محصولات بهداشتی

خرید 6 تا از بهترین ژل لوبریکانت براساس انواع عملکرد و عوارض آن + نحوه استفاده

بهترین ژل لوبریکانت

ژل لوبریکانت چیست؟ امروزه محصولات متعددی جهت افزایش لذت جنسی تولید شده اند. این محصولات، روند دخول را آسان تر نموده و از ایجاد درد و ناراحتی جلوگیری خواهند کرد. یکی از این محصولات که با این اهداف مورد استفاده قرار می گیرد، ژل لوبریکانت یا همان ژل جنسی است. اگر بخواهیم کمی بیشتر راجع به کاربرد ژل های لوبریکانت صحبت کنیم، باید بگوییم این ژل ها باعث روان کنندگی واژن شده و مقاومت کاندوم در حین برقراری رابطه جنسی را افزایش می دهد.

این ژل ها که انواع مختلفی دارند که در عملکرد دارای تفاوت هایی هستند که در نهایت منجر به افزایش دو چندان لذت ناشی از رابطه جنسی شده که البته به دلیل متنوع بودن محصولات در این حوزه هر ژلی شایسته لقب بهترین ژل لوبریکانت نمی باشد. پس با ما برای معرفی، نوع عملگرد و طرز استفاده از بهترین و پرفروش ترین ژل ها تا آخر این مطلب همراه باشید.

انواع ژل لوبریکانت را بشناسید

ژل جنسی یا همان لوبریکانت به طور کلی 3 نوع را در بر می گیرد. مانند:

ژل لوبریکانت بر پایه آب

ژل لوبریکانت یکی از انواع ژل جنسی است که خود به نمونه های مختلف تقسیم می گردد: نخستین مدل آن، ژل جنسی بر پایه آب است. اگر به دنبال یک رابطه جنسی سالم و لذت بخش هستید؛ از همین محصول استفاده کنید. ترکیبات به کار رفته در آن با بدن سازگاری داشته و هیچ عوارضی ندارند. حتی این ژل توسط متخصص زنان و جهت انجام معاینات و توسط متخصصین قلب و عروق برای معاینه قفسه سینه نیز مورد توجه قرار گرفته است.

ژل لوبریکانت سیلیکونی

ژل سیلیکونی را هم می توان یکی از انواع ژل لوبریکانت خطاب کرد. این محصول از فرمولاسیون لغزندگی بالا برخوردار بوده و فاقد هر نوع مزه و بو می باشد. غلظت زیاد هم از دیگر ویژگی های این محصول به شمار می آید. اگر می خواهید در استخر یا وان حمام رابطه برقرار کنید؛ می توانید آن را انتخاب کنید. این محصول در مقایسه با ژل لوبریکانت بر پایه آب، مقاومت بیشتری داشته و منجر به تامین رطوبت کافی در واژن خواهد شد. مدت ماندگاری آن بالا بوده و برای از بین بردن آن نیاز به آب و صابون دارید.

ژل لوبریکانت بر پایه روغن

این محصول به دو دسته کلی تقسیم می شود. دسته اول ژل هایی اند که حاوی روغن های طبیعی مانند روغن نارگیل و کره می باشند. دسته دوم هم شامل محصولاتی با روغن های مصنوعی مثل روغن معدنی و وازلین می باشند. به راستی که این محصول نیز شایسته لقب بهترین فرمولاسیون ژل لوبریکانت می باشد. به این دلیل که از ترکیبات مفید برخوردار است. ترکیباتی مثل ویتامین E در این محصول وجود داشته و موثر برای بدن خواهند بود.

این محصول بر پایه روغن های نارگیل، زیتون، سبزیجات و آووکادو بوده و یک رابطه جنسی عالی و امن را شکل می دهد. از این ژل می توانید برای ماساژ اندام تناسلی نیز استفاده کرده و بهره کافی را از آن ببرید. یا حتی استفاده از آن به عنوان روان كننده مقعدي، مناسب خواهد بود. اما در رابطه با ژل های حاوی روغن مصنوعی باید بگوییم این محصولات فقط جهت استعمال خارجی، مناسب به نظر می رسند. چون در صورت استعمال داخلی آنها، واژن دچار عفونت و سوزش خواهد شد.

بهترین مارک ژل لوبریکانت چیست:

ژل های لوبریکانت با مارک های مختلف و تنوع عملکرد فراوان در بازار وجود دارند که در زیر به معرفی چندتا از بهترین ژل های لوبریکانت پرداخته ایم.

ژل ایموشن زرد، روان کننده جنسی

یکی از محصولاتی که در کنار بهترین ژل لوبریکانت قرار گرفته و به عنوان ژل مقاربتی شناخته می شود؛ ژل ایموشن زرد است. این محصول نیز به عنوان روان کننده مصرف گردیده و از ویژگی های بارز مثل بوی خوش برخوردار می باشد. با استفاده از آن دچار هیچ عارضه ای مثل سوزش، التهاب، درد و خارش نخواهید شد. لذا می توانید یک رابطه جنسی با کیفیت را تجربه نمایید. از خواص عالی آن می توان به خاصیت آنتی باکتریال و خاصیت ضد قارچ اشاره کرد. در ضمن این محصول، ضد عفونی کننده نیز بوده و بر پایه مواد طبیعی می باشد. همچنین با آب به آسانی شسته شده و ردی از آن باقی نخواهد ماند.

ژل زرد ایموشن

دیگر نگران خشکی واژن نباشید! اگر از خشکی واژن رنج می برید؛ می توانید با استفاده از روان کننده های آمیزشی به این خشکی تا زمان استفاده به صورت موقت پایان دهید. این ژل منجر به افزایش جذابیت رابطه جنسی شده و رابطه ای بدون درد را برایتان به ارمغان می آورد. حال انواع ژل های جنسی با مدل های متنوع به فروش رسیده و امکان دسترسی به آنها را خواهید داشت. مانند: ژل سیلیکونی، ژل طعم دار، ژل سرمایی، گرمایی و ژل آّبی.

پلی ژل روان کننده جنسی

ژل لوبریکانت پلی ژل چیست! یک ژل روان کننده جنسی دیگر است. در واقع روان کننده و خوشــبو کننده جنسی پلى ژل POLYGEL بر پایه آب ساخته شده است که حاوى ماده مؤثره ى گلیســیرین مخصوص خانمها مى باشد که بعنوان روان کننده نواحى تناســلى،مورد استفاده قرار میگیرد.

 

پلی ژل

نحوه استفاده از لوبریکانت پلی ژل روان کننده

مقــدار کافى از ژل را بر موضــع بمالید و براى حفظ خاصیت روان کنندگى و مرطوب کنندگى میتوان مجددامقدار کمى آب استفاده نمود.

ژل ایموشن مشکی، با خاصیت حجم دهندگی

اگر چه برای برقراری روابط آمیزشی ژل های جنسی، مناسب خواهد بود؛ اما برای حجم دهندگی آلت تناسلی ساخته نشده است. اینجاست که باید به فکر خرید یک محصول دیگر مثل ژل ایموشن مشکی افتاد. این ژل حاوی عصاره فلفل و لیمو بوده و علاوه بر حجم، طول آلت تناسلی نیز می افزاید.

ژل حجم دهنده ایموشن مشکی 75 میل قوی

موثر در افزایش طول آلت تناسلی! اگر در جستجوی ژل افزایش طول آلات تناسلی هستید؛ می توانید این محصول را انتخاب کنید. خواص آنتی باکتریالی از خاصیت های برجسته آن به شمار می آید. این محصول را باید پیش از رابطه جنسی استفاده کرده و فقط آقایان مجاز به استفاده از آن می باشند. این ژل نه تنها مانع از نفوذ باکتری و عفونت خواهد شد، بلکه بر کیفیت رابطه جنسی افزوده و یک رابطه بی نقص را می آفریند.

طریقه مصرف ژل لوبریکانت حجم دهنده ایموشن مشکی

آقایان مقدار کافی از ژل را بر روی آلت خود پمپ کرده و با کف دست سراسر محل مورد نظر را به طور کامل و یکنواخت به ژل آغشته نمایند. سپس شروع به ماساژ از سمت شکم به سمت قسمت بیرونی کرده و سپس شستشو نمایند. بهترین زمان ماساژ روزانه دوبار و هر بار حدود ۳-۵ دقیقه است. دوره استفاده ۱۶ هفته می باشد.

ژل تاخیری، موثر در درمان زودانزالی

ژل تاخیری ایموشن آبی رنگ حاوی لیدوکایین اورجینال 75 میل

در کنار روان کننده های آمیزشی، محصولات دیگری نیز به منظور بهبود روابط جنسی مورد توجه و استفاده قرار گرفته اند. مانند ژل تاخیری. البته عده از آقایان به جای ژل، از کرم تاخیری مردانه استفاده می کنند. در هر حال ژل تاخیری را می توان یک محصول ایده آل خواند که عملکرد جنسی را ارتقاء بخشیده و جلوی زود انزالی را می گیرد. این مشکل که در برخی از آقایان وجود دارد، باعث عدم ارگاسم خانم ها شده و آنها را به لذت نمی رساند. اما با استفاده از ژل تاخیری می توان این مشکل را حل و رضایت را به حداکثر رساند.ژل تاخیری لیدوکائین معروف به ژل آبی از سری محصولات برند ایموشن گزینه ایده آلی در این زمینه می باشد.

طرز استفاده از ژل لوبریکانت ایموشن آبی

برای استفاده از ژل تاخیری ایموشن آبی، 15 دقیقه پیش از شروع رابطه جنسی بر روی آلت تناسلی ریخته و سپس آنرا با دست روی تمام آلت تناسلی آغشته نمایید. در صورتیکه از کاندوم استفاده میکنید ، این ژل باید قبل از پوشیدن کاندوم به آلت زده شود .

ژل ایموشن صورتی، موثر در تمایلات جنسی

ژل صورتی ایموشن افزایش میل جنسی

اگر به دنبال راهی برای افزایش تمایلات جنسی هستید، می توانید از ژل ایموشن صورتی استفاده نمایید. این محصول حاوی مواد طبیعی و گیاهی و اسانس گل سرخ بوده و بر پایه آب است. پس می توانید آن را با آب شسته و پاک کنید. این ژل نه تنها درد ناشی از رابطه جنسی را اتمام می بخشد، بلکه تحریکات جنسی را افزایش داده و یک محصول مناسب برای خانم های گریزان از رابطه جنسی به شمار می آید. این ژل را به عنوان ژل محرک فوری بانوان در بازار نیز می شناسند.

طرز استفاده از ژل لوبریکانت صورتی

برای طرز استفاده از ژل لوبریکانت لازم است ژل صورتی ایموشن ۳۰ دقیقه قبل از نزدیکی، مقداری از ژل را روی ناحیه مخاطی واژن مالیده و پس از آن فرد تمایل بیشتری برای آغاز و انجام فعالیت آمیزشی پیدا می کند.
دقت شود حتما ناحیه لابیال و کلیتورال به ژل اغشته گردد. البته این ژل یرای آقایان نیز قابل استفاده است.

ژل تنگ کننده قرمز ایموشن

برخی از خانم ها برای تنگ کنندگی ماهیچه تناسلی خودشان به عمل های جراحی روی می آورند که این عمل ها بی شک بدون عوارض نیستند و البته پروسه طولانی سخت و زمان بری را باید طی کنند که به نتیجه دلخواه خود دست یابند. برای راحت تر کردن و سهلوت در این موضوع از ژل ایموشن قرمز استفاده می شود که بر پایه آب و از عصاره طبیعی انار ساخته شده است که خاصیت جمع کنندگی و سفت کنندی مناسبی در ناحیه واژینال دارد تا بهترین نتیجه را برای مصرف کننده بدون عوارض داشته باشد.

ژل قرمز ایموشن تنگ کننده مخصوص خانمها اورجینال 75 میل

طریقه مصرف ژل لوبریکانت تنگ کننده

برای نحوه استفاده از ژل لوبریکانت لازم است مقدار کافی از ژل را بر روی محل مورد نظر پمپ کرده و به طور کامل و یکنواخت ماساژ دهند سپس برای جذب و اثربخشی کامل به مدت 5 دقیقه صبر نمایید.

قیمت ژل لوبریکانت

همچنین این محصول با قیمت ارزان و روش استفاده راحت خود، نگاه های بسیاری را به خود معطوف نموده است. نکته ای که باید بگوییم این است که استفاده از این محصولات با بعضی از کاندوم ها، مجاز نیستن. چرا؟ به این علت که کاندوم دارای جنس لاتکس بوده و در تماس با آن آسیب خواهد دید. پس در خرید کاندوم دقت کنید که کاندوم مورد استفاده متناسب با ژل جنسی باشد.

طرز استفاده از ژل لوبریکانت

هر چند به صورت جز به جز مراحل استفاده از ژل های جنسی را توضیح ددیم اما به صورت کلی در نحوه استفاده از ژل لوبریکانت باید بگوییم مقداری از این ژل را روی دست ریخته و سپس روی موضع مورد نظر بمالید. با این وجود متوجه خواهیم شد که طرز استفاده ژل لوبریکانت بسیار آسان است و نیاز به یادگیری ندارد. شما می توانید این ژل را برای کاندوم نیز استفاده کنید. فقط توجه داشته باشید که این محصول، کمی چسبنده بوده و احساس چسبندگی ایجاد می کند.

عوارض ژل لوبریکانت

در ابتدا گفته شد بعضی از آقایان و خانم ها عمل جراحی انجام می دهند که عوارض عفونی و زمان زیادی را درگیر بعد از عمل خواهند داشت. اما به هر حال ناگفته نماند این ژل‌ها، ممکن است موجب بروز عوارضی شوند که شایع ترین آن‌ها مثل حساسیت بروز تنگی نفس، کهیر، خارش، تورم در گلو، زبان و صورت شود. در صورت مشاهده این علائم بایستی استفاده از این ژل ها را قطع کنید و با پزشک مشورت کنید.

اما به صورت کلی این ژل ها استفاده پزشکی دارند که برای معاینات داخلی واژینال و مقعدی استفاده می شوند که از خراشیدگی دیواره رحم جلوگیری می شود. ژل‌های لوبریکانت برای بیشتر استفاده کنندگان بدون عوارض می باشند. اما با این حال برخی از بانوان بعد از استفاده از این نوع محصولات ممکن است با علائمی مثل:

واکنش‌های آلرژیک
سوزش پوست
عفونت (مخمری) ناحیه واژینال
اختلال در باروری بانوان

خرید انواع محصولات جنسی از فروشگاه ویتالوکس

اگر به دنبال خرید بهترین ژل لوبریکانت یا هر یک از انواع ژل های جنسی هستید، می توانید با مراجعه به فروشگاه آنلاین ویتالوکس، خرید سریع، امن و راحتی را تجربه خواهید کرد. این فروشگاه معتبر، تمام محصولات ژل جنسی را به طور محرمانه در اختیارتان نهاده و تجربه ای خوب از خرید را برایتان خلق خواهد کرد. تمام محصولات فروشگاه با اطلاعات کامل همراه بوده و در آخر با بررسی آنها، محصولی متناسب با نیاز را پیدا خواهید کرد.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *