محصولات بهداشتی

بهترین کرم تاخیری و حجم دهنده در بازار ایران در سال 1402

بهترین ژل تاخیری و حجم دهنده در بازار ایران

در این مطلب قصد داریم تا در رابطه با بهترین ژل تاخیری و حجم دهنده آقایان صحبت کنیم. البته کلمه بهترین کمی اغراق آمیز است چون برای تعیین کیفیت محصولات جنسی چندین معیار تخصصی که سن افراد یکی از این شاخص ها می باشد تاثیر گذار است  و معیار ما در اینجا بر پایه فروش کالا می باشد. در واقع کیفیت رابطه جنسی ارتباط مستقیمی با کیفیت زندگی زناشویی افراد دارد. هر چقدر کیفیت رابطه جنسی افراد بالاتر باشد می ‌تواند بر میزان صمیمیت و علاقه بین دو زوج نیز تاثیر گذار باشد. همچنین علاقه بین دو فرد را افزایش می دهد. افرادی که با مشکلاتی در رابطه جنسی خود مواجه می باشند همواره از این موضوع شکایت دارند. افرادی که مشکل زود انزالی و کوچک بودن آلت تناسلی دارند همواره در انجام عمل زناشویی خود با مشکل مواجه هستند. این افراد در انجام این روابط اعتماد به نفس پایینی دارند.

روش های زیادی برای درمان زود انزالی آقایان به وجود آمده است. می توان گفت افراد با تهیه بهترین کرم تاخیری و حجم دهنده این مشکل را می توانند برطرف ‌کنند. همچنین با این کرم ها, زود انزالی خود در رابطه جنسی نیز کمک می کنند و کیفیت رابطه جنسی خود را افزایش می دهند.

زود انزالی بر روی شریک جنسی نیز می ‌تواند تأثیر بگذارد و او را از رابطه جنسی دلسرد نماید. افراد با خریدن بهترین ژل تاخیری می توانند تا حدود زیادی این مشکل خود را برطرف کنند. اگر شما نیز با این مشکل روبرو هستید می توانید بهترین ژل تاخیری در داروخانه ها را تهیه کنید و در درمان این مشکل به خود کمک کنید. قیمت ژل تاخیری و حجم دهنده بسیار منطقی می باشد و همه افراد می توانند برای درمان مشکلات خود آن را تهیه کنند. بهترین ژل تاخیری نوعی است که بتواند زمان انزال را در آقایان افزایش دهد.

ژل تاخیری و حجم دهنده آقایان

در مطالب بالا در رابطه با بهترین ژل تاخیری صحبت کردیم. حال می خواهیم در رابطه با ژل حجم دهنده آقایان صحبت کنیم. در باور افراد آلت تناسلی کوچک می تواند بر کیفیت رابطه زناشویی و رابطه جنسی تاثیر گذار باشد. امروزه با به وجود آمدن ژل های حجم دهنده آقایان این مشکل نیز تا حدود زیادی برطرف شده است. افراد می توانند با خرید این ژل‌ ها حجم آلت تناسلی خود را افزایش دهند و کیفیت رابطه زناشویی خود را تا چند برابر بهبود بخشند. بهترین کرم تاخیری و حجم دهنده کرمی می باشد که بتواند حجم آلت تناسلی را افزایش دهد و مدت زمان انزال را نیز طولانی تر کند.

افرادی که از این ژل‌ ها و کرم ها استفاده کردند تا حدود زیادی اذعان دارند که کیفیت رابطه جنسی شان افزایش پیدا کرده است. این ژل ها ارمغان پیشرفت علم برای بشریت می ‌باشد که توانسته است بدون عمل جراحی و در کوتاه ترین‌ زمان ممکن مشکلات افراد را بهبود بخشد. امید است با این مطالب توانسته باشید در رابطه با بهترین کرم تاخیری و حجم دهنده اطلاعات مفیدی به دست آورید. همچنین بتوانید مشکلات خود را به راحتی برطرف نمایید. این کار می تواند تا حد زیادی سبب شود شما اعتماد به نفس از دست رفته خود را به دست آورید.

بهترین ژل تاخیری و حجم دهنده در بازار ایران

بهترین ژل تاخیری و حجم دهنده در بازار ایران

ولی با توجه به تنوع ژل های موجود در بازار و عدم اطمینان از از اثربخشی آن ها بهتر است قبل از هر گونه خرید اطلاعات کافی در مورد این محصولات و برندهای آنها داشته باشید.

توجه داشته باشید که علاوه بر ژل های تاخیری و حجم دهنده انواع مختلف دیگری از ژل ها در بازار موجود می باشند . مانند ژل های روان کننده، ژل های تقویت نعوظ، ژل تنگ کننده، ژل گرم کننده و غیره که با توجه به نوع برند دارای اثربخشی های متفاوت می باشند.

برندهایی برای معرفی بهترین ژل تاخیری و حجم دهنده :

محصولات ایموشنیکی از بهترین و قدیمی ترین محصولات موجود در بازار ژل های جنسیایموشن , می‌باشند که در انواع و اقسام مختلفی موجود هستند.

انواع ژلهای ایموشن عبارتند از:

ژل تاخیری ایموشن آبی

ژل  حجم دهنده مشکی ایموشن

ژل  روان کننده زرد ایموشن

ژل گرم کننده نارنجی ایموشن

ژل  تنگ کننده قرمز ایموشن

ژل طوسی ایموشن جلوگیری کننده از زود انزالی

ژل ایموشن صورتی این محصول دیگر تولید نمی شود.

که هر کدام دارای کارایی متفاوتی هستند مثلاً ژل ایموشن آبی یکی از بهترین محصولات تاخیری در بازار ایران می باشد که  در سایت آرایشی و بهداشتی ویتالوکس موجود است.

از دیگر محصولات پرفروش این برند می توان به ژل مشکی ایموشن که خاصیت حجم دهندگی آلت تناسلی مردانه دارد و البته  این محصول به همراه ژل زرد ایموشن که یک روان کننده قوی می باشد از دیگر محصولات پرفروش این برند هستند.

مشکی

در رده‌های بعدی فروش میتوان به ژل طوسی ایموشن و ژل نارنجی که به ترتیب خاصیت جلوگیری کننده از انزال زود رس و گرم کنندگی را به عهده دارند اشاره نمود.

خاکستری

با توجه به قدمت محصولات ایموشن و ماندگاری این برند در بازار می توان نتیجه گرفت که این محصولات دارای عملکرد قابل قبولی باشند چرا که اگر جز این بود احتمالاً همانند دیگر برندها که در سالیان گذشته در بازار موجود بودند ولی اکنون اثری از آنها نیست این محصول نیز از بازار توسط مشتریان کنار گذاشته می شد.

ژل تاخیری ایموشن فرمولاسیونی بر پایه آب دارد و هنگام استفاده چسبندگی ایجاد نمی‌کند. این ژل ها از نوع آنتی باکتریال است که از ایجاد باکتری و میکروب جلوگیری می کند.

از دیگر برندهای موجود در بازار که به تازگی وارد بازار محصولات جنسی شده و جایگاه خوبی باز کرده است است می توان به ژل های مقاربتی پلی ژل اشاره نمود.

images

این برند نیز دارای چهار محصول متفاوت می باشد.

انواع ژل های جنسی پلی ژل:

ژل تاخیری پلی ژل

ژل حجم دهنده پلی ژل

ژل روان کننده پلی ژل

ژل تنگ کننده پلی ژل

تفاوت این محصول با برند ایموشن را میتوان در بسته بندی زیبا تر و نوع رایحه و جند کاره بودن اشاره کرد.

ژل حجم دهنده

از دیگر برندهای موجود در بازار می‌توان به برندهایی مانند دلتا پاورمن برند،جگوار،کدکس،ای پلاس و غیره اشاره نمود که بسته به نیاز و سلیقه شما دارای تنوع و عملکرد متفاوت می باشند.

در نهایت برای انتخاب بهترین کرم تاخیری و حجم دهنده با توجه به اینکه محصولات ذکر شده دارای مجوز وزارت بهداشت می باشند انتخاب هر کدام از محصولات با توجه به قیمت و عملکرد به نیاز شما بستگی دارد.

فروشگاه آنلاین آرایشی و بهداشتی ویتالوکس دارای نماد اعتماد و نشان ملی ثبت رسانه های دیجیتال در قسمت محصولات بهداشت جنسی انواع و اقسام متفاوتی از از ژل های مقاربتی را در فروشگاه خود جای داده است و شما می توانید با توجه به نیاز خود و بررسی محصولات اقدام به خریدبهترین ژل تاخیری و حجم دهنده یا انواع دیگری از محصولات مقاربتی نمایید.

6 دیدگاه در “بهترین کرم تاخیری و حجم دهنده در بازار ایران در سال 1402

  1. Avatar of علی علی گفت:

    استفاد نکردم

  2. Avatar of محمدرضا محمدرضا گفت:

    با درود و وقت بخیر،
    بعد این همه مطالب که خوندم سرانجام متوجه نشدم که :
    ۱_ فرق ژل و کرم چیه⁉️🤔
    ۲_ کرمی که در درجه اول تاخیری بیاره و در درجه دوم نعوظ هم داشته باشه (حالا بزرگ کننده و کلفت کننده نخواستیم، بماند) آیا تو بازار وجود داره و چیه ⁉️🤔 (جگوار، لارگو، مکس من و … )
    با سپاس از پاسخ پر مهر تون

  3. Avatar of مجید مجید گفت:

    قیمت ژل تاخیری و حجم دهنده در سایت شما بروز است؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *