محصولات بهداشتی

بادی اسپلش چیست و طرز استفاده از آن چگونه است؟ بررسی مزایا و معایب

بادی اسپلش چیست

برای آن دسته از افرادی که به خودشان اهمیت می‌دهند و دوست دارند که همیشه جذاب باشند استفاده از بادی اسپلش یک گزینه بسیار مناسب و ایده آل است. به طور کلی پوست جوان، شاداب و باطراوت حتی از داشتن لباس های گران‌قیمت نیز ارزشمندتر است. به عبارتی می‌توان گفت پوست شاداب و خوشبو بودن از بهترین ویژگی های انسان به شمار می آیند. از این رو افراد برای اینکه همیشه خوشبو باشند و یا پوستی با طراوت داشته باشند حاضر هستند که بهای زیادی بپردازند. قابل ذکر است بگوییم که  در بازار محصولات زیادی برای شاداب نگه داشتن پوست صورت وجود دارد. همچنین افراد از انواع ادکلن و عطر برای خوشبو کردن بدن خود استفاده می کنند.

شاید برایتان این موضوع جالب باشد که بدانید محصولی در بازار وجود دارد که به طور همزمان این دو ویژگی را  تأمین می‌نماید. این محصول که با عنوان بادی اسپلش شناخته شده و معروف است از خاصیت آبرسانی برخوردار است و باعث می شود که پوست بدن با طراوت و شاداب شود. علاوه بر آن در این محصول از عطر استفاده شده است که باعث می‌شود بدنتان بوی خوبی بدهد. امکان استفاده از این محصول قبل از رفتن به باشگاه، بعد از حمام و غیره وجود دارد.

بد نیست در اینجا به این موضوع نیز اشاره ای داشته باشیم که در بازار محصولات آرایشی و بهداشتی، این محصول یک محصول نسبتاً تازه وارد محسوب می شود. بسیاری از افراد اطلاعات چندان زیادی در مورد کاربرد این محصول جذاب ندارند. بادی اسپلش با سایر خوشبو کننده های بدن که در بازار وجود دارند متفاوت است. اگر بخواهیم تعریف ساده و مختصری از بادی اسپلش داشته باشیم باید بگوییم که نوعی اسپری خوشبو کننده بدن به شمار می‌آید. این اسپری می تواند در آبرسانی به پوست نیز موثر واقع شود.

در ترکیبات بادی اسپلش از چه چیزهایی استفاده می شود؟

همان طور که کمی قبل تر هم به این موضوع اشاره کردیم بادی اسپلش از موادی همچون الکل، آب و عطر های طبیعی تهیه می‌شود. ترکیبات اصلی موجود در این محصول شامل خوشبوکننده، چربی و رطوبت می باشد. چربی و رطوبت از مواردی محسوب می‌شوند که برای پوست بسیار با اهمیت هستند. از این رو پس از شستشوی بدن با شامپو بدن و یا صابون این عناصر از بین می‌روند.

در چنین شرایطی استفاده از بادی اسپلش می تواند بسیار مفید باشد و کمک کند که رطوبت و چربی مجدد به پوست باز گردد. مورد مهم دیگر خوشبو نگه داشتن بدن است که  استفاده از بادی اسپلش باعث میشود عطر موجود در ترکیب آن به منافذ پوست وارد شود. در چنین شرایطی بدن بوی خوب و خوشی به خود می گیرد. به عبارتی اینگونه می توان گفت که پس از بازگرداندن چربی و رطوبت به پوست، دومین وظیفه اصلی این ماده که مهمترین آن نیز به شمار می‌آید این است که بدن را خوش بو نماید.

بادی اسپلش میزان کمتری بوی خوش را نسبت به اسپری های خوشبو کننده بدن پخش می کند. علت آن را می‌توان به عدم استفاده از گاز در ترکیبات آن مرتبط دانست. در صورتی که در اسپری های خوشبوکننده از گاز استفاده میشود. عطر های طبیعی، الکل و آب از ترکیبات اصلی بادی اسپلش به شمار می‌آیند. به عبارتی می توان گفت که این خوشبو کننده بدن یک مایع معطر و رقیق است و از آن تحت عنوان خوشبو کننده بدن استفاده می‌کنند. برای استفاده از این محصول شگفت انگیز می توانید آن را به صورت مستقیم بر روی پوست بدنتان به کار ببرید تا بوی خوب و خوشی دهید. در انتهای مقاله در مورد نحوه درست و صحیح استفاده از این محصول خوشبو کننده بدن اطلاعات بیشتری را در اختیارتان قرار خواهیم داد.

 

بادی اسپلش با عطر، ادکلن و بادی میست چه تفاوتی دارد؟

قابل ذکر است بگوییم که بادی اسپلش و بادی میست هردو در گروه اسپری بدن هستند و نمی توان تفاوت چندان زیادی برای این دو قائل شد. اما در قیاس با عطر و ادکلن می‌توان گفت که بادی میست و بادی اسپلش محلولهایی با غلظت کمتر هستند. در ترکیبات آن ها می توانید روغن های ضروری برای پوست را پیدا کنید. این روغن ها به نرمی پوست بدن کمک قابل توجهی می‌کنند. این خوشبو کننده بدن بو را به میزان زیاد پخش می‌کند اما ماندگاری چندان بالایی ندارد. علت آن را می توان به استفاده درصد بیشتری از آب و الکل در ترکیب آن مرتبط دانست. معمولاً ادکلن ها را بر روی مچ دست، پشت زانو و گردن اسپری می‌کنند که این نواحی به نواحی پالس دار بدن معروف هستند.

بنابر گفته بسیاری از افراد خشکی پوست، افزایش درصد آفتاب سوختگی و ایجاد حساسیت از عوارضی هستند که با اسپری ادکلن بر روی پوست بدن ایجاد می شوند. البته این موضوع در مورد همه صدق نمی‌کند و پوست بدن برخی از افراد هیچ واکنشی به آن نشان نمی دهد. اما، به طور کلی ادکلن ها به گونه ای طراحی شده اند که باید از آن‌ها بر روی لباس استفاده کرد. در صورتی که این ماده برای استفاده مستقیم بر روی پوست طراحی شده است. همچنین قیمت آن ها در مقایسه با ادکلن ها قیمت بسیار کمتری دارند و حجم آنها نیز قابل قبول است. به طوری که می توانید با خیالی راحت آن را بر روی تمام پوست بدن تان استفاده کنید. از آنجایی که بادی اسپلش بوی سبکی دارد معمولاً با استفاده از آن دچار سردرد، حساسیت و یا آلرژی نمی شوید.

بادب اسپلش

معایب استفاده از این ماده خوشبو کننده

هر محصول علاوه بر مزایای زیادی که دارد ممکن است دارای یک سری معایب نیز باشد که چنین چیزی یک امر طبیعی است. به عنوان مثال، ایجاد ذرات معلق سنگین بر روی هوا یکی از معایب استفاده از بادی اسپلش به شمار می‌آید. در واقع ماهیت این محصول بگونه‌ای است که قطرات خارج شده از آن چرب و سنگین هستند. به طوری که به راحتی می‌توانید آن‌ها را در فضای اطراف خود مشاهده کنید. تنفس طولانی مدت این قطرات می‌تواند مشکلاتی نظیر مشکلات تنفسی را برای فرد ایجاد کند. بادی اسپلش دارای حالت رطوبت و خیسی است و گاهی اوقات نیز حالت چسبندگی دارد بنابراین پیشنهاد می‌کنیم پس از اسپری کردن آن بر روی پوست کمی صبر کنید تا به خوبی جذب شود سپس لباستان را بپوشید. چرا که در غیر این صورت ممکن است به علت غلظتی که دارد بر روی لباستان لک ایجاد کند که چنین چیزی برای هیچکس خوشایند نیست.

علاوه بر آن برخی از افراد پس از استفاده از بادی اسپلش دچار حساسیت های پوستی، خشکی و خارش می شوند که در واقع بدن و پوست آنها به استفاده از این محصول واکنش نشان می دهد. بهتر است قبل از اینکه این ماده را بر روی تمام بدن خود اسپری کنید ابتدا تست حساسیت انجام دهید تا خیالتان بابت این موضوع راحت شود. در ترکیبات هر محصول بهداشتی می توان مواد شیمیایی مختلفی را پیدا کرد. در بادی اسپلش نیز برخی مواد شیمیایی وجود دارند که ممکن است بدن انسان نسبت به آنها واکنش نشان دهد. البته باید بگویم که این مواد در ابتدا مورد تست قرار می‌گیرند تا مشخص شود که هیچ گونه بیماری بر روی بدن انسان ایجاد نمی کنند. سپس آن مواد را به body splash و یا هر محصول بهداشتی دیگر اضافه می‌کنند.

بادی اسپلش زنانه

مزایای استفاده از این ماده خوشبو کننده

تا به اینجا با معایب استفاده از بادی اسپلش آشنا شدیم و اکنون در این قسمت قصد داریم به مزیت ها و ویژگی های مثبت بادی اسپلش بپردازیم. یکی از مزیت های اصلی این محصول قیمت ارزان و مناسب آن در قیاس با ادکلن است. شما می توانید با توجه به هر رایحه ای که می‌پسندید محصول مدنظر خودتان را انتخاب کنید. به عنوان مثال، اگر از ادکلن با رایحه ای خاص خوشتان می آید به راحتی می توانید با صرف هزینه ای اندک و مناسب یک بادی اسپلش با همان رایحه را تهیه کنید.

نکته مهمی که در مورد بادی اسپلش وجود دارد و بد نیست که در اینجا اشاره‌ای به آن داشته باشیم این است که در این محصول از مواد حساسیت زا استفاده نشده است. این ویژگی باعث می شود که آلرژی پوستی یا سردرد در فردی که از این محصول استفاده می‌کند ایجاد نشود. به عبارتی می توان گفت این مورد یکی از اصلی ترین مزیت های استفاده از این محصول به شمار می آید.

جلوگیری از خشک شدن پوست بدن نیز مزیت دیگر استفاده از بادی اسپلش است. در واقع باید بگوییم که در این محصول آب به مقدار زیاد وجود دارد که با اسپری کردن آن بر روی پوست این قطرات نیز به راحتی از طریق منافذ باز جذب پوست می‌شوند. استفاده از این محصول پس از استحمام می تواند آب مورد نیاز برای پوست را تامین کند. به عبارتی دیگر این گونه می‌توان گفت که یکی از راه‌های اصلی برای جوانی و شادابی پوست و همچنین مراقبت از سلامتی آن این است که پوست را هیدراته نگه داریم. عدم ایجاد حساسیت و خارش یکی دیگر از اصلی ترین مزایای استفاده از این محصول جذاب به شمار می آید. علت آن را می توان به عدم وجود برخی از مواد محرک در ترکیب آن مرتبط دانست. این ویژگی برای مصرف کنندگان این محصول نیز بسیار با اهمیت است.

با انواع مختلف بادی اسپلش بیشتر آشنا شویم

در بازار می توانید بادی اسپلش های مختلف و متنوعی را مشاهده کنید که هر کدام قیمت های متفاوتی با یکدیگر دارند. بادی اسپلش اکلیلی یا همان شاین دار و عطری از جمله این موارد هستند که با برندهای گوناگون در بازار پیدا می‌شوند. بادی اسپلش اکلیلی را میتوان بعد از حمام و حتی بر روی پوست خشک استفاده کرد. یکی از ویژگی های منحصر به فرد این نوع از body splash وجود اکلیل های بسیار ریز در آن است که باعث می‌شود پوست بدن درخشش ویژه و جذابی داشته باشد. انواع عطری که بسیار معروف و شناخته شده هستند بویی شبیه به عطر های معروف بازار دارند. قابل ذکر است بگوییم که این نوع از بادی اسپلش از تنوع بسیار زیادی برخوردار است و هر فرد با توجه به عطر مورد علاقه خود می تواند body splash دارای همان رایحه را با قیمتی ارزانتر و حجمی بیشتر تهیه کند.

کدام برندها بهترین تولید کننده بادی اسپلش هستند؟

در این قسمت قصد داریم به معرفی بهترین و معروف ترین برندهای تولید کننده بادی اسپلش بپردازیم و شما را با نام آنها بیشتر آشنا کنیم. به طور کلی می‌توان گفت بادی اسپلش به علت اینکه به صورت مستقیم بر روی پوست بدن استفاده می شود بهتر است که از برندهای معروف و معتبر تهیه شود. یکی از شرکت های معروفی که اقدام به تولید بادی اسپلش کرده است شرکت خارجی ویکتوریا سکرت است. این شرکت انواع مختلفی از بادی اسپلش را با رایحه های متنوع و کیفیت عالی تولید و روانه بازار می‌کند. برخی از شرکتهای ایرانی نیز این محصول پرطرفدار را تولید می‌کنند که از جمله آنها می‌توانیم به شرکت نیترو ، هیدرودرم ،مای اشاره نماییم.

 بادی اسپلش زنانه نیترو در رایحه های متنوع مثل :بادی اسپلش گود گرل ، بادی اسپلش ایفوریا، بادی اسپلش کوکو شنل ، بادی اسپلش لالیک لامور ، بادی اسپلش اکلت ، بادی اسپلش جادور ، بادی اسپلش گوچی ، بادی اسپلش بامبشل، بادی اسپلش ورساچه،  وجود دارد و کیفیت آنها نیز بسیار عالی است. البته ناگفته نماند بادی اسپلش های مردانه پرطرفدار نیز عبارت اند از: بادی اسپلش بولگاری ، بادی اسپلش کرید اونتوس،بادی اسپلش بلو چنل ، بادی اسپلش 212 ، بادی اسپلش ورساچه پورهوم و…..

از دیگر ویژگی های این بادی اسپلش ها می توانیم به ماندگاری خوب آن اشاره کنیم. ترنجان، می تو، سی گل، پرستیژ و لابورن از دیگر بادی اسپلش های زنانه ایرانی به شمار می‌آیند که بین خانم ها بسیار محبوب و پرطرفدار هستند. فرش فیل، امیر بای امیر، والانسی و دیر بادی نیز از بهترین برندهای خارجی تولید کننده بادی اسپلش هستند. شما میتوانید با توجه به سلیقه خودتان هر کدام را که می‌پسندید انتخاب کرده و خریداری کنید. فقط قبل از خرید مطمئن شوید که محصول مورد نظر شما اصل و از کیفیت خوب و مناسبی برخوردار است. چرا که body splash به طور مستقیم بر روی پوست اسپری می‌شود. بنابراین اگر کیفیت مناسبی نداشته باشد و یا تقلبی باشد می‌تواند باعث ایجاد حساسیت های پوستی شود.

بادی اسپلش ایفوریا

نحوه استفاده از بادی اسپلش به چه صورت است؟

به طور کلی اگر با شیوه درست استفاده از بادی اسپلش و یا هر محصول بهداشتی دیگر آشنا باشیم میتوانیم استفاده بهتر و موثرتری از آن داشته باشیم. در صورتی که بدن یا پوست کاملاً تمیز و عاری از هر گونه آلودگی باشد مواد بهداشتی تاثیر بهتری بر روی آن دارند. از این رو، بهتر است قبل از استفاده از body splash به حمام بروید و بدنتان را با یک شوینده مناسب شستشو دهید. در واقع شستشوی پوست باعث می‌شود که منافذ بسته پوست بدن باز شوند که در این حالت آب و عطر بادی اسپلش بهتر جذب می‌شود. قبل از استفاده از این محصول کمی بدنتان را خشک کنید. البته وجود رطوبت بر روی پوست در ماندگار شدن عطر و تاثیر بهتر body splash موثر است.

پس از آن از لوسیون بعد از حمام استفاده کنید و کمی صبر کنید تا لوسیون به اندازه کافی جذب پوست بدنتان شود. سپس بادی اسپلش مورد نظر خودتان را بردارید و بر روی بدنتان اسپری کنید. در واقع اسپری کردن این محصول جذاب بر روی مچ دست، پشت زانوها، جلوی گردن و داخل آرنج که جزو نقاط پالس دار بدن هستند باعث می‌شود بوی عطر بهتر پخش شود. سپس کمی منتظر بمانید تا ذرات بادی اسپلش به خوبی جذب پوست شوند و پس از آن که کاملاً خشک شد می توانید لباس خود را بپوشید. این کار باعث می شود که لکه ای بر روی لباستان ایجاد نشود.

به طور معمول بادی اسپلش هم توسط خانم ها و هم توسط آقایان استفاده می شود اما به طور کلی خانم ها تمایل بیشتری به استفاده از آن دارند. قابل ذکر است بگوییم که امکان اسپری کردن بادی اسپلش بر روی ساقه مو نیز وجود دارد. در واقع این کار باعث می‌شود موهای شما آبرسانی شود و در طول روز بوی خوشی داشته باشد. برای خوش عطر شدن لباستان نیز می‌توانید مقدار بسیار کمی از بادی اسپلش را در هوا اسپری کنید و پس از آن از مسیر پخش بو بگذرید. در واقع با این کار علاوه بر این که لباستان بوی خوب و خوشی به خود می‌گیرد هیچ گونه لکه ای نیز بر روی آن ایجاد نمی‌شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *