مراقبت از مو

بهترین شامپوهای برند سریتا کدامند؟ معرفی 7 شامپو سریتا

شامپو سریتا

سریتا یکی از برندهای معتبر و پرطرفدار ایرانی در حوزه محصولات آرایشی و بهداشتی است. این برند که از سال 1383 آغاز به فعالیت کرد تنواست در مدت کوتاهی سهم بزرگی را در بازار محصولات مراقبت از پوست و مو به خود اختصاص داد. نکته بسیار جالب و مهم در خصوص این برند آن است که با وجود قیمت مناسب یک رقیب جدی برای برندهای خارجی محسوب می شود.

تمامی محصولات سریتا با فرمولاسیون کاملاً تخصصی تهیه و تولید شده و استفاده از آن ها به تمامی افرادی که به زیبایی خود اهمیت می دهند پیشنهاد می شود.

در این مقاله از سری مقالات مجله ویتالوکس قصد داریم تا شما را با 7 شامپو از برند سریتا آشنا کنیم. با ما همراه باشید.

  1. شامپو  ضد زردی سریتا بیوتی بنفش silver حجم 200 میل

شامپو ضد زردی سریتا

شامپو سریتا مدل سیلور که با نام شامپو ضد زردی سریتا نیز شناخته می شود از اسیدهای آمینه و آلوئه ورا تهیه شده است. رنگ این شامپو بنفش بوده و به طور اختصاصی برای برطرف کردن زردی مو به کار می رود. از جمله مزیت های شامپو رنگساژ ضد زردی سریتا که می توان به آن اشاره کرد این است که پس از ترمیم ساقه موها و از بین بردن زردی مو هیچ گونه آسیبی به دکلره و رنگ موهایتان وارد نمی کند و پس از استفاده از آن نیازی به رنگ یا دکلره کردن مجدد ندارید.

این شامپو از مواد مغذی و عصاره ها و ترکیبات گیاهی تهیه شده و نه تنها موهای شما را پاکسازی می کند بلکه خواص متعدد دیگری نیز دارد. به کار رفتن عصاره هایی نظیر ژل آلوئه ورا به آبرسانی و مرطوب کنندگی موها کمک کرده و رطوبت مورد نیاز پوست سر را به خوبی تامین می کند.

عصاره آلوئه ورا دارای خاصیت ضد التهابی بوده و تمامی التهابات پوست سر با کمک آن بهبود می یابد.

از دیگر ویژگی های این شامپو می توان به خاصیت ترمیم کنندگی و بهبود وضعیت ساقه و ریشه مو و احیای آن ها نیز اشاره کرد.

وجود اسیدهای آمینه ضروری و مواد معدنی مورد نیاز مو در شامپو سیلور سریتا کمک زیادی به تغذیه و سلامت موها نیز می کند.

نداشتن ترکیبات مضر شیمیایی، شویندگی ملایک و عدم ایجاد عارضه های پوستی، این محصول را به یک شامپو ایده آل برای برطرف کردن زردی موها تبدیل کرده است.

 ویژگی های شامپو رنگساژ ضد زردی سریتا:

  • از بین بردن زردی ناشی از رنگ یا دکلره کردن موها
  • حاوی مواد مغذی و اسیدهای آمینه ضروری
  • دارای عصاره ژل آلوئه ورا
  • کمک به بازسازی موها
  • کمک به ترمیم ساقه مو

نحوه مصرف شامپو رنگساژ ضد زردی سریتا:

اگر موهای شما در اثر رنگ یا دکلره دارای زردی است، قبل از رنگ کردن مجدد موها لازم است مقدار کافی از این شامپو را بر روی دستکش ریخته و به مدت 5 دقیقه موهای خود را با آن ماساژ دهید و سپس آبکشی کنید.

توجه کنید که شامپو سیلور سریتا بیوتی فقط قابل استفاده بر روی موهای خیس است.

  1. شامپو رنگساژ قرمز سریتا بیوتی حجم 200 میل

شامپو رنگساژ قرمز سریتا

اگر در دسته افرادی قرار دارید که علاقه مند به رنگ موی قرمز یا تناژهای مشابه آن هستید، اما دغدغه زود پاک شدن آن را دارید، شامپو سریتا مدل رنگساژ قرمز انتخابی ایده آل برای شما است.

با استفاده از این شامپو رنگ موی قرمز شما ثابت مانده و هیچ گونه عوارض جانبی ندارد. شما می توانید به راحتی و بدون نیاز به اکسیدان رنگ موهای پایه قرمز خود را احیا کرده و از قهوه ای شدن آن ها جلوگیری کنید. افزایش درخشندگی و زیبایی موها از دیگر ویژگی های این محصول است.

در ساخت این شامپو از برند سریتا مانند سایر محصولات از ترکیبات مغذی و عصاره های گیاهی استفاده شده است. به واسطه فرمولاسیون خاص به کار رفته در شامپو رنگساژ قرمز سریتا موها به واسطه قدرت شویندگی ملایم پاکسازی شده و سلامت آن ها نیز حفظ می شود. به کار رفتن عصاره آلوئه ورا و اسیدهای آمینه ضروری نرمی، شفافیت موها افزایش یافته و شانه پذیری آن ها نیز آسان تر می شود. همچنین عصاره آلوئه ورا به کاهش قرمزی، خارش و برطرف کردن جوش های روی پوست سر نیز کمک می کند. با استفاده از این گیاه مفید رطوبت مورد نیاز سر برطرف شده و از بروز خشکی موها نیز جلوگیری می شود.

با استفاده از این محصول تمامی التهاب های پوست سر تسکین پیدا کرده و تمامی عوارض ناشی از رنگ یا دکلره کردن موها و یا مراقبت های نادرست برطرف می شود.

آلوئه ورا دارای خاصیت آنتی اکسیدانی است و با کمک این ویژگی پوست و موی سر از تمامی آلودگی های محیطی و رادیکال های آزاد در امان می ماند و از هرگونه آسیب به آن جلوگیری می شود. سدیم PCA که بسیار زیاد در ساخت مواد آرایشی و بهداشتی مورد استفاده قرار می گیرد، دیگر ماده به کار رفته در این شامپو است که به تامین رطوبت موها کمک کرده و مانع از بین رفتن آب میان بافتی پوست سر و دهیدراته شدن آن می شود. بنابراین پوست سر از خشکی و دهیدراته شدن در امان خواهد بود و سلامت آن به خطر نخواهد افتاد.

با وجود اسیدهای آمینه به کار رفته در شامپو رنگساژ قرمز سریتا ریشه و تارهای مو تقویت شده و علاوه بر رطوبت رسانی، موها از آسیب های محیی در امان خواهند بود. همچنین این شامپو از کدر شدن موها جلوگیری کرده و سبب احیا و درخشندگی مجدد آن ها می شود.

ویژگی های شامپو رنگساژ قرمز سریتا بیوتی:

  • حاوی اسیدهای آمینه ضروری
  • حاوی عصاره آلوئه‌ورا و سدیم PCA
  • کمک به بازسازی و ترمیم ساقه مو
  • عدم استفاده از مواد مضر و پارابن در آن
  • تثبیت کننده رنگ موی قرمز و تناژهای مشابه آن
  • کمک به حالت دهندگی و درخشان کنندگی موها

روش مصرف شامپو رنگساژ قرمز سریتا:

برای استفاده از شامپو لازم است که ابتدا موهای خود را خیس کرده و سپس به مدت 5 دقیقه شامپو رنگساژ قرمز سریتا را بر روی موهای خود ماساژ دهید و سپس با نرم کننده آبکشی کنید.

دقت کنید که این شامپو برای استفاده روزانه مناسب نمی باشد و با شامپوهایی که به صورت روزانه استفاده می شود تفاوت دارد.

  1. شامپو موی خشک سریتا ضد ریزش حجم 200 میل

شامپو مو خشک سریت

شامپو سریتا برای موهای خشک یک شامپو اختصاصی برای موهای خشک از برند سریتا است که از ترکیبات گیاهی نظیر گیاهان روغن جوجوبا، پانتنول، عصاره های گیاهی رزماری،گزنه، بابونه، نعناع فلفلی ومریم گلی تشکیل شده است. با استفاده از این ترکیبات خشکی و شکنندگی موها برطرف شده و لطافت و درخشندگی به موها برمی گردد.

این محصول یک شامپو درمانی است که کم ترین مقدار از مواد شیمیایی در فرمولاسیون آن وجود دارد و با استفاده از ملایم ترین فرمول ها به آبرسانی و تقویت موهای خشک شما می پردازد.

ترکیبات به کار رفته در شامپو سریتا مخصوص موهای خشک عبارتند از: روغن جوجوبا، پانتنول، عصاره رزماری، و مریم گلی.

روغن جوجوبا که از دانه گیاه جوجوبا به دست می آید سرشار از ویتامین های A، B1، B2، B6 و E است. با استفاده از این ویتامین ها پوست سر و ساقه موها رطوبت رسانی شده و میزان سبوم آن ها نیز تنظیم می شود. برطرف شدن خارش و خشکی پوست سر و ریزش مو از دیگر مزایای این روغن است.

پانتنول یا همان پروویتامین B5 یکی از ویتامین های محلول در آب به شمار می رود که سبب رطوبت رسانی به ساقه و پوست سر می شود. عصاره رزماری نیز سبب به دلیل خاصیت آنتی اکسیدانی سبب تقویت پوست و موی سر شده و از آن ها در برابر آلودگی های ناشی از آلودگی هوا و رادیکال های آزاد محافظت می کند. وجود رزمارینیک اسیدی در گیاه رزماری آسیب های ناشی از عوارض اگزما، آلرژی و التهابات پوستی بهبود بخشیده و برطرف می کند. همچنین این ماده سبب تشدید کردن جریان مویرگی پوست سر شده و زمینه تقویت ریشه و موی سر را فراهم می کند.

عصاره مریم گلی به کار رفته در فرمولاسیون این شامپو نیز به دلیل داشتن ماده موثر بتا سیسترول برای درمان طاسی مردانه مورد استفاده قرار می گیرد. همچنین دارا بودن آلفا ردوکتاز نیز یکی دیگر از قوی ترین ترکیبات موثر در مقابل ریزش مو است. عصاره مریم گلی مانند داروی فیناستراید عمل کرده و ریزش مجدد موی سر را نیز کنترل می کند.

خصوصیات شامپو موی خشک سریتا:

  • کمک به احیای موهای خشک و آسیب دیده
  • پیشگیری و برطرف کردن موخوره های مو
  • کمک به حالت پذیری بهتر موها و درخشندگی آن ها
  • تامین رطوبت مورد نیاز پوست سر
  • تقویت موها و پیشگیری از ریزش مجدد آن ها

روش مصرف شامپو ضد ریزش:

شامپو ضد ریزش موی خشک سریتا توانایی بسیار بالایی در تغذیه موها دارد. بنابراین برای تاثیرگذاری بیش تر و بهتر لازم است که هر روز به طور منظم مقدار مناسب از شامپو را کف دست ریخته و پس از اضافه کردن اندکی آب به آن مدت یک دقیقه آن را به خوبی در ناحیه کف سر و موها ماساژ دهید. سپس 3 دقیقه زمان دهید و در آخر آن را با آب سرد آبکشی کنید.

این نکته را فراموش نکنید که ماساژ موهای شما باید بسیار آرام و مانند نوازش انجام شود.

  1. شامپو پرومین سریتا ضد ریزش تخصصی Anti chute حجم 200 میل

شامپو پرومین سریتا

یکی دیگر از محصولات تخصصی برند سریتا شامپو ضد ریزش پرومین است که به منظور افزایش خون رسانی و تغذیه بهتر فولیکول مو، جلوگیری از ریزش مو، کنترل ریزش موی آندروژنیک، تقویت و افزایش ضخامت تارهای مو و ترمیم مو استحکام آن ها طراحی و تولید شده است.

اگر شما نیز از ریزش موی هورمونی رنج می برید . شامپو پرومین سریتا مختص شما است. اسم این محصول از دو ماده به کار رفته در فرمولاسیون آن یعنی پرو=پروکپیل و مین=ماینوکسیدیل الهام گرفته شده است. اما در فرمولاسیون جدید آن آمینکسیل جایگزین آن شده که به صورت منحصر به فردی ریزش مو را کنترل می کند.

فرمولاسیون شامپو پرومین سریتا از مواد گیاهی نظیر رزماری، گزنه، نعناع فلفلی، بابونه و آلوئه ورا تشکیل شده است که سرشار از مواد مغذی بوده و به رطوبت رسانی و التیام بخشی موها کمک می کند. همچنین عصاره این گیاهان سلامت و زیبایی موها را نیز تضمین می کند.

ویژگی های شامپو پرومین سریتا ضد ریزش تخصصی:

  • حاوی ژل آلوئه ورا به منظور التیام بخشی، آبرسانی و رطوبت رسانی قوی
  • کاهش خارش، قرمزی و التهابات پوست سر به دلیل داشتن ترکیبات گیاهی
  • دارای خاصیت آنتی باکتریال به دلیل داشتن عصاره گیاه بابونه
  • جلوگیری از مسدود شدن منافذ پوست سر و کنترل چربی پوست سر و به تعادل رساندن آن
  • حاوی عصاره رزماری با خاصیت آنتی اکسیدانی به منظور جلوگیری از آسیب های ناشی از رادیکال های آزاد و آلودگی های محیطی
  • تشدید کردن جریان خون رسانی مویرگی پوست سر
  • تقویت ریشه و ساقه مو و کاهش روند ریزش
  • حاوی مشتقات ماینوکسیدیل (آمینکسیل)
  • مهار و کنترل ریزش موی ناشی از تغییرات هورمونی
  • افزایش رشد مو
  • تقویت پوست سر و مهار ریزش مو
  • تخصصی برای افرادی که دچار ریزش مو هستند
  • مناسب جهت جلوگیری از ریزش مو
  • تسریع کننده گردش خون در پیاز مو
  • تقویت کننده و استحکام بخش مو
  • قابل استفاده برای انواع مو

روش مصرف شامپو پرومین سریتا:

برای استفاده از این شامپو کافیست ابتدا موهای خود را خیس کرده و سپس با مقدار کافی از این شامپو شستشو داده و پس از 3 دقیقه آبکشی کنید.

  1. شامپو مینوتا سریتا ضد ریزش مناسب موهای چرب حجم 200 میل

 

شامپو مینوتا سریتا

شامپو موی چرب مینوتا سریتا یک شامپو تخصصی فاقد پارابن مناسب برای افراد با موی چرب و دارای ریزش است. با استفاده از این شامپو حجم و ضخامت موها افزایش یافته و چربی پوست سر و مو کنترل می شود.

در ساخت این شامپو از عصاره های گیاهی استفاده شده که تاثیر زیادی در بهبود وضعیت پوست و موی سر دارد. از بهترین ترکیبات به کار رفته در شامپو سریتا مدل مینوتا می توان به عصاره ژل آلوئه ورا و عصاره رزماری اشاره کرد.

با استفاده از فرمولاسیون خاص و ویژه به کار رفته در این شامپو تمامی التهابات پوستی برطرف شده و رطوبت مورد نیاز پوست نیز تامین می شود. همچنین با کمک شامپو تخصصی مینوتا میزان چربی پوست سر نیز کنترل می شود.

عصاره رزماری نیز به دلیل خاصیت ضد عفونی کنندگی و آنتی اکسیدانی از اجتماع باکتری ها بر روی پوست سر جلوگیری می کند. همچنین تمامی آسیب های ناشی از آلودگی های محیطی و رادیکال های آزاد را بر روی پوست و موی سر خنثی می کند.

افزایش خون رسانی به پوست سر و تحریک رشد و تقویت ریشه و ساقه موی سر و همچنین کمک به ضخامت و تراکم آن ها از دیگر خواص گیاه رزماری است. افزایش خون رسانی مویرگی در پوست سر و در پی آن تحریک رشد و تقویت ریشه و ساقه مو و ضخامت و تراکم آن ها از دیگر خواص این گیاه است.

همچنین ویتامین های A و C موجود در عصاره گیاه رزماری نقش مهمی در حفظ سلامت پوست و مو دارد.

به طور کلی می توان هدف برند سریتا از تولید این شامپو را مهار ریزش مو در بستری مناسب با استفاده از ترکیبات تخصصی بیان کرد.

بنابراین اگر در دسته افراد با موی چرب قرار دارید که ریزش مو به یک معضل برای شما تبدیل شده استفاده از این شامپو یک انتخاب مناسب برای شما است.

ویژگی های شامپو موی چرب مینوتا سریتا:

  • مهار ریزش مو با تنظیم چرخه رشد مو و افزایش گردش خون مویرگی
  • تنظیم چربی پوست سر و مو
  • پاکسازی منافذ پوست سر
  • تسکین التهاب و افزایش سلامت پوست سر
  • موثر در درمان ریزش مو مردانه و زنانه
  • حاوی عصاره دانه سیتروس گراندیس
  • افزایش حجم و ضخامت مو
  • فاقد پارابن و مواد مضر

روش مصرف شامپو موی چرب مینوتا سریتا:

برای استفاده از این شامپو کافیست ابتدا موهای خود را خیس کرده و سپس مقدار مناسب از این شامپو را بر کف سر ریخته و با نوک انگشتان خود به آرامی ماساژ دهید و پس از 2 الی 3 دقیقه آن را آبکشی کنید.

  1. شامپو ضد شوره پروبیوتیک سریتا مناسب مو چرب حجم 200 میل

شامپو ضد شوره پروبیوتیک سریتا مناسب موهای چرب

شامپو ضد شوره چرب سریتا جدیدترین محصول تولید شده توسط این برند است که با نام شامپوی پروبیوتیک برای درمان شوره نیز شناخته می شود. فرمولاسیون این شامپو سریتا به طور اختصاصی برای احیای پوست سر طراحی شده است.

عصاره گیاهان به کار رفته در این شامپو نظیر عصاره بید خاصیت ترمیم کنندگی و نرم کنندگی داشته و قادر است تا قسمت های آسیب دیده از پوست سر را ترمیم کند. همچنین به کمک عصاره این گیاه خارش و قرمزی پوست سر نیز تسکین می یابد.

کلیمبازول دیگر ماده به کار رفته در فرمولاسیون شامپو پروبیوتیک سریتا علاوه بر متوقف کردن شوره سر با تولید پروتئین سبب تقویت لایه بیرونی پوست سر شده و با پاکسازی پوست سر از شوره از بیماری های پوستی جلوگیری می کند.

ویژگی های شامپو ضد شوره چرب سریتا پروبیوتیک(جدید):

  • حاوی ترکیباتی پروبیوتیکی به منظور تنظیم pH و احیای پوست سر
  • تنظیم چربی پوست سر و رفع خارش
  • پاکسازی پوست سر از پوسته ها و ورقه های چرب
  • مهار قارچ عامل شوره و رفع التهاب
  • حاوی عصاره گیاه بید با خاصیت نرم کنندگی و ترمیم کنندگی
  • حاوی کلیمبازول به منظور متوقف کردن شوره سر و تقویت لایه بیرونی پوست سر

نحوه مصرف شامپو  پروبیوتیک ضد شوره چرب سریتا:

برای استفاده از این شامپو ابتدا پوست سر و موهای خود را خیس کرده و سپس آن را با مقدار کافی از شامپو پروبیوتیک ماساژ دهید تا کف کند. در آخر پس از گذشت 3 دقیقه موهای خود را آبکشی کنید. برای تاثیرگذاری بیش تر بهتر است که این شامپو را دو بار در هفته و حداقل به مدت دو ماه استفاده کنید.

  1. شامپو پسوریازیس سریتا مدل Derma PSO حجم 200 میل

 

شامپو پسوزیاریس

شامپو آنتی پسوریازیس سریتا یک محصول تخصصی برای درمان و کنترل بیماری پسوریازیس است که علائم این بیماری از قبیل (خارش، قرمزی، التهاب، پوسته ریزی، پلاک های پوستی) را درمان می کند.

پسوریازیس از جمله بیماری های خود ایمنی است که پوست را درگیر کرده و سلول های پوستی سریع تر از زمان معمول می ریزد. بسته به میزان شدت بیماری پلاک های پوست سر، گوش ها، پیشانی، گردن و سایر نقاط بدن درگیر شده و علائم آن خارش شدید و بد شدن ظاهر پوست است.

طراحی این شامپو از برند سریتا به گونه ای است که می توان از آن برای کلیه نواحی درگیر سر و بدن استفاده کرد. همچنین با PH پوست سر سازگاری کامل داشته و هیچ گونه عارضه ای برای پوست و مو نخواهد داشت.

وجود اوره و ویتامین B در این محصول به همراه سایر مواد معدنی سبب مرطوب کنندگی و لایه برداری پوست سر شده و تمامی عوامل ناشی از بیماری پسوریازیس را برطرف می کند.

ویژگی های اصلی شامپو پسوریازیس کنترل کننده پوسته سر سریتا :

  • منطبق با PH طبیعی پوست سر
  • ضد شورهو ضد خارش پوست سر
  • رفع پلاک های پسوریازیس
  • رفع خارش، اثر ضد میکروبی و آنتی اکسیدانی
  • مهار التهاب و کاهش قرمزی
  • تنظیم چربی و حفظ رطوبت پوست
  • لایه برداری مناسب و از بین برنده پوسته ها
  • ترکیبی ویتامینه جهت ترمیم و افزایش انعطاف پذیری پوست
  • دارای اثرات ضدمیکروبی
  • مناسب برای کلیه نواحی درگیر (سر و بدن)
  • منطبق باطبیعی پوست
  • شامپو ضد‌پسوریازیس سریتا با ملایمت باعث شست‌وشوی سر شده و پوست سر و مو را از فلس‌ها و ورقه‌های اضافی پاکسازی می‌کند.
  • میزان این شامپو به نحوی است که باعث محافظت از مو و پوست سر می‌شود.
  • حاوی اوره، زینک، اسید لاکتیک، پانتنول یا ویتامینB5، اسید سالیسیلیک، آلانتوئین، سدیم پی سی ای

روش مصرف شامپو پسوریازیس سریتا:

برای استفاده از این شامپو ابتدا موهای خود را به طور کامل خیس کرده و سپس آن را با مقدار کافی از شامپو به ارامی ماساژ دهید و بعد از گذشت 2 الی 3 دقیقه آبکشی کنید. برای موثر واقع شدن شامپو بهتر است که این عمل را 3 بار در هفته تکرار کنید.

سخن آخر

سریتا یک برند ایرانی است که به صورت تخصصی در زمینه پوست و مو فعالیت می کند. یکی از محصولات پرطرفدار و محبوب این برند شامپوهای آن است. تمامی شامپوهای این برند به صورت شوینده های ملایم و فاقد مواد مضر و پارابن طراحی و تولید شده اند. ما در این مقاله تنها به 7 مورد از شامپوهای سریتا اشاره کردیم. شما می توانید سایر محصولات و شامپوهای این برند محبوب را در فروشگاه ویتالوکس مشاهده کرده و متناسب با نیاز خود ثبت سفارش کنید و در کوتاه ترین زمان درب منزل تحویل بگیرید.

 

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *