مراقبت از مو

راهنمای بهترین ترکیب های رنگ مو مرواریدی

رنگ مو مرواریدی

رنگ مو یکی از محصولات آرایشی است که بانوان در سراسر دنیا از آن استفاده می کنند. در گذشته انسان ها از رنگ های طبیعی مانند رنگ گردو، حنا و … برای رنگ نمودن مو استفاده می کردند. رفته رفته با پیشرفت بشر و بعد از سال 1970 که رنگ های شیمیایی مخصوص مو تولید شد، این نمونه محصولات رونق بیشتری پیدا کردند. بانوان دیگر با استفاده از این نمونه محصولات، موهای سفید نداشتند و همواره موها رنگ شده دیده می شد. امروزه نیز که انسان ها علم ترکیب نمودن رنگ های متنوع را فراگرفته اند، انواع رنگ های موی موجود در بازار را با یکدیگر ترکیب می کنند و محلول نهایی به دست آمده را به روش های متنوعی بر روی سر خود و موهای خود امتحان می کنند. امروزه رنگ مو فانتزی مانند رنگ موی بلوند، مرواریدی و شنی و … طرفداران بسیار زیادی را به خود مجذوب نموده است. در این متن در خصوص این نمونه رنگ ها صحبت می کنیم.

ترکیب رنگ مو مرواریدی ، ترکیبی زیبا برای موهای شما

ترکیب هایی مانند رنگ مو مرواریدی که جزیی از ترکیب رنگ موی یخی نامیده می شوند، امروزه در میان جوانان رواج بیشتری دارد. این نمونه رنگ مو، پوست صورت شما را باز تر می کند و زیبایی صورت شما را نیز دو چندان خواهد نمود. همچنین با استفاده از رنگ های مرواریدی مو، انواع روش های بالیاژ، آمبره، مش و … را می توانید انجام دهید. این نمونه فعالیت ها سبب زیبایی بیش از اندازه شما خواهند شد. در نظر داشته باشید برای به دست آوردن رنگ انتخابی برای مو هایتان شما باید حتما در صورت مشکی بودن رنگ اصلی موهایتان، رنگ اصلی موی خود را به رنگ پایه برسانید. در چنین شرایطی شما به دکلره نمودن موهای خود نیاز دارید. در صورت نداشتن آگاهی در این خصوص بهتر است به متخصصین این فن مراجعه نمایید. در این حالت آرایشگر مورد نظر چند رنگ را با یکدیگر ترکیب خواهد نمود و با روشی صحیح برای استفاده از رنگ تهیه شده اقدام خواهد کرد.

 

رنگ مو مرواریدی

رنگ های مرواریدی مخصوص مو

در پالت ها و کاتالوگ های موجود در مغازه های آرایشی و بهداشتی می توانیم نمونه های متنوعی از رنگ های مخصوص به مو را مشاهده کنیم. رنگ مو های موجود در این نمونه پالت ها، به چند دسته بلوند، قهوه ای، مشکی و فانتزی طبقه بندی خواهند شد. معمولا هر کدام از این رنگ ها دارای عدد هایی از یک تا ده هستند. معمولا هر چه رنگ به عدد ده نزدیک تر می شود، روشن تر و هر چه به یک نزدیک تر می شود، تیره تر خواهد شد. رنگ موی مرواریدی نیز ترکیبی از رنگ موهای روشن و در دسته عدد های نه تا ده قرار میگیرند. این نمونه رنگ ها، فانتزی هستند و امکان ترکیب نمودن آن ها با رنگ هایی مانند شرابی، آبی، صورتی، بنفش و … وجود دارد.

 

بهترین ترکیب مو مرواریدی

بهترین ترکیب های رنگ مو مرواریدی

از بهترین ترکیب های رنگ مو مرواریدی می توانیم به چند مورد اشاره کنیم. بهتر است از خود بپرسید که چه نوع ترکیبی به پوست و نوع صورت شما همخوانی دارد؟ برای چه مراسمی قصد دارید تا رنگ مرواریدی را برای موهایتان انتخاب نمایید؟ بعد از پاسخ دادن به این پرسش ها می توانید از میان نمونه ترکیب های عنوان شده، ترکیبی را که بیشتر می پسندید انتخاب کنید:

  1. ترکیب مرواریدی و نقره ای
  2. ترکیب بلوند مرواریدی
  3. ترکیب شامپاینی مرواریدی
  4. ترکیب دودی مرواریدی
  5. ترکیب مرواریدی پری دریایی
  6. ترکیب مرواریدی و یاسی

در صورت امکان و به درخواست خود شما، آرایشگر می توانید نمونه ترکیبات دیگر را نیز تولید کند. در نظر داشته باشید که هر کدام از این نمونه رنگ مو ها، از ترکیب چندین رنگ با یکدیگر به میزان مشخصی تولید شده اند.

آیا امکان شارژ مجدد رنگ های مرواریدی مو وجود دارد؟

گاهی ممکن است بعد از گذشت چند مدت، مو های شما بلند شوند و این مورد بدین معنی است که مو های شما ریشه زده اند. در بسیاری از موارد افراد به دنبال شارژ مجدد موهای مرواریدی هستند. باید عنوان کنیم که امکان شارژ مجدد این نمونه رنگ های فانتزی وجود دارد. در بسیاری از موارد هم می توانیم مشاهده کنیم که رنگ به طور کلی و بعد از یک ماه از بین می رود. در چنین مواقعی نیز یکبار دیگر می توانید روی موهای دکلره شده خود، از رنگ های موجود استفاده نمایید. این بار و بعد از استفاده از رنگساژ میزان ماندگاری رنگ موی شما بیشتر از پیش خواهد شد. همچنین در نظر داشته باشید باید بعد از زدن ترکیب های مرواریدی به مو، مراقبت های لازم را انجام دهید، در این حالت ماندگاری رنگ شما افزایش خواهد یافت.

واتر کالر یا رنگساژی چیست و چه کاربردی دارد؟

رنگساژ و یا روش واتر کالر روشی است که در حین رنگ نمودن مو از آنها استفاده می شود. این عملیات صورت گرفته، سبب افزایش ماندگاری رنگ بر روی مو خواهد شد. همچنین زیبایی و جلوه رنگ موی استفاده شده بر روی موهای شما را نیز افزایش خواهد داد. این نمونه روش ها، در داشتن و نداشتن اکسیدان با یکدیگر متفاوت هستند. رنگساژ ها با اکسیدان مخلوط می شوند ولی واتر کالر ها نیازی برای ترکیب شدن با اکسیدان ندارند.

مراقبت های بعد از زدن رنگ موی مرواریدی

برای آنکه موهای زیبایی داشته باشید و در کمترین مدت ممکن رنگ مو شما از بین نرود، بهتر است چند نکته اصلی و اساسی را بدانید. از مهمترین نکات که در دسته مراقبت بعد از رنگ نمودن مو ها قرار می گیرد، می توانیم به موارد زیر اشاره کنیم:

  1. شامپو های بدون سولفات را مصرف کنید.
  2. دو الی سه روز بعد از استفاده از رنگساژ موهای خود را بشویید.
  3. از شامپو های تثبیت کننده و ضد زردی استفاده نمایید.
  4. موها را با آب ولرم آبکشی نمایید.

با در نظر داشتن این موارد قطعا می توانید موهایی درخشان و زیبا داشته باشید. توجه داشته باشید که مو ها بعد از رنگ شدن، آسیب پذیر و شکننده خواهند شد. در صورت عدم رعایت موارد عنوان شده، موهای شما آسیب جدی خواهند دید.

 

رنگ مو مرواریدی

میزان مشخصی از رنگ مو و ترکیبات دیگر را نیاز دارید

اگر قصد دارید در خانه رنگ مو مرواریدی تولید کنید و بعد از ترکیب نمودن چند رنگ مو با یکدیگر موهایتان را رنگ کنید، ابتدا باید اطلاعاتی در خصوص میزان رنگ های موی موجود برای ترکیب کردن در اختیار داشته باشید. برای مثال برای تولید رنگ مرواریدی و دودی باید ترکیب زیر را تهیه نمایید:

  • رنگ مرواریدی
  • رنگ دودی
  • رنگ پلاتینی سرد
  • واریاسیون بنفش
  • اکسیدان 6 درصد

ابتدا همه رنگ مو ها را با واریاسیون مخلوط نمایید تا مخلوطی یک دست به دست آید. حال به میزان دو برابر رنگ موی تولید شده، اکسیدان اضافه نمایید. بعد از یکدست شدن رنگ و اکسیدان، می توانید ترکیب مورد نظر را به موهای خود طبق روش های متنوع مانند استفاده از کلاه و یا استفاده از فویل انتقال دهید. همچنین در نظر داشته باشید که اگر موهای بلندی دارید، این ترکیبات باید به اندازه موهای شما باشد.

به درصد اکسیدان و دکلره نمودن قبل از رنگ توجه کنید

در مقاله به عنوان تفاوت اکسیدان ها به صورت مفصل پرداختیم اما به صورت خلاصه اکسیدان 6 درصد می تواند موهای شما را تا میزان زیادی به دریافت رنگ وادار کند. به همین دلیل در نظر داشته باشید که از این نمونه اکسیدان با این درصد استفاده نمایید. در این حالت نتیجه مطلوب را دریافت خواهید نمود. همچنین بهتر است بدانید که قبل از رنگ نمودن مو، بهتر است برای بهتر شدن و زیبا تر شدن رنگ مورد استفاده، از دکلره استفاده نموده باشید. دکلره در صورت انجام رنگ اصلی موهای شما را از بین خواهد برد و رنگ پذیری موهای شما را بیشتر خواهد کرد. معمولا از این روش برای رنگ های روشن مانند دودی و مرواریدی استفاده می شود.

رنگ مو مرواریدی

خرید اینترنتی رنگ مو

امروزه می توانید برای خرید انواع رنگ مو از طریق سایت های موجود و معتبر دارای نماد الکترونیک اقدام نمایید. این نمونه سایت ها در مدت زمان کوتاهی رنگ موهای متنوع را به دست شما خواهند رساند. همچنین می توانید قبل از خرید انواع رنگ ها، آن ها را از نظر قیمت، کیفیت، ماندگاری و … مورد بررسی قرار دهید و در انتها برای خرید اقدام کنید. همچنین می توانید بهترین و با کیفیت ترین برند های تولید کننده رنگ مو را بیابید و برای خرید این نمونه برند ها اقدام کنید. دو مورد از رنگ موهای ایتالیای رنگ موی فرامسی اول تولید کننده رنگ تیوپی در جهان می باشد و همچنین رنگ موی اسکالیم که هر دو رنگ در سایت ویتالوکش قابل تهیه می باشد.

خرید انواع رنگ مو از سایت ویتالوکس

شما می توانید بعد از تحقیق و بررسی های متعدد برای خرید اینترنتی سری به سایت آرایشی ویتالوکس بزنید. در سایت می توانید تمامی ملزومات آرایشی و بهداشتی مانند رنگ مو , اکسیدان و پودر دکلره را با قیمتی باورنکردنی تهیه نمایید. سایت ویتالوکس با دارا بودن مشتریان بسیار زیاد از سراسر ایران، به دنبال جلب رضایت مشتریان خود است تا بتواند محصولات با کیفیت را با قیمتی عالی در اختیار آرایشگر ها و استفاده کنندگان قرار دهد.

شما می توانید انواع رنگ های مورد نیاز برای ترکیب رنگ مرواریدی را از سایت خریداری نمایید. قطعا بعد از بررسی های متعدد در خواهید یافت که بهترین نمونه محصول را از این سایت تهیه و خریداری نموده اید و نتیجه ای مطلوب را نیز دریافت کرده اید.

رنگ موی اسکالیم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *