مراقبت از مو

رنگ موی سه صفر چیست و چگونه از آن استفاده می شود؟

رنگ موی سه صفر چیست

یکی از لوازم آرایشی که توجه خانم ها را به خود معطوف نموده؛ رنگ مو است. آنها گاهی با هدف تغییر رنگ اصلی مو و گاه با هدف پوشش دهی تارهای سفید مو اقدام به استفاده از رنگ های مختلف می کنند. البته در میان این اهداف، تمایلات ذاتی خانم ها به زیبایی و علاقه به استفاده از رنگ مو نیز پنهان شده است. آنها می دانند که رنگ مو باعث تغییرات چشمگیر در چهره شده و به همین دلیل، هراز چندگاهی برای تنوع به سراغ رنگ های متنوع مو رفته و از آنها برای این تغییر ظاهری کمک می گیرند. اگر شما نیز از طرفداران رنگ مو بوده و دوست دارید یک تغییر اساسی را در چهره خود به وجود آورید؛ رنگ موی سه صفر را امتحان کنید. در ادامه راجع به آن بیشتر صحبت خواهیم کرد.

رنگ موی سه صفر چیست؟

رنگ موی سه صفر همان رنگی است که نتایج ظاهری دلخواه را به شما هدیه می دهد. البته اگر از طرفداران رنگ موی روشن هستید؛ می توانید از این رنگ مو استفاده کرده و با همان نتایج دلخواه روبرو شوید. رنگ موی سه صفر روی پیگمنت های مو تاثیر نهاده و آنها را بی رنگ می سازد. در واقع این محصول، موها را آماده برای اجرای انواع رنگ مو نموده و یکی از رنگ های اولیه و فرعی به شمار می آید و رنگ اصلی نیست. این محصول که عنوان «رنگ موی روشن کننده» را نیز به خود اختصاص داده؛ جایگزینی مناسب برای دکلره محسوب می شود. این رنگ مثل دکلره عمل می کند؛ با این تفاوت که صدماتی را به مو وارد نمی سازد.

دکلره به دلیل ترکیبات شیمیایی قوی، تاثیرات مخربی روی مو داشته و گاهی آن را تا مرز سوختگی پیش می برد؛ اما رنگ موی 000 این تاثیر مخرب را به دنبال نخواهد داشت. وجود ترکیبات خاص در این رنگ، آن را از سایر رنگ موها تفکیک نموده است. رنگ موی سه صفر با برخورداری از این ترکیبات قادر است موها را به پایه 5 برساند. در نتیجه، رنگ های بعدی، اثرات بهتری از خود نشان می دهند. به عبارت دیگر رنگ موی 000 باعث تاثیرگذاری بهتر انواع رنگ روی مو شده و تغییرات ظاهری عمیقی را به دنبال خواهد داشت.

تفاوت رنگ موی سه صفر با سایر رنگ ها

تا به اینجا متوجه شدید که رنگ موی سه صفر در مقایسه با دکلره، گزینه بهتری محسوب شده و ضرری به تارها و ساختار مو وارد نخواهد کرد.  البته به جز این، تفاوت های دیگری هم میان رنگ موی سه صفر با سایر رنگ ها وجود دارد که در ادامه به بیان این تفاوت ها خواهیم پرداخت:

  1. رنگ موی سه صفر حاوی مقادیر بیشتری از آمونیاک بوده و از این لحاظ دارای تفاوت می باشد.
  2. نسبت این رنگ با اکسیدان، یک به دو است. به عبارت دیگر این نسبت، 40 درصد است.
  3. رنگ موی فوق حاوی رنگدانه های بیشتری بوده و از همین رو منجر به تغییرات ظاهری چشمگیر در تارهای مو می شود.

رنگ موی سه صفر

چه زمانی می توان از این رنگ، نتایج بهتری گرفت؟

استفاده از رنگ موی سه صفر، نیازمند توجه به قواعد و قوانین خاصی است. در هر شرایطی نمی توان از این رنگ استفاده کرده و انتظار کسب نتایج مورد انتظار را داشت؛ بلکه تنها باید در شرایطی خاص، اقدام به استفاده از این رنگ مو نمود. در قسمت زیر به این شرایط اشاره خواهیم کرد:

  • اگر موهای تیره مثل موهای قهوه ای (خیلی تیره یا خیلی روشن) و مشکی دارید؛ از رنگ موی 000 نتیجه مطلوبی کسب نخواهید کرد.
  • اگر موهایتان را قبلا رنگ کرده اید، این رنگ را فراموش کنید. مگر اینکه موهایتان به اندازه ای رشد کرده باشد که رنگ های قبلی روی آن پیدا نباشند.
  • با داشتن موهای طبیعی و رنگ نشده می توانید بهترین نتیجه را از این رنگ به دست آورید.
  • موهای سالم به طور کامل پذیرای این رنگ بوده و بهترین تغییر را به دنبال خواهند داشت.
  • در نهایت اگر هدفتان روشن کردن مو تا 3 الی 5 درجه است؛ می توانید این رنگ مو را استفاده کرده و تاثیرات آن را دریابید.

تا چند روز پس از رنگ موی سه صفر می توان اقدام به رنگ کردن دوباره موها نمود؟

اگر به تازگی موهایتان را با رنگ موی سه صفر رنگ کرده اید و قصد استفاده از رنگ های دیگر را نیز دارید؛ باید حداقل 48 ساعت یا دو روز صبر کنید. پس از گذشت این مدت زمان می توانید رنگ مد نظر خود را روی مو اعمال کنید. اگر کمتر از این مدت اقدام به رنگ کردن مجدد مو نمایید؛ با نتیجه چندان خوشایندی روبرو نخواهید شد. پس قانون مورد نظر را رعایت کنید تا با نتیجه ای دور از انتظار مواجه نشوید.

بدون هیچگونه عوارض

رنگ موی سه صفر نه تنها قادر به تغییر رنگ اصلی مو می باشد؛ بلکه امتیازات دیگری را نیز به خود اختصاص داده است. این محصول فاقد هر نوع عوارض بوده و هیچ تهدیدی را برای شما مصرف کنندگان عزیز به دنبال نخواهد داشت. پس نگران سلامت موهای خود نباشید. این رنگ مو از عملکرد مشابه با واریاسیون برخوردار بوده و در مقایسه با دکلره و سایر رنگ ها، نفوذ پذیری کمتری دارد. چه بسا که پس از چند بار شستشوی موها، شاهد کمرنگ شدن آن خواهید بود. به عبارت دیگر می توان گفت رنگ موی 000 از دوام کمتری برخوردار بوده و باید این حقیقت را پذیرفت.

نحوه استفاده از این رنگ مو

رنگ کردن موها با استفاده از رنگ موی سه صفر هیچ فرقی با رنگ های دیگر از لحاظ نحوه مصرف ندارد. ابتدا باید مقداری از رنگ را با 2 واحد اکسیدان ترکیب نمایید. اگر هدفتان روشن کردن موها تا یک درجه است؛ باید اکسیدان 6 درصد را انتخاب نمایید. اگر خواستار روشن شدن مو تا سه درجه هستید؛ اکسیدان 9 درصد را انتخاب کنید. اگر هم به دنبال روشن کردن موها تا 3 الی 4 درجه هستید؛ اکسیدان 12 درصد، بهترین گزینه است.

پس از آن می توانید موها را به 4 قسمت مساوی تقسیم نموده و هر قسمت از عقب به جلو رنگ بگذارید. البته می توانید این جهت را تغییر دهید؛ مهم جهت نیست، بلکه راحتی شماست. پیشنهاد می شود ابتدا ساقه مو را رنگ کرده و سپس ریشه را رنگ بگذارید. بین این دو اقدام باید 10 تا 15 دقیقه فاصله بیفتد. پس از گذشت حدود یک ساعت، شروع به آبکشی موها نمایید.

 

سه صفر رنگ

خرید بهترین رنگ موی سه صفر

اگر تصمیم به خرید رنگ موی سه صفر دارید و نمی دانید کدام یک از محصولات را انتخاب نمایید؛ ما با ارائه راهنمایی های لازم، انتخاب را برایتان آسان خواهیم کرد. یکی از محصولاتی که در مجموعه رنگ های خود، رنگ موی 000 را نیز موجود دارد؛ رنگ موی اسکالیم است. این رنگ موی ایتالیایی از کیفیت ممتاز برخوردار بوده و علاوه بر تغییر رنگ موها به آنها، سلامتی، درخشندگی، طراوت و زیبایی عطا خواهد کرد. در ادامه با ویژگی های این رنگ آشنا خواهیم شد.

رنگ موی اسکالیم

ویژگی ها:

  • دارای انواع رنگ از جمله رنگ موی 000
  • مناسب برای انواع مو
  • حاوی ترکیبات گیاهی، روغنی و سالم
  • دارای مقدار آمونیاک کم
  • حاوی 91 رنگ طبیعی
  • ترمیم کننده موها
  • افزایش درخشندگی موها
  • دارای یک عدد اکسیدان احیا کننده
  • دارای ویتامین های A و C
  • ضد حساسیت
  • حاوی روغن های آرگان و کراتین

خرید رنگ موی سه صفر از فروشگاه ویتالوکس

ما با راه اندازی سایت آرایشی ویتالوکس، راحتی و سهولت در امر خرید را به مشتریانمان هدیه بخشیده ایم. بر این اعتقادیم در عصر تکنولوژی، جایی برای خرید سنتی باقی نمانده و باید خرید اینترنتی را جایگزین آن کرد. این کار، سرعت خرید را افزایش داده و ضمن حذف محدودیت ها، خرید مقرون به صرفه تری را ممکن می سازد. انواع رنگ موی سه صفر از جمله رنگ موی اسکالیم به همراه متنوع ترین محصولات آرایشی و بهداشتی دیگر با کیفیت و قیمت مناسب در ویتالوکس، منتظر شما هستند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *