محصولات بهداشتی

آشنایی با کرم ضد چروک دور چشم و دور لب پرودرما

کرم دور لب پرودرما

زیبایی چهره، دغدغه بسیاری از افراد است. کهولت سن، یکی از شرایطی است که باعث بروز چین و چروک هایی در چهره افراد می شود. بسیاری از افراد برای مقابله با این چین و چروک ها، از انواع کرم های ضد چروک استفاده می کنند. این کرم ها می توانند چروک های سطحی و عمیق را از بین برده و چهره شما را زیباتر کنند. یکی از کرم های ضد چروک که با استقبال بسیاری از افراد روبرو شده، کرم ضد چروک دور چشم و دور لب پرودرما می باشد. اگر در جستجوی کرمی باکیفیت برای درمان چروک های صورت خود هستید، با ما همراه باشید تا شما را با این محصول و ویژگی های آن آشنا کنیم.

کرم ضد چروک دور چشم و دور لب پرودرما

کرم ضد چروک دورچشم پرودرما، یکی از کرم های ضد چروک باکیفیت بوده که توجه بسیاری را به خود جلب کرده است. مواد اولیه این کرم از فرانسه وارد شده و در ایران به تولید نهایی می رسد. ویتامین های موجود در این کرم، آن را به بهترین گزینه برای درمان چروک های دور چشم و دور لب تبدیل کرده است. این کرم حاوی سیامید و هیالورونیک بوده و همین ماده به افزایش رطوبت و آبرسانی در قسمت های اطراف چشم و لب و جلوگیری از ایجاد چین و چروک کمک بسیاری می کند. علاوه بر این، کرم پرودرما دارای بوتاکس و رتینول نیز بوده که موجب درمان چین و چروک های دور لب و چشم شده و به ریلکس کردن ماهیچه های صورت کمک می کند. از این طریق، دور چشم لیفت شده و چین و چروکی در این قسمت باقی نمی ماند.

کوآنزیم کیوتن یکی دیگر از مواد موجود در کرم ضد چروک پرودرما بوده که مانع از ایجاد چین و چروک می شود. بعلاوه، این کرم حاوی کلاژن هیدرولایز نیز بوده که پیری پوست را به تاخیر می اندازد. علاوه بر موادی که ذکر شد، این محصولِ پرودرما سرشار از شی‌باتر، انواع ویتامین از جمله  E و  C، عصاره بیربری برای روشن کردن طبیعی پوست و روغن بادام شیرین می باشد. این کرم در دو نوع بی رنگ و رنگی در بازار عرضه می شود که نوع بی رنگ آن بدون SPF بوده اما نوع رنگی آن دارای SPF30 است.

کرم ضد چروک پرودرما

ویژگی های منحصربه فرد کرم دور لب پرودرما

کرم ضد چروک پرودرما یک محصول ایده‌آل برای پیشگیری و درمان چین و چروک های دور لب و چشم است. همچنین، قدرت این کرم در ایجاد رطوبت و آبرسانی پوست صورت بسیار قابل توجه بوده و به همین دلیل، به یکی از کرم های ضد چروکِ پرطرفدار در بازار تبدیل شده است. این کرم در جوانسازی و جلوگیری از پیری پوست صورت نیز تاثیر بسزایی دارد. گذشته از آن، کرم پرودرما دارای ویتامین E و C بوده و به لیفت دور چشم نیز کمک می کند. به غیر از ویژگی های ذکر شده، کرم ضد چروک پرودرما در روشن کردن و سفت کردن پوست اطراف چشم نیز تاثیرگذار است. این کرم ضد چروک که فاقد پارابن بوده، برای انواع پوست مناسب می باشد.

استفاده از این کرم به کاهش سیاهی و پف کردگی زیر چشم نیز کمک کرده و باعث افزایش استحکام پوست اطراف چشم می شود. افراد می توانند به راحتی از این کرم ضد چروک به همراه سایر مواد آرایشی مخصوص چشم استفاده کنند.

مزایای استفاده از کرم ضد چین و چروک پرودرما

اگر در جستجوی یک کرم باکیفیت برای درمان چین و چروک های اطراف چشم و لب خود هستید و در عین حال نمی خواهید هزینه بسیار زیادی برای تهیه آن بپردازید، پیشنهاد ما به شما، کرم ضد چروک دور چشم و دور لب پرودرما است. این محصول ایرانی فاقد اسانس و پارابن بوده و حاوی ویتامین های مفید برای پوست صورت است. این کرم بسیار سبک بوده و با استعمال آن، احساس سنگینی روی پوست صورت را تجربه نخواهید کرد. بعلاوه، این کرم به راحتی جذب پوست شده و هیچ ردی از آن دور چشم و لب باقی نمی ماند. بنابراین، نسبت به گرما حساس نبوده و اصطلاحا کرم دور چشم نمی ماسد.

همچنین، بافت رقیق این کرم ضد چروک، یکی از نقاط قوت آن است؛ در واقع، این کرم نه بسیار چرب و نه بسیار خشک است. این کرم برای پیشگیری از افزایش چین و چروک های پوست مناسب می باشد. البته باید توجه داشته باشید که بهتر است از این کرم در مدت طولانی استفاده کنید؛ زیرا در طولانی مدت، پروسه درمان نتیجه‌بخش بوده و به حذف چین و چروک های دور لب و دور چشم منجر می شود.

برای خرید کرم دورلب پرودرما می توانید به راحتی از فروشگاه آرایشی ویتالوکس تهیه کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *