی بدون دکلره+ 13 ترکیب لاکچری از آن

رنگ مو کنفی

اگر در دسته افرادی که به رنگ های بلوند و روشن علاقه مند هستند قرار دارید، بدون شک اسم رنگ موی کنفی را شنیده اید. رنگ مو کنفی در دسته رنگ های مورد علاقه جوانان و جزو ترندهای رنگ موی سال 1402 قرار دارد. این رنگ مو با وجود زیبایی و جذابیت بالایی که دارد لازم است که با تناژ پوستی شما نیز همخوانی داشته باشد. این رنگ مو در ترکیب با رنگ هایی نظیر دودی، طلایی، بژ، استخوانی، کاراملی و غیره، زیبایی خارق العاده ای ایجاد می کند.

شما همچنین می توانید این رنگ موی بسیار زیبا را به صورت یکدست یا فرم های دیگر نظیر هایلایت، آمبره، سامبره و بالیاژ ایجاد کرده و تنوعی اساسی در ظاهر خود پدید آورید.

رنگ مو کنفی در دسته رنگ موهایی قرار دارد که می توانید هم بدون دکلره و هم با دکلره آن را بر روی موهایتان اجرا کنید. در این مقاله از مجله ویتالوکس قصد داریم تا شما را با انواع ترکیب های خارق العاده و لاکچری این رنگ مو آشنا کنیم. با ما همراه باشید.

رنگ مو کنفی

رنگ موی کنفی چیست؟

رنگ مو کنفی متشکل از رنگ های کرم، طلایی و دودی است. این رنگ مو در دسته رنگ موهای خاص و منحصر به فرد قرار دارد، بنابراین اگر در دسته افراد خاص پسند قرار دارید و به دنبال تغییر بزرگ در چهره خود هستید پیشنهاد میکنیم که این رنگ مو را از دست ندهید.

قبل از انتخاب ترکیب مناسب رنگ موی کنفی لازم است که ابتدا تناژ پوستی خود را تشخیص دهید. زیرا در صورتی که رنگ مو با تناژ پوستتان تناسب نداشته باشد چهره شما بی روح به نظر می رسد. به عنوان مثال اگر تناژ پوستی شما سر باید بهتر است که از ترکیب رنگ کنفی با دودی یا خاکستری استفاده کنید. و بلعکس اگر تناژ پوستی شما گرم است، ترکیب رنگ موی کنفی با طلایی و قهوه ای گزینه مناسب شما است.

نحوه ترکیب رنگ مو کنفی

برای ترکیب رنگ موی کنفی با سایر رنگ ها ابتدا لازم است که شما به خوبی با رنگ های سرد و گرم آشنا باشید. زیرا اگر رنگ ها به درستی با هم آمیخته نشوند نتیجه آن مطلوب نخواهد بود. به عنوان مثال شما نمی تواند رنگ های سرد را بدون دانستن اصول و قوانین ترکیب رنگ ها با رنگ های گرم ترکیب کنید و یک تناژ رنگی جدید از رنگ مو کنفی را ایجاد کنید.

برای این کار حرفه ای لازم است که ابتدا با تمامی ترکیب رنگ ها آشنا باشید و ترکیب خاص خود را خلق کنید.

به عنوان مثال اگر طرفدار رنگ مو استخوانی کنفی هستید، باید قبل از ترکیب کردن مواد حتماً بدانید که کدام یک از رنگ ها سرد و کدام یک گرم هستند تا با کنار هم چیدن آن ها یک رنگ موی کنفی خوب ایجاد کنید.

انواع فرمول رنگ مو کنفی با دکلره و بدون دکلره

۵

رنگ مو کنفی در دسته رنگ موهای روشن و بلوند قرار دارد. بنابراین برای داشتن این رنگ موی زیبا و خاص لازم است که ابتدا موهای خود را با دکلره به پایه برسانید تا رنگ موردنظرتان به خوبی روی موهایتان اجرا شود. خانم های ایرانی که موهای تیره ای دارند برای نتیجه گرفتن بهتر ضروری است که قبل از رنگ کردن موهای خود از دکلره استفاده کنند.

همچنین در صورتی که قبلاً از رنگ های تیره یا انواع رنگ گیاهی مانند حنا استفاده کرده اید لازم است که با کمک پودر دکلره رنگ موهای قبلی خود را پاک کنید. در ادامه انواع فرمول رنگ موی کنفی با دکلره و بدون دکلره را به شما آموزش می دهیم:

  1. رنگ مو کنفی با دکلره

برای داشتن این رنگ موی زیبا ابتدا لازم است که موهای خود را ابتدا به پایه ۹ برسانید و سپس موهای خود را با شامپوی ضد زردی بشویید تا تمامی زردی آن گرفته شود. پس از اتمام دکلره و شست و شوی آن لازم است که طبق یکی از فرمول های زیر عمل کنید:

فرمول1

. رنگ هایلایت کنفی: 1/2 تیوپ

. هایلایت عروسکی: 1/4 تیوپ

. هایلایت صدفی: 1/4 تیوپ

. واریاسیون نقره ای: ۲ سانت

. اکسیدان 6 درصد اسکالیم

فرمول 2

. بلوند زیتونی پلاتینه: 1/2 تیوپ

. بلوند طلایی خیلی روشن: 1/2 تیوپ

. واریاسیون 000: 2 سانت

. اکسیدان 6 درصد

  1. رنگ موی کنفی بدون دکلره

اگر در دسته افرادی که دارای موهای روشن هستند قرار دارید و می خواهید با دکلره نکردن از موهای خود در برابر آسیب های احتمالی جلوگیری کنید، می توانید از ترکیب های بدون دکلره رنگ موی کنفی استفاده کنید.

رنگ مو کنفی

همچنین اگر تا به حال از هیچ گونه رنگی بر روی موهای خود استفاده نکرده اید یا موهای قبلیتان قهوه ای پایه 6 بوده است نیز می توانید از ترکیب بدون دکلره رنگ کنفی استفاده کنید. فقط این نکته را فراموش نکنید که اگر موهایتان قرمزی دارد، لازم است که ابتدا با استفاده از رنگساژ قرمزی موهای خود را از بین ببرید و سپس از فرمول زیر استفاده کنید.

  1. فرمول رنگ موی کنفی متوسط

. کنفی هایلایت: نصف تیوپ

. رنگ زیتونی پلاتینه: یک چهارم تیوپ

. دودی پایه 10: یک چهارم تیوپ

. واریاسیون سبز، نقره ای، آبی: 2 سانت

. اکسیدان 9 درصد

  1. فرمول رنگ مو کنفی تیره

. پایه مو طبیعی رنگ نشده یا قهوه ای طلایی پایه 7

. رنگ زیتونی شماره 7: 1/4 تیوپ

. رنگ زیتونی شماره 6: 1/4 تیوپ

. رنگ دودی شماره 6: 1/2 تیوپ

. واریاسیون سبز و آبی: 2 سانت

. اکسیدان 6 درصد اسکالیم

  1. فرمول ترکیب رنگ مو کنفی استخوانی

رنگ استخوانی رنگی بسیار روشن و مایل به سفید است و در دسته رنگ موهای سرد قرار دارد. ترکیب این رنگ مو با رنگ کنفی گرمای ملایمی به آن داده و مو را از حالت سردی و بی روحی خارج می کند. رنگ موی استخوانی کنفی به دو صورت یکدست و هایلایت بر روی موها قابل انجام است.

برای ساخت این ترکیب از رنگ مو لازم است که ابتدا موهای خود را به پایه 8 برسانید. سپس مواد معرفی شده در زیر را با هم ترکیب کرده و به مدت 30 الی 45 دقیقه بر روی موهای خود گذاشته و سپس آبکشی کنید.

رنگ مو کنفی

. رنگ بژ شماره 8: 30 میلی لیتر

. رنگ مو کاراملی شماره 8: 10 میلی لیتر

. رنگ طبیعی شماره 8: 20 میلی لیتر

. مسی شماره 7: 2 سانت

. اکسیدان 6 درصد اسکالیم

  1. فرمول ترکیب رنگ مو کنفی نسکافه ای

یکی از رنگ های محبوب و پرطرفدار در بین بانوان با سنین مختلف رنگ موی نسکافه ای است. رنگ نسکافه ای گرم بوده و مناسب افراد با تناژ پوست گرم است. با استفاده از ترکیب رنگ موی کنفی نسکافه ای می توناید جلوه آب مات، بسیار شیک و خاص به موهای خود دهید.

رنگ مو کنفی

فرمول 1 (با دکلره)

برای این رنگ موی خاص کافیست که ابتدا موهای خود را به پایه 9 رسانده و با استفاده از ترکیب زیر به رنگ دلخواهتان در آورید.

. رنگ مو نسکافه ای: 60 میلی لیتر

. رنگ مو کنفی 30 میلی لیتر

. رنگ مو دودی: 10 میلی لیتر

. رنگ طبیعی شماره 7: 10 میلی لیتر

. واریاسیون نقره ای اسکالیم: 15 سانت

. اکسیدان 9 درصد اسکالیم: 150 میلی لیتر

فرمول 2 (بدون دکلره)

. رنگ مو نسکافه ای شماره 7: 1/4 تیوپ

. هایلایت کنفی: 1/2 تیوپ

. رنگ موی خاکستری شماره 7: 1/4 تیوپ

. واریاسیون سبز، آبی و بنفش: 2 سانت

. اکسیدان 6 درصد اسکالیم: 150 میلی لیتر

  1. فرمول ترکیب رنگ مو کنفی بژ

یکی از رنگ های بسیار پرطرفدار در بین خانم های جوان رنگ موی بژ است. رنگ بژ چهره را شاداب و جوان نشان می دهد و همین امر سبب شده تا محبوبیت زیادی در بین بانوان داشته باشد. رنگ موی بژ از ترکیب یکی از رنگ های قهوه ای مایل به زرد با اندکی خاکستری یا از یک رنگ برنز با مقداری خاکستری ایجاد می شود. ترکیب رنگ موی بژ و کنفی یک رنگ خاص و منحصر به فرد را ارائه می دهد. افرادی که از سفیدی موهای خود ناراضی هستند می توانند از این ترکیب رنگ به عنوان ترکیبی قوی برای پوشاندن سفیدی موهایشان استفاده کنند. برای داشتن این ترکیب رنگ لازم است که ابتدا موهای خود را به دکلره پایه 9 رسانده و سپس طبق فرمول زیر پیش بروید:

رنگ مو کنفی

. کنفی شماره 9: 30 میلی لیتر

. بژ شماره 9: 30 میلی لیتر

. دودی شماره 9: 20 میلی لیتر

. رنگ موی 000 اسکالیم : 10 میلی لیتر

. واریاسیون بنفش اسکالیم: 1 سانت

. اکسیدان 6 درصد اسکالیم: 150 میلی لیتر

  1. فرمول ترکیب رنگ موی کنفی دودی

این ترکیب برای تمامی رده های سنی بانوان بسیار مناسب و ایده آل است. رنگ دودی یک رنگ خنثی و مایل به سرد این و ترکیب آن با رنگ موی کنفی گرمای ملایمی به آن اضافه می کند که سبب افزایش شادابی و جوانی چهره می شود. برای داشتن این ترکیب رنگ جذاب کافیست طبق فرمول زیر عمل کنید:

رنگ مو دودی کنفی

فرمول 1 (با دکلره)

. پایه دکلره 8

. رنگ شکلاتی 7: 30 میلی لیتر

. رنگ کنفی شماره 7: 30 میلی لیتر

. رنگ کاپوچینو شماره 7: 10 میلی لیتر

. رنگ دودی شماره 10: 8 سانت

. رنگ بنفش شماره 6: 3 سانت

. اکسیدان 6 درصد اسکالیم: 150 میلی لیتر

فرمول 2 (بدون دکلره)

. پایه مو طبیعی رنگ نشده یا قهوه ای با پایه 5 و 6

. رنگ کنفی: 1/2 تیوپ

. رنگ پلاتینه زیتونی شماره 10: 1/4 تیوپ

. رنگ خاکستری شماره 7: 1/4 تیوپ

. واریاسیون بنفش، دودی، سبز اسکالیم: هر کدام 2 سانت

  1. فرمول ترکیب رنگ مو کنفی کاراملی_ شکلاتی

حاصل ترکیب رنگ موی کنفی با کاراملی و شکلاتی یک رنگ ملیح و زیبای دخترانه، متناسب با همه تناژهای پوستی است.

برای این رنگ مو رساندن موها به پایه 9 دکلره ضروری است. پس از به پایه رساندن موهایتان کافیست طبق فرمول زیر تمامی ترکیبات را مخلوط کرده، بر روی موهای خود گذاشته و پس از 10 دقیقه آبکشی کنید.

کنفی کاراملی

. رنگ موی شماره 8.14: نصف تیوپ

. رنگ شماره 11: نصف تیوپ

. رنگ شماره 8.70: 3 سانت

. اکسیدان 3 درصد اسکالیم: 150 میلی لیتر

  1. فرمول ترکیب رنگ موی کنفی عسلی

هر یک از رنگ های کنفی و عسلی به صورت مجزا از رنگ های مورد علاقه بانوان شیک پوش و خوش سلیقه هستند. ترکیب رنگ موی پرطرفدار عسلی با رنگ کنفی جلوه ای خاص و زیبا به مو و چهره شما می بخشد. این ترکیب رنگ را تنها با استفاده از دکلره می توان به دست آورد. بنابراین لازم است که قبل از انجام هر کاری موهای خود را به پایه 8 دکلره برسانید و در آخر با شامپو تثبیت کننده و ضد زردی مو آبکشی کنید. پس از طی این مراحل می توانید طبق فرمولاسیون زیر عمل کنید:

رنگ مو کنفی

. هایلایت کنفی: 1/2 تیوپ

. هایلایت عسلی پایه 8: 1/2 تیوپ

. واریاسیون نقره ای و بنفش اسکالیم: هر کدام 2 سانت

. اکسیدان 6 درصد اسکالیم: 150 میلی لیتر

  1. فرمول ترکیب رنگ موی کنفی مرواریدی

یکی از ترکیب های بلوند بسیار دخترانه و جذاب که طرفداران زیادی نیز دارد، رنگ مو کنفی مرواریدی است. این رنگ مو برای افراد با تناژ پوستی سرد و خنثی گزینه مناسبی است. برای داشتن این ترکیب از رنگ کنفی کافیست که ابتدا موهای خود را به پایه 8 دکلره رسانده و سپس ترکیب زیر را به مدت 30 الی 45 دقیقه بر روی موهای خود قرار داده و در آخر آبکشی کنید.

رنگ مو کنفی

. هایلایت کنفی: 1/2 تیوپ

. رنگ هایلایت خاکستری شماره 9: 1/4 تیوپ

. هایلایت خاکستری شماره 10: 1/4 تیوپ

. واریاسیون نقره ای اسکالیم: 2 سانت

. اکسیدان 6 درصد: 150میلی لیتر

  • فرمول ترکیب رنگ مو شنی کنفی

برای استفاده از این ترکیب پرطرفدار ابتدا لازم است که موهای خود را به پایه 8 دکلره رسانده و پس از شست و شو با شامپو ضد زردی طبق فرمولاسیون زیر عمل کنید:

رنگ مو کنفی

. هایلایت کنفی: 1/4 تیوپ

. هایلایت شنی: 1/4تیوپ

. رنگ موی صدفی: 1/2 تیوپ

. واریاسیون بنفش و نقره ای: هر کدام 2 سانت

. واریاسیون دودی: 2 سانت

. اکسیدان 6 درصد اسکالیم: 150 میلی لیتر

  • فرمول ترکیب رنگ مو صدفی کنفی

برای این رنگ موی محبوب در بین خانم ها به خصوص خانم های جوان لازم است که ابتدا موهای خود را به پایه 9 دکلره برسانید و پس از شست و شو با شامپوی ضد زردی طبق فرمول زیر عمل کنید.

. هایلایت کنفی: 1/2تیوپ

. هایلایت صدفی: 1/2 تیوپ

. واریاسیون بنفش و نقره ای اسکالیم: هر کدام دو سانت

. اکسیدان 6 درصد: 150 میلی لیتر

  • فرمول ترکیب رنگ موی کنفی دودی تیره

. پایه مو طبیعی رنگ نشده یا قهوه ای یا طلایی پایه 6

. رنگ موی کنفی شماره 4: 1/2 تیوپ

. رنگ موی زیتونی پایه 5: 1/2 تیوپ

. رنگ موی دودی پایه 4: 1/4 تیوپ

. رنگ موی دودی پایه 5: 1/4 تیوپ

. واریاسیون سبز: 2 سانت

. اکسیدان 6 درصد اسکالیم: 150 میلی لیتر

  • فرمول رنگ موی کنفی روی پایه 6

اگر به هر دلیلی نمی‌خواهید که موهای خود را از پایه 6 دکلره روشن تر کنید، به دلیل توقف موهایتان در این مرحله باید بدانید که تناژ قالب قرمز و تا حدودی نارنجی است. در این هنگام بهترین گزینه برای حذف این تناژ استفاده از رنگ های متضادی مانند زیتونی دودی است.

دقت کنید که برای آن که در پایه 6 تناژ قرمز نارنجی را از بین ببرید لازم است که از رنگ موی زیتونی شماره 5 استفاده کنید. برای از بین بردن رنگ نارنجی نیز بهترین راهکار استفاده از رنگ موی خاکستری پایه 6 است. زیرا این رنگ مو ضد نارنجی است.

 فرمول ترکیب رنگ موی کنفی روی پایه 6

. پایه 6 دکلره داراب تناژ قرمز و نارنجی

. زیتونی پایه 5: 3/4 تیوپ

. رنگ خاکستری شماره 6: 1/4 تیوپ

. واریاسیون سبز و آبی: هر کدام 2 سانت

. اکسیدان 6 درصد: 2 برابر مواد

سخن آخر

در این مقاله به معرفی رنگ موی کنفی با دکلره و بدون دکلره و همچنین لاکچری ترین و پرطرفدارترین ترکیب های رنگ این رنگ مو پرداختیم. رنگ مو کنفی یک رنگ بسیار شیک . خاص است که تنوع چشم گیری در چهره شما ایجاد می کند. اگر در انتخاب رنگ مو به مشکل برخورد کرده اید کافیست که ابتدا تناژ پوستی خود را انتخاب کرده و سپس با کمک موارد بیان شده در این مقاله با کمک گرفتن از یک آرایشگر رنگ موی متناسب با چهره خود را انتخاب کنید.

1 دیدگاه در “رنگ موی کنفی بدون دکلره+ 13 ترکیب لاکچری از آن

  1. Avatar of پرچیانلو پرچیانلو گفت:

    عالی بود ممنونم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *