مراقبت از مو

ترکیب رنگ مو نسکافه ای جدیدترین ترفند های 2023

رنگ مو نسکافه ای

در سال 2023 یکی از رنگ مو هایی که سلبریتی ها به آن علاقه شدیدی نشان دادند، رنگ نسکافه ای بود. ترکیبات نسکافه ای رنگ مو یکی از زیبا ترین و جذاب ترین نمونه ترکیب ها برای رنگ مخصوص مو است. این نمونه هیچ زمانی از مد نخواهد افتاد و همواره ترند روز دنیا خواهد بود. در چنین شرایطی قطعا نیاز نیست هر بار مو های خود را به شیوه ای جدید تغییر رنگ دهید، بلکه کافی است برای تمدید همان رنگ قبلی اقدام نمایید. رنگ نسکافه ای، دارای ترکیبات متعددی است، هم میتوانید به صورت تکی از آن استفاده نمایید و هم می توانید ترکیب های متنوع آن را مورد استفاده قرار دهید. در این متن همه آنچه که باید در زمینه ترکیبات این نمونه رنگ بدانید، عنوان خواهیم نمود تا در انتها بتوانید در خانه بهترین ترکیب را ایجاد نمایید و مورد استفاده قرار دهید. همچنین در صورت بروز مشکل بهتر است به آرایشگاه های معتبر مراجعه نمایید.

رنگ مو تکی نسکافه ای یا ترکیبات آن

برای استفاده از رنگ مو نسکافه ای می توانید دو دستورالعمل را سرلوحه کار خود داشته باشید. در ابتدایی ترین نمونه می توانید از خود رنگ مو نسکافه ای، شماره ای که مد نظر دارید، استفاده نمایید. در این حالت کافی است میزان مشخصی از رنگ مو را با میزان دو برابر اکسیدان ترکیب نمایید. در این حالت رنگ مویی تقریبا برابر با قهوه ای را مشاهده خواهید نمود. اما در نظر داشته باشید بیس رنگ اصلی موهای شما در زمینه رنگ نهایی تاثیر بسزایی خواهد داشت. دومین روش استفاده، ترکیب نمودن آن با رنگ های دیگر مانند رنگ دودی، عسلی، زیتونی و … است. در این حالت قطعا می توانید رنگی جذاب تر، جدید تر و با توجه به پوست خود، مناسب تر را انتخاب نمایید. در صورت استفاده از ترکیب ها، بهتر است از آرایشگاه ها درخواست کمک نمایید. آن ها در این زمینه اطلاعات دقیق تری را در اختیار شما قرار می دهند.

ویژگی های رنگ های نسکافه ای برای مو

رنگ نسکافه ای چندین ویژگی خاص دارد که به برتری آن نسبت به نمونه های دیگر اشاره می کند. برای نمونه این رنگ معمولا در لیست رنگ مو های ترند سال، در چندین سال اخیر، مشاهده شده است. همچنین از دیگر ویژگی های این نمونه رنگ مو می توانیم به این مورد اشاره کنیم که به بیشتر رنگ های صورت و پوست، با هر تنوعی، همخوانی خواهد داشت. از طرفی این نمونه رنگ سبب روشن تر شدن رنگ پوست شما و ایجاد جلوه بیشتر خواهد شد. رنگ موی نسکافه ای با تمامی رنگ لباس های مجلسی مانند قهوه ای، شیری، مشکی، طلایی و … همخوانی دارد. از دیگر مزیت های این رنگ می توانیم به عدم خستگی بعد از مدت زمان طولانی اشاره کنیم. رنگ های فانتزی بعد از مدت چند هفته شما را خسته خواهند کرد، این در حالی است که این نمونه رنگ این ویژگی را ندارد.

 

رنگ مو نسکافه

انواع رنگ مو های ترکیبی با نسکافه ای

از انواع ترکیبات رنگ مو نسکافه ای موجود در بازار و ترند می توانیم به نمونه های اصلی و جذاب زیر اشاره کنیم:

  1. نسکافه ای عسلی
  2. نسکافه ای دودی
  3. نسکافه ای زیتونی
  4. نسکافه ای شیری
  5. نسکافه ای کاراملی
  6. نسکافه ای دارچینی
  7. نسکافه ای بلوند متوسط شماره ۸/۱۹ رنگ ایتالیایی اسکالیم
  8. نسکافه ای بلوند روشن شماره ۷/۱۹ رنگ مو ایتالیای اسکالیم
  9. نسکافه ای سرد یا روشن
  10. نسکافه ای تیره و یا گرم

این نمونه معمولا ترکیبات متنوعی هستند از رنگ مو نسکافه ای که می توانید در دسته ترکیبات نسکافه ای آن ها را مشاهده نماییم. شما ابتدا باید بدانید قصد انجام چه کاری را دارید، قصد دارید بالیاژ کنید، رنگ ساده، هایلایت و یا مش را انجام دهید. در این زمینه می توانید نتیجه بگیرید که کدام نمونه ترکیب رنگ مو می تواند برای شما مناسب باشد.

رنگ موی اسکالیم

کدام رنگ مو با توجه به رنگ پوستتان برایتان مناسب تر است؟

با در نظر داشتن فعالیتی که قصد دارید بر روی موی خود انجام دهید و با توجه به معیار های متنوع دیگری می توانید ترکیب نهایی رنگ مو نسکافه ای مد نظر خود را بیابید. در نظر داشته باشید پوست شا نیز در این زمینه معیار مهمی خواهد بود. رنگ نسکافه ای رنگی جلوه دار است و بیشتر افراد دارای پوست های سفید تا گندمی از آن استفاده می کنند. در چنین مواردی باید عنوان کنیم که ترکیبات نسکافه ای را در نظر بگیرید و بر اساس آن ها و رنگ اصلی پوست برای انتخاب نهایی اقدام نمایید. رنگ پوست های سرد، مانند سفید و شیری، باید از انواع تناژ رنگی گرم مانند نسکافه ای زیتونی، نسکافه ای تیره، نسکافه ای کاراملی و … استفاده کنند. همچنین افراد دارای پوست های گرم تر مانند گندمی و سبزه، بهتر است از نسکافه ای شیری، بلوند نسکافه ای و … که تناژ سرد هستند استفاده نمایند.

 

نسکافه ای رنگ مو

آیا برای استفاده از ترکیبات نسکافه ای رنگ مو باید مو را دکلره کنیم؟

در بسیاری از آرایشگاه ها برای زیبا تر شدن رنگ مو و همچنین برای جلوه بیشتر رنگ، از دکلره استفاده می کنند. باید در نظر داشته باشید که کدام ترکیب را برای رنگ کردن موی خود انتخاب نموده اید. بعد از پاسخ به این پرسش بهتر است بدانید که آیا رنگ اصلی موهای شما تیره است یا روشن؟ در انتها با در نظر داشتن این دو معیار میتوانید برای انجام دکلره و یا عدم انجام آن اقدام نمایید. اگر موهای تیره دارید و قصد دارید از رنگ مو نسکافه ای روشن و بلوند استفاده کنید، قطعا باید قبل از رنگ نمودن مو های خود را دکلره کنید. همچنین اگر بیس رنگی موهای شما، روشن است و رنگ نسکافه ای معمولی را انتخاب نموده اید، مانند رنگ کاراملی نسکافه ای، نسازی به انجام عملیات دکلره برای مو نیست. در این زمان تنها خرید رنگ مو و اکسیدان کفایت می کند و نیازی به تهیه مواد دکلره نیست.

نحوه صحیح ترکیب رنگ برای استفاده

اگر قصد دارید در خانه رنگ مو نسکافه ای ساده و ترکیبی از آن را تهیه نمایید، باید به پروتکل های کلی توجه داشته باشید. برای مثال برای نمونه ترکیب ساده، میزان مناسبی از رنگ مو را با دو برابر اکسیدان ترکیب نمایید، همچنین می توانید از واریاسیون بنفش و نقره ای نیز استفاده نمایید. اگر قصد ترکیب نمودن دارید باید بدانید از هر رنگ به چه میزانی باید با یکدیگر ترکیب نمایید. برای مثال ترکیب رنگ دودی نسکافه ای باید به روش زیر عمل کنید:

  1. ابتدا موها را دکلره نمایید.
  2. میزان مشخصی از رنگ نسکافه ای شماره شش
  3. نصف میزان رنگ نسکافه ای، رنگ دودی شماره شش را اضافه نمایید.
  4. دو برابر تمام رنگ از اکسیدان 9 درصد اضافه کنید.
  5. برای تثبیت و زیبایی رنگ از واریاسیون بنفش و نقره ای به اندازه دو سانت در مجموع استفاده نمایید.

بعد از ترکیب نمودن این نمونه رنگ می توانید رنگ دودی نسکافه ای را بر روی موهای خود مشاهده کنید.

رنگ مو نسکافه ای

آیا ترکیبات نسکافه ای رنگ مو، سفیدی مو را می پوشاند؟

سفیدی مو یکی از معضلاتی است که بانوان دقیقا به همین دلیل برای رنگ نمودن موهای خود اقدام می کنند. اگر بعد از رنگ نمودن مو، سفیدی مو توسط رنگ مو گرفته نشود، در اصل رنگ نمودن مو فایده ای نداشته است. با توجه به این موارد باید عنوان کنیم که رنگ های روشن ترکیبات نسکافه ای در صورت داشتن میزان زیادی از موی سفید، قطعا آن ها را نخواهد پوشاند. برای پوشاندن سفیدی مو های خود بهتر است میزان اکسیدان رنگ مو را کمتر نمایید و رنگ بیشتری را به ترکیب اضافه کنید. بعد از ترکیب این نمونه مواد با هم، رنگ موی شما غلیظ تر و پر رنگ تر خواهد شد. در نتیجه رنگ موی بلوند نسکافه ای، دودی نسکافه ای و … وجه زیبایی دارند و برای پوشاندن سفیدی مو مناسب نخواهند بود. همچنین در این شرایط رنگ مو تیره نسکافه ای تا میزان زیادی سفیدی مو را می پوشاند.

ترکیبات نسکافه ای مناسب برای عروس ها

با توجه به مواردی که در پاراگراف قبلی عنوان نمودیم، می توانیم به این نکته اشاره کنیم که این نمونه رنگ مو برای بانوان جوان مناسب است. به عنوان مثال برای عروس خان ها گزینه ای عالی خواهد بود. دلیل این مورد هم این است که با زدن این رنگ مو و یا ترکیبات آن می توانید جلوه زیادی به مو های خود ببخشید و زیبایی موهای خود را دو چندان کنید. همچنین در آرایشگاه ها زمان انجام شینیون آرایشگر این نمونه رنگ را به عنوان نمونه جذاب به عروس ها و افراد جوان پیشنهاد خواهند کرد.

خرید بهترین رنگ مو ها برای ایجاد ترکیبات عالی

یکی از ویژگی هایی که با در نظر داشتن آن می توانید ترکیب عالی از رنگ مو ایجاد نمایید، خرید بهترین رنگ مو های موجود در بازار است. این نمونه رنگ ها، کیفیت عالی دارند و همین مورد سبب می شود تا بتوانید بهترین و با کیفیت ترین نمونه رنگ را برای مو های خود ایجاد کنید. بهترین رنگ های مخصوص مو موجود در بازار، برند های برتری هستند که ترکیبات شیمیایی کمتری دارند، از انواع ویتامین ها در این ترکیبات می توانیم به نمونه هایی اشاره کنیم. همچنین این نمونه محصولات مو های شما را خشک و بی روح نخواهند کرد، بلکه زیبایی شما را افزایش خواهند داد. با در نظر داشتن این موارد قطعا می توانید برای خرید بهترین نمونه رنگ مو و اکسیدان اقدام نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *