محصولات بهداشتی

معرفی 10 محصول پرفروش برند شون در ایران

محصولات پرفروش شون

استفاده از لوازم آرایش با کیفیت نقش مهمی در حفظ زیبایی و سلامت پوست و موی شما دارد. از عوامل مهمی که در انتخاب محصولات آرایشی و بهداشتی باید به آن توجه کرد عدم استفاده از مواد شیمیایی در ترکیبات آن است. یکی از برندهای محبوب، معتبر و در عین حال پرطرفدار در بازار، برند ایرانی شون است که محصولات خود را از مواد طبیعی تهیه می کند.

در این مقاله از سایت آرایشی ویتالوکس قصد داریم که به معرفی 10 محصول برتر، پرفروش و پرطرفدار از برند شون بپردازیم.

رول ضد تعریق زنانه شون مدل Pink Princess

رول دئودورانت زنانه

بو و عطر تن هر فرد می تواند در ذهن افراد دیگر ماندگار شود. همچنین از آن جا که بوی عرق روی سیستم عصبی افراد تاثیر بدی دارد و حتی سبب بهم زدن تمرکز فرد هنگام کار کردن می شود، بهتر است که علاوه بر استحمام روزانه از رول های ضد تعریق نیز استفاده کنید. رول ضد تعریق زنانه شون مدل Pink Princess یکی از محصولات برند شون است که با استفاده از عصاره های طبیعی گیاهان و میوه ها در حجم 50 میلی لیتر توسط این شرکت تولید می شود. رایحه این رول ضد تعریق تشکیل شده از میوه ها و چوب گیاهان خوشبو است. این محصول هیچ گونه لک و سفیدی روی لباس ایجاد نمی کند. همچنین به دلیل عدم استفاده از پارابن و الکل هیچ گونه حساسیتی بر روی پوست ایجاد نمی کند.

رول ضد تعریق مردانه شون مدل Fresh Bamboo

رول دئودورانت مردانه شون

رول ضد تعریق مردانه شون فرش بامبو Fresh Bamboo از محصولات برند شون است که طرفداران زیادی را در بین آقایان دارد. رول ضد تعریق فرش بامبو شون توسط متخصصین حرفه ای این شرکت با استفاده از عصاره های طبیعی گیاهان و میوه ها در حجم 50 میلی لیتر تولید شده است. رایحه این محصول ترکیبی از گل، مرکبات و چوب است. دئودرانت فرش بامبو شون فاقد هر گونه پارابن و الکل بوده و هیچ گونه حساسیتی بر روی پوست ناحیه زیر بغل ایجاد نمی کند. این محصول یکی از مدرن ترین محصولات برند شون است که از به روزترین فرمولاسیون روز دنیا ساخته شده و هیچ گونه لک و سفیدی بر روی لباس باقی نمی گذارد.

اسکراب لایه بردار شون مدل عصاره گردو

 

لایه بردار شوناسکراب لایه بردار شون مدل عصاره گردو از ذرات پوست گردو تولید شده و علاوه بر لایه برداری ملایم پوست به آب رسانی آن نیز کمک می کند. این محصول به دلیل داشتن ویتامین های A و E در فرمولاسیون خود با اثر رادیکال های آزاد بر روی پوست مبارزه کرده و به کاهش چین و چروک های پوستی و جوان سازی پوست کمک می کند. با استفاده از این کرم لایه بردار می توانید پوستی شاداب، جوان، شفاف و درخشان داشته باشید.

کرم دست و صورت شون با عصاره آووکادو

برخی افراد تصور می کنند که مرطوب کننده ها فقط مختص پوست های خشک می باشند؛ اما این تصور غلط است و فرقی نمی کند که نوع پوست شما خشک، چرب یا مختلط باشد، واقعیت این است که مرطوب کننده ها روند فرسایش پوست را به تعویض می اندازند و در برابر هر نوع تغیی آب و هوایی از پوست محافظت می کنند. مرطوب کننده ها انواع مختلف دارند؛ کرم دست و صورت آووکادو شون یکی از انواع مرطوب کننده ها است که به ترمیم کنندگی، آب رسانی و جلوگیری از چین و چروک پوست کمک می کند. روغن آووکادو به کار رفته در این مرطوب کننده دست و صورت سرشار از آنتی اکسیدان، مواد معدنی، ویتامین ها، بیوتین و اسیدهای چرب ضروری است. داشتن ویتامین های A و E به کار رفته در این محصول سبب خنثی شدن رادیکال های آزاد پوست و افزایش کلاژن سازی و جلوگیری از پیری زودرس می شود.

کرم دست و صورت با عصاره آووکادو شون

همچنین این محصول در فرمولاسیون خود دارای گلیسیرین بوده و با آب رسانی پوست به لطافت آن کمک می کند. این آب رسان قوی یک گزینه ایده آل برای پوست های نرمال و خشک شناخته می شود.

شامپو بدن شون بادام و عسل مدل Almond And Honey

شامپو بدن شون بادام و عسل یکی از محصولات برند شون است که یک پاک کننده ملایم بودن و به شادابی، پاکیزگی، نرمی و طراوت پوست کمک می کند. این محصول از برند شون دارای حجم 420 میلی لیتر است که با توجه به قیمت مناسب و غلظت بسیار بالای آن یک گزینه ایده آل برای انواع پوست ها محسوب می شود.

 

شامپو بدن شون حاوی عصاره عسل و بادامشامپو بدن شون مدل اسطوخودوس

برخی از شامپوهای بدن تولید شده نه تنها سبب خشکی پوست نمی شوند بلکه برای بدن مفید بوده و به اب رسانی پوست کمک می کند. شامپو بدن شون  اسطوخودوس یکی از این نوع شامپو بدن ها است که به دلیل به کار رفتن عصاره اسطوخودوس در فرمولاسیون آن از خشک شدن پوست جلوگیری کرده و به حفظ تعادل رطوبت پوست کمک می کند. بنایراین اگر شما دارای پوست خشک خستید با استفاده از این شامپو بدن به سلامت پوست خود کمک خواهید کرد.

شامپو بدن شون

شامپو مو بانوان مخصوص موهای چرب شون مدل Green Tea & Mint

جالب است بدانید که همیشه گران بودن شامپو دلیل بر خوب بودن و داشتن کیفیت بالای آن نیست؛ زیرا واقعیت این است که یک شامپو ممکن است برای یک فرد مناسب باشد و برای فرد دیگر خیر. اما به طور کلی شامپویی را می توان مناسب دانست که موها را دچار خشکی و زبری نکند. شامپو مو چای سبز شون مدل Green Tea & Mint یکی از محصولات برند شون است که سبب جلوگیری از آسیب دیدگی بافت مو می شود. سورفاکتانت ها و فوم بوسترها موادی هستند که در تمامی شامپو ها استفاده می شوند؛ اما بخش غیر مشکترک شامپوها حالت دهنده ها، مواد معدنی و ویتامین ها است.

 

شامپو شون

شامپو مو بانوان مخصوص موهای چرب شون مدل Green Tea & Mint حاوی عصاره نعناع و چای سبز بوده و یک گزینه مناسب برای استفاده روزانه است. این شامپو همچنین سبب نرم کنندگی، کاهش چربی و حالت دهندگی موهای زیبای شما می شود. از دیگر ویژگی های این شامپو می توان به قابلیت پاکسازی چربی‌های اضافی از روی پوست سر با اولین استفاده، تقویت و درخشندگی ساقه مو،  بازسازی و جوان‌سازی مو، تغذیه و پاکسازی مؤثر چربی از موها جهت جلوگیری از خارش و التهاب پوست سر، ایجاد خنکی روی پوست سر به دلیل بهره‌بری از عصاره نعنا، ایجاد احساس طراوت و تسکین‌دهندگی برای مدت طولانی اشاره کرد. همچنین این محصول به دلیل به دلیل بالا بردن جریان خون به رشد بیشتر و سریع‌تر موها نیز کمک می کند.

کرم مرطوب کننده دست و صورت شون مدل عصاره کرم دست و صورت شون حاوی عصاره بابونه

کرم مرطوب کننده دست و صورت بابونه شون یک کرم مرطوب کننده با بافتی سبک است که به سرعت جذب پوست شده و سبب رفع التهاب و حساسیت های پوستی می شود. این محصول که دارای تاییدیه تست درماتولوژیکی است نرمی، لطافت و تامین رطوبت پوست شما را به همراه خواهد داشت.

عصاره بابونه موجود در این کرم مرطوب کننده به دلیل داشتن ماده آلفا بیزابولول به بالا بردن سرعت جذب پوست کمک می کند. آلفا بیزابولول همچنین حاوی مقادیر زیادی ویتامین E، آنتی اکسیدان و اسانس های روغنی است. وجود این ماده در فرمولاسیون این کرم سبب شده تا این محصول حساسیت های پوستی را برطرف کرده و به از بین رفتن قارج و عفونت های پوستی کمک می کند. خاصیت رطوبت رسانی کرم مرطوب کننده عصاره بابونه شون به دلیل داشتن ویتامین E موجود در آن است که با فعالیت رادیکال های آزاد، کلاژن پوست را افزایش داده و با از بین بردن خطوط ریز ناشی از حرکات صورت از پیری زودرس جلوگیری می کند.

گلیسرین موجود در این کرم مرطوب کننده نیز سبب افزایش آب رسانی و لطافت پوست می شود.

ریمل حجم دهنده و بلند کننده شون مدل Lash Duplicator

از زمان های بسیار دور تا به امروز آرایش چشم از اهمیت بالایی برخوردار بوده است و می توان گفت یکی از اصلی ترین آرایش ها برای زیبایی صورت به حساب می آید. یکی از پرکاربردترین لوازم آرایش که برای فرم دادن به مژه ها استفاده می شود ریمل است. ریمل حجم دهنده و بلند کننده شون مدل Lash Duplicator یکی از محصولات برند شون می باشد که از روغن بادام تهیه شده است. برس این ریمل به گونه ای ساخته شده که سبب حجم دهی و بلند کنندگی مژه ها می شود.

ریمل شون

ماسک مو شون مدل Fruity

ماسک موی میوه ای شون تهیه شده از عصاره میوه های قرمز نظیر انار، توت فرنگی، بلوبری، شاه‌توت است که با ترمیم موهای ضعیف سبب درخشش و لطافت بافت موها می شود. میوه های قرمز منبع آنتی اکسیدان هستند و سبب فعالیت رادیکال های آزاد بر روی پوست و موی سر می شود. ویتامین ها و مواد مغذی به کار رفته در فرمولاسیون این ماسک مو آسیب های ساقه مو را برطرف کرده و سبب تقویت آن ها می شود. همچنین گلیسیرین به کار رفته در آن سبب شده تا به یک آب رسان قوی تبدیل شود.

مواد به کار رفته در فرمولاسیون این ماسک مو سبب شده تا این محصول به عنوان یک گزینه ایده آل برای موهای نرمال، رنگ شده و آسیب دیده تبدیل شود.

ماسک میوه ای شون

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *