مراقبت از پوست

تفاوت بی بی کرم و سی سی کرم چیست؟

تفاوت بی بی کرم و سی سی کرم

ابر قدرت ترین کرم های موجود برای ایجاد بهترین میکاپ،بی بی کرم، سی سی کرم، کرم پودر، کرم ضد آفتاب و … همگی از پر استفاده ترین نمونه کرم های موجود در بازار هستند. همه بانوان و حتی آقایان برای سلامت پوست خود ارزش والایی قائل هستند. به همین دلیل برای حفظ و نگهداری از پوست خود، برای خرید انواع محصولات بهداشتی و آرایشی مطابق با نیاز خود اقدام خواهند کرد. در میکاپ ها، تعداد کرم های مختلفی را بیشتر خانم ها مورد استفاده قرار می دهند. این نمونه از کرم ها، سبب پوشش دهی به پوست شما خواهند شد.

یکی از این نمونه کرم های موجود، bb کرم ها و cc کرم ها هستند. این دو نمونه کرم معرفی شده، با یکدیگر تفاوت هایی دارند. برای خرید مطمئن بهتر است ابتدا اطلاعاتی در خصوص تفاوت این دو محصول دریافت نمایید و سپس برند مطرحی را برای خرید انتخاب کنید. همچنین خرید اینترنتی این محصول را نیز در این متن بررسی می کنیم.

بی بی کرم چیست؟

بی بی کرم ها جایگزین کرم های ضد آفتاب، کرم پودر، کانسیلر ها، پرایمر و مرطوب کننده ها هستند. به عبارتی دیگر این کرم را می توانیم به عنوان تلفیقی از چند کرم مهم و اساسی برای پایه آرایش معرفی کنیم. در اواسط سده نوزدهم میلادی، آلمانی ها برای کوتاه تر نمودن مدت زمان آرایش، از ترکیبات خاصی استفاده می کردند، بعد ها این نمونه ترکیبات با نام بی بی کرم ها در دنیا شناخته شد. در صورت استفاده نمودن از این کرم، دیگر لازم نیست تا از پرایمر در ابتدا، کانسیلر، مربوط کننده و انواع کرم های دیگر پس از آن، استفاده کنید. تنها کافی است از یک کرم استفاده نمایید و زیبایی خود را در عین ساده بودن، به دیگران بنمایانید. این نمونه از کرم ها، امروزه توسط شرکت های مطرح و بزرگ لوازم آرایشی در دنیا تولید و به عموم مشتریان عرضه خواهند شد.

فاکتور ها و دلایل مهم برای انتخاب بی بی کرم ها

در زمان انتخاب بی بی کرم ها نیز مانند هر کرم آرایشی دیگر باید ابتدا بدانید کدام نمونه را از میان گزینه های موجود و برتر انتخاب کنید. فاکتور های مهمی در این راستا دخیل هستند. از مهمترین این فاکتور ها می توانیم به موارد زیر اشاره کنیم:

  1. نوع پوست خود را در نظر بگیرید. ( خشک، معمولی، چرب)
  2. میزان SPF مورد نیاز خود و پوستتان را بدانید. (15، 30، 50، 60 و 90)
  3. رنگ پوستتان را در نظر داشته باشید. ( سفید، گندمی، سبزه، سیاه)
  4. برند تولید کننده کرم خود را بشناسید.
  5. در صورت نیاز برای خرید نمونه کرم Oil Free و یا عکس آن اقدام نمایید.

با در نظر داشتن فاکتور های فوق قطعا می توانید بهترین انتخاب ممکن را داشته باشید و زیبایی صورت خود را با بی بی کرم خریداری شده، افزایش دهید.

بهترین روش های موجود برای استفاده از این کرم

بی بی کرم ها مانند انواع کرم های آرایشی دیگر، سی سی کرم ها و … روش استفاده ای مناسب دارند. با این کرم می توانید پوشش دهی یکدستی را در صورت خود احساس نمایید. همچنین این کرم سبب می شود تا در برابر آفتاب، پوست خود را محافظت نمایید. به همین دلیل کافی است برای پخش نمودن بی بی کرم ها، از انواع براش های مخصوص استفاده نمایید. کمی از بی بی کرم را بر روی براش بریزید و به آرامی بر روی پوست صورت با فشار متعادل دست خود آن را پخش نمایید.

سی سی کرم ها چه نوع کرم هایی می باشند؟

بسیاری بر این باور هستند که این نمونه کرم، مانند بی بی کرم است با این تفاوت که، جدید تر و دارای ترکیبات بیشتری است. این مورد یک پیش فرض کم و بیش صحیح است. سی سی کرم را معمولا به عنوان کرم های ضد لک می شناسند. افرادی که از این نمونه کرم ها استفاده می کنند، قصد دارند تا پوست لک دار، جوش دار و کک و مکی خود را با زمینه پوستی خود، یکسان کنند. به همین دلیل از این نمونه کرم ها استفاده می کنند.  فرمولاسیون ساخت cc کرم های برند های مختلف، با یکدیگر متفاوت هستند و همین موضوع سبب می شود تا شما در زمان خرید ابتدا به بررسی این موضوع بپردازید. همچنین در ترکیبات این نمونه از کرم ها می توانیم، شاهد ویتامین های مختلف مانند ویتامین C ها و انواع آنتی اکسیدان ها باشیم. در این حالت، ترکیبات مغذی بسیار زیادی را به پوست خود رسانده اید.

نحوه صحیح استفاده از سی سی کرم ها

استفاده از CC کرم ها نیز مانند BB کرم ها، روش خاص خود را دارد. برای استفاده از این محصول بهتر است ابتدا با میسلار واتر مخصوص پوست خود، صورتتان را بشویید. بعد از خشک نمودن پوست خود، مقدار لازم از سی سی کرم را بر روی اسفنج آرایشی بریزید. دقت کنید که برای جذب بهتر و عالی تر می توانید اسفنج مورد استفاده را کمی با آب مرطوب نمایید. در این حالت پوشش دهی کرم بیشتر خواهد شد. در صورت نیاز بعد از لایه اول، برای یکسان نمودن رنگ پوست خود، می توانید در قسمت های تیره تر، از کرم بیشتری استفاده نمایید و لایه دوم و در برخی مواقع از لایه سوم استفاده نمایید. در انتهای استفاده از بی بی کرم و سی سی کرم ها می توانید آرایشتان را با پنکیک فیکس کنید.

بی بی کرم

تفاوت بی بی کرم و سی سی کرم چیست؟

تفاوت های اصلی در نمونه بی بی کرم و سی سی کرم موجود می باشند. به همین دلیل افراد گاهی از نمونه سی سی و گاهی نیز از نمونه بی بی استفاده می کنند. از مهمترین تفاوت ها می توانیم به موارد زیر اشاره کنیم:

  1. تفاوت در ترکیبات موجود
  2. بی بی کرم ها سنگین تر از سی سی کرم ها هستند.
  3. نمونه بی بی کرم پوشش دهی بیشتری نسبت به سی سی کرم ها دارد.
  4. تاثیر ضد آفتاب در ترکیب بی بی کرم ها بیشتر از نمونه سی سی کرم ها است.
  5. پوشش دهی بی بی کرم ها بیشتر است.
  6. رنگ دهی و یکدست نمودن رنگ پوست در سی سی کرم ها بیشتر از بی بی کرم ها به چشم می خورد.
  7. قیمت متفاوتی نیز با یکدیگر دارند.

با در نظر داشتن این موارد می توانید برای خرید نمونه ای از این کرم ها با توجه به نیاز خود، اقدام نمایید.

خرید اینترنتی بی بی و سی سی کرم ها از سایت ویتالوکس

بعد از آن چه که در این متن عنوان نمودیم، می توانید برای خرید اینترنتی انواع بی بی کرم و سی سی کرم های موجود در سایت آرایشی و بهداشتی ویتالوکس مانند بی بی کرم تاپ فیس topface ساخت شرکت مالوا کوزمتیک کشور ترکیه، بی بی کرم پرودرما، بی بی کرم درماتیپیک spf20 ، سی سی کرم پرودرما و … اقدام نمایید. در این زمینه می توانید اطلاعات لازم در خصوص این نمونه کرم ها را در این سایت بیابید. در این حالت با اطمینان خاطر از این سایت خرید خواهید کرد. نه تنها این مورد بلکه قیمت های این سایت نسبت به سایت رقیبان دیگر، بسیار مناسب تر و مقرون به صرفه تر است. شما می توانید تنها با یک کلیک ساده، برای خرید این نمونه محصولات از این سایت معتبر اقدام نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *